21.2.2016

Gray & burgundy outfit

Yksinkertaisuus tuntuu olevan valttia ainakin tällä hetkellä mun pukeutumisessa. Mitä sitä turhaan yrittämään liikaa, kun ne kivoimmat asut syntyy ihan yrittämättä. Tuskin olisin puolvuotta sitten voinut myöntää, että mun lempparipaita tulee tulevaisuudessa olemaan harmaa collegepaita, mut kappas vaan mun päälle on päätynyt tää college useempanakin päivänä viikossa. Sää on vieläpä kävässyt plussan puolella viimeaikoina sen verran, että oon jopa uskaltanu vetästä nahkatakkia päälle.

viiniharmaa1 takki: sisters point | housut ja kengät: h&m | paita: cubus | huivi: gina tricot | laukku: kappahl

Tää asu pääty mun päälle lauantaina tai no joo, myönnettäköön että sama combo on tainnut vilahtaa mun päällä alkuviikostakin jo pariin otteseen, mut mitä sitä hyvää vaihtamaan. Haha! Mun pari kaveria tuli meille yökyläilemään perjantaina ja voi vitsit, kuinka hauska viikonloppu oli jälleen kerran. En tiiä heijastuuko se näistä kuvista, mut yöunestakin tais jäädä uupumaan pari tuntia, mut ei se mitään - olipahan ainakin mielettömän hauskaa.

ootd Vaikka college-paita onkin todella yksinkertanen, niin se mikä mut on saanut rakastumaan tähän ihan täysin on toi v-kaulaukko. Oonpas tainnu korujenki suhteen oppia sen vähemmän on enemmän ajatuksen, sillä toi pieni kaulakoru yhdistettynä tohon kaula-aukkoon näyttää niin kivalle vai mitäs mieltä ootte.

ASUA2 viininpunastajaharmaata asua1 details1 asuaa Mitäs tykkäätte tästä asusta? Ite ainakin oon tosi ihastunu tähän harmaan, mustan ja viininpunasen yhdistelmään.

14 kommenttia:

  1. Ihan nahkatakki! Ja tykkään burgundista todella paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää nahkatakki on kyl ollu niin nappiostos, sillä jaksan pukee sitä aina vaan uudestaa kerta toisensa jälkeen. :) Kiitos :)

      Poista
  2. Viininpunainen on kyl ihan sairaan ihana väri!*_* Olet todella kauniina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viininpunanen on kyl munkin yks suuri lemppari! :) Ja kiitos, vaikka musta tuntuu että näytän ihan yliväsyneeltä näis. :D

      Poista
  3. Tosi toimiva asu ja vitsit miten paljon kaipaan nahkatakkeja! :D Ps. Tuollainen ystävien kanssa vietetty aika on aivan parasta puuhaa, vaikka vähän univelkaa kertyiskin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pakko myöntää, että mäki oottelen pikkuhiljaa jo sitä kesän lämpöö ihan vaan siks, että pääsis käyttään välillä jotain muutaki kuin villapaitoja. :D Ystävien kans vietetty aika on kyl niin ihanan piristävää. :)

      Poista
  4. Onpa ihana asu! Ja nuo värit sopii kyllä täydellisesti yhteen :)

    VastaaPoista
  5. Tykkään!♥ Hyvältä näyttää ainakin mun silmään! Yksinkertaisuus toimii usein, kuten tossa asussa :) Oi vitsit pitäis varmaan itsekin yökyläillä kavereiden kanssa pitkästä aikaa! <3 Liian usein se menee siihen, että kun tehdään jotain viikonloppuna niin mennään baariin, ja sitten yöllä jokanen katoo omaan kotiinsa nukkumaan :D http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Onneks moni mun kavereista asuu niin kaukana, että niiden on pakko jäädä mun luo aina yöks. Haha :D Perinteinen yökyläily on kyl niin kivaa. :)

      Poista
  6. V-aukkoinen college on kyllä ihana!! Muutenkin hirmu kiva asu :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista