10.2.2016

En ole koskaan...

Kaikki varmaan tietää pelin nimeltä "en ole koskaan." Mäpä päätinkin koota postauksen aiheesta ja listata juttuja, mitä mä en oo koskaan kokenut! Ja sen enemmittä höpinöittä mennääs aiheeseen. Eli mä en oo koskaan...

IMG_0559 ...palanut auringossa.
...matkustanut Suomessa junalla.
...tykännyt toimintaleffoista.
...saanut tentistä hylättyä.

miiiiii ...ostanut Arlan tuotteita.
...murtanut luitani.
...katsonut kokonaista Salatut Elämät -jaksoa.
...asunut kerrostalossa.
  IMG_0597...ajanut automaattivaihteista autoa.
...tehnyt jauhelihakeittoa.
...ollut Hulluilla päivillä.
...uinut avannossa.

IMG_0551 ...käynyt Euroopan ulkopuolella.
...nähnyt siiliä.
...laulanut baarissa karaokea.
...värjännyt ripsiäni tai kulmakarvoja.

IMG_0580 ...saanut sakkoja.
...käynyt Lapissa tai edes Seinäjokea pohjoisempana.
...syönyt sushia.
...lasketellut lumilaudalla.

IMG_0548

Löytyykö teiltä samoja juttuja, mitä ette oo tehnyt koskaan vai ootteko kenties kokenu kaikki nää jutut, mitä mä en oo koskaan tehny?

12 kommenttia:

  1. Mä ajoin kesällä ekaa kertaa automaattivaihteista autoa. Oli hetken aikaa appiukon auto lainassa. Se oli kyllä niiin outoa mutta kun tottui, niin oli muuten aika jees :) senkun painelee kaasua vaan. Sitten kun palasin takaisin oman auton rattiin, oli hetken aikaa todella hämmentynyt olo polkimien ja vaihteiden kanssa :D haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun poikaystävällä oli hetken aikaa automaattivaihteinen auto, mut jotenkin mä en vaan ehtiny ajaan sillä ennenku se myytiin pois. Vois kyl olla, että jos mä ajaisin automaatilla nii hyvin äkkiä otta kolahtais tuulilasiin. :D Hah!

      Poista
  2. Vitsi mua nauratti lukiessä tätä postausta, koska mä taas oon tehnyt melkein noita kaikkia! Äkkiä laskettuna vaan kolme juttua oli sellaista mitä en oo tehnyt mm. toi Euroopan ulkopuolella reissaaminen. Enivei kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mulla sama, tuli yhteensä vaan neljä kohtaa mihin samaistun sun kanssa :D tällaset postaukset on kyllä kivoja, saa aina vähän uutta hauskaa nippelitietoa blogin kirjottajasta :)

      Poista
    2. Haha! Kiva, että tykkäsit. :)

      Poista
  3. Miten oot onnistunu välttää matkustelun junassa suomessa? :D
    Ihana postaus ja oot tosi kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo vaan koskaan ollut tarvetta. Jotenki tykkään vaan kulkee autolla enemmän, koska silloin ei tartte noudattaa mitään aikatauluja. :) Kiitos :)

      Poista
  4. Miten joku ei oo voinu kattoa kokonaista salkkarijaksoa!!! :'D Mulla ois varmaan en ole koskaan jättänyt yhtään salkkarijaksoa kattomatta XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Se sarja ei vaan nappaa, ei sitten yhtään. En oo koskaa jaksanu kattoo yhtäkää jaksoo kokonaa. :D

      Poista
  5. Hauska postaus! Oli tuolla muutama kohta, mihin voin samaistua, mäkään en oo esimerkiks saanut sakkoja tai ostanut Arlan tuotteita :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista