12.1.2016

Snaps

Jotenkin kummasti päivät on viimeaikoina vierähtäny tavallista nopeemmin ja aika on tuntunu hurahtavan siihen tahtiin ohi, että hyvä kun oon moneen päivään ees ehtinyt avaamaan tietokonetta. Eilen palailin joululomalta koulun penkille  ja nyt taas ollaan siinä tavallisessa arkirytmissä. Aattelinki tulla jakamaan muutamia räpsyjä viimeajoilta ja kertoo vähä mun kuulumisia. 

IMG_9945 Mä en tehnyt mitään sen kummempaa joululahjapostausta, mutta tässä muutama juttu, mitä paketeista paljastu. Noi Iittalan teema-lautaset on päässyt todella ahkeraan käyttöön viimeaikoina - noita on pakko saada lisää tulevaisuudessa, että pääsisin vihdoinkin mun niistä rumista, mustista ja naarmuisista lautasista eroon kokonaan.
   Myös Eetun mulle hankkima Nina Riccin tuoksu oli ihan nappiostos. Mä rakastan niin paljon ton sitruksista tuoksua. Kummitädiltäni mä sain mun toivoman Jutan voimakirjan. Aika peruskauraahan tossa esitetyt asiat oli, mut silti oli niin ihana lukea noita juttuja Jutan näkökulmasta. Ei muuten mennyt varmaan yhtä päivää kauempaa, että olin lukenut koko kirjan kannesta kanteen!

IMG_9957 IMG_9928 Musta on niin ihanaa, että viimeviikkojen aikana saatiin kunnon pakkaskelit ja lunta! Kuinka mä oonkaan voinut vihata joskus talvea? Tällä hetkellä mä nautin ihan mielettömästi lumesta, kirpeistä pakkasaamuista ja odotan niin innolla viikonlopuks suunnittelemaani hiihtolenkkiä.

viimepäiviltä Kaveri tokas mulle eilen koulussa, että onko mulla pidennykset vai kuinka mun hiukset näyttää niin pitkille. Ei oo pidennyksiä ei! Hah! On niin ihana todeta, että mun hiukset on kasvanut niin roimasti viimeaikoina, vaikka ite en oo sitä sen kummemmin tiedostanutkaan! Ehkä mä pian pääsen siihen unelmapituuteen asti.
 IMG_0080 Oon innostunu viimeaikoina testailemaan uusia ruokia ja välipaloja. Oon ihastunut täysin mantelijugurttiin. En tiiä onko mun makuaistis vika, mutta mun mielestä se maistuu ihan suklaakonvehdilta - niin hyvää ja vielä kun heittää sekaan siemeniä, pähkinöitä ja marjoja niin omnomnom!

IMG_9913 Untitled-1 Mä hymisen vieläkin tyytyväisenä mun Ideaparkin ostoksille. Ihana huomata, kuinka löysin aleista ihan nappijuttuja, jotka on päässyt jokapäiväseen käyttöön.

IMG_0022 IMG_9964
Lainailin joulun jälkeen vinon pinon kirjoja kirjastosta ja eilen tein taas "pienen" kirjastoreissun ja palasin sieltä sellasen metrin pitusen kirjapinon kans. Iltasin on niin paljon mukavempi syventyä hyvään tarinaan kuin selaille somea. Toinen innostuksen kohde on reseptikirjat - tällä hetkellä inspiraatio uusien ohjeiden testailuun on jossain taivaissa!

Tänään mä oon pyörähtänyt koulussa, leiponut pariakin eri juttua, tehnyt huippuhyvää ruokaa, pyykännyt, hoitanut asioita ja täyttänyt jääkaapin, joten enköhän mä oo nyt ansainnut pari jaksoa Doctor Who:ta ja muutaman matsin Black Opsia! Mahtavaa viikonalkua teille kaikille! 

4 kommenttia:

  1. Tykkään tosi paljon sun blogista! kirjoitat kivasti, ulkoasu on nätti ja kuvat hyviä. Jään lukemaan :)

    http://hannamaarit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, tykkään paljon tämmösistä postauksista, missä on vähän sekalaisesti kuvia elämään ylipäätään liittyen !! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja tälläisiä pitää tehdä siis jatkossakin. :)

      Poista