26.1.2016

Tuesday feelings

Hupsista! Pidin näköjään ihan vahingossa viikon tauon postailusta, mut se kyl tuli ihan tarpeeseen. Nyt mun ideavihko suorastaan pursuaa ja mä puhkun kokonaan uutta intoa. Mutta mitä täs viikon aikana on tapahtanut? No, eipä oikeastaan mitään sen kummempaa, että kotikotona kissa tippu vessanpyttyyn. Enkä ees vitsaile! Mut pääsipä se sieltä omin avuin poiski. Haha!

minä Mulla on tällä hetkellä suunnitteilla ainakin resepti-, meikki- ja vaateinspiraatiopostauksia ja mulla on toteustuslistalla valehtelematta ainakin lähemmäs parikymmentä ideaa. Mut hei, olisko teillä jotain erityisiä postaustoiveita? Mä lähtisin oikein innolla toteuttamaan myös teidän toiveita!

pitsamunakasrulla Tiettekö sen tunteen kun kokeilette jotain uutta ja se osottautuu ihan mielettömän mahtavaks? Yleensä kaikki reseptit, mitä mä kehittelen ite päässäni ei aina osottaudu käytännössä niin hyviks, mitä mä oon kuvitelly.

Mä oon muutaman päivän ajan pyöritelly ideaa pitsamunakasrullasta, johon tekisin ite salsakastikkeen. Eilen päätin ryhtyä tuumasta toimeen ja pakko myöntää, että tää ruoka ylitti kaikki mun odotukset. Sopivan tulista, tooodella herkullista ja vieläpä oikee terveyspommi!

face stockholm lehtiää lehtien tilaajalahjoja Mun on pitänyt ikuisuuden ostaa silmänympärysvoide, koska hei, kyllähän parikymppisen pitää ruveta taistelemaan ryppyjä vastaan. Haha! Mut tosiaan, kaupoissa myytävät yksilöt on tuntunut kaikki kauheen kalliilta, mut kas kummaa, ennen joulua mä bongasin Elle -lehden tarjouksen, jossa tilaajalahjana oli lumenen meikkejä ja vieläpä silmänympärysvoide niiden joukossa! En miettinyt siinä vaiheessa kahta kertaa tilatakko vai ei. Pakko myöntää, että välillä noita lehtiä tulee tilailtua ihan vaan tilaajalahjojen takia. Sanokaa, etten oo ainut, joka tekee näin. Hah!
 kirjoja lunar chronicles Näkisittepä oikeesti millanen pino mulla on tällä hetkellä luettavia kirjoja. Nykyään shoppailureissulla mä suuntaan mieluiten kirjakauppaan ja kirjastoon on pakko päästä vähän väliä, vaikka edellisetkin kirjat on vielä lukematta  - onneks netissä voi käydä helposti painamassa "uusi lainat" -nappia!

Jotenki mulle tuli vähän aikaa semmonen fiilis, että on olemas liikaa hyviä tarinoita, joita mä en oo lukenut ja nyt mä oon käyttänyt kaikki illat lukemiseen puhelimen selailun sijaan. Mulla käväsi päässä myös sellanen ajatus, että mun pitää lukea kaikki hyvät nuorten kirjat ennen ku musta tulee liian vanha. Haha!

villasukat
Mut kaikille oikein mukavaa tiistai-iltaa! Mä jatkan nyt koulutehtävien parissa tai njääh, ehkä mä vaan sittenki uppoudun Doctor Who:n kakkoskauteen.

12 kommenttia:

  1. Mua ainakin kiinnostais resepti niistä terveellisistä muffineista, jotka vilahti sun snäpin puolella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii mä oon itseasias raapustanu niitten ohjeen tänne blogin puolelle jo aiemmin. :) Ja se löytyy täältä:

      http://sonjatuuliak.blogspot.fi/2015/08/terveelliset-muffinssit.html

      Poista
    2. Hahhah niinpäs näkyy eikä tosta oo ees kovin pitkä aika. Oon näköjään myös itse kommentoinut tota postausta, idiootti mikä idiootti ;DD

      Poista
    3. Haha! :D Ei kaikkee voi aina muistaa. :D

      Poista
  2. Sulla on ihana ja inspiroiva blogi!

    Sun opiskelut vaikuttaa tosi mielenkiintosilta ja oliskin kiva lukee joku postaus niistä. Esim. mitä kaikkee sun opiskeluun kuuluu, millainen on sun tavallinen koulupäivä ja ihan mitä vaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Heii, pitääkin joskus toteuttaa postaus mun opintoihin liittyen. :)

      Poista
  3. Tuon pitsamunakasrullan ohje kiinnostais kovasti!:) ja muutenkin tykkään lukea sun reseptipostauksia joten niitä toivoisin lisää, esim. ihan arkiruuista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, joten laitetaas lisää reseptipostauksia tulemaan. :) Ja pitääpä tehdä ohjeet tohon rullaanki sitten kun päädyn sitä tekemään seuraavan kerran. :)

      Poista
  4. Todella kaunis ja selkeä ulkoasu blogissasi! Itse aloitin eilen uuden blogin ja haen vähän inspiraatioita keskeneräisen blogini ulkoasuun.. :)

    http://iida-sofias.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja tsemppiä sulle uuden blogin kans. :)

      Poista
  5. Toi sun kokeilema pitsamunakasrulla kuulostaa herkulliselta! Ohjetta siitä jos voisit toteuttaa, niin ois jees:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei arvaappa mitä tein just tänää? Kokkailin taas tota pitsamunakasrullaa ja kuvailin siinä samalla eli ohjetta tulos ensviikolla! :)

      Poista