14.2.2016

Happy Valentine´s Day ♥

Mun ystävänpäiväviikonloppuun on kuulunut...
  ystävänpäivä1♥ Kukkia. Eetu toi eilen illalla mulle kotiin tullessaan kukkasia ja se jos mikä on harvinaista. Hah! Normaalisti mun pöytää koristaa vaan joku vahalehtitiesmikälie -kasvi, jota ei saa tapettua kirveelläkään ja noi pinkit kukat tuo todellakin kivaa piristystä. Ja kattokaa nyt tota pöllöö - niin sulonen!
  IMG_0706♥ Rentoutumista eli rauhassa laittautumista, tv-sarjojen tuijottelua, kuvien räpsimistä, postauksien kirjoittelua, kortinpelaamista ja hyvää ruokaa.

ystävänpäivä2 ♥ Ystävänpäivälahjan väsäämistä. Mun mielestä ostetut lahjat on ystävänpäivänä ihan tyhmiä ja mä halusin väsätä Eetulle jotain kivaa. Ja vaikka itte sanonki, niin kattokaa nyt kuinka ihana tosta mun paketista tuli.

ystävänpäivä3 ♥ Mainittinko jo, että hyvää ruokaa? Haha! Tänä aamuna väsäsin kunnon aamupalan meille ja taioin tarjolle hedelmäsmoothieta ja suklaavohveleita. Välipalaks vetäsin ihan mielettömän hyvää raakakaakaotuorepuuroo. Voi kun oliski useemmin aikaa istuskella rauhassa pöydän ääressä ja keskittyy vaan ruoasta nauttimiseen.

IMG_0683 ♥ Raakasuklaata. Testailin tällä viikolla ekaa kertaa raakasuklaan valmistusta ja voi vitsit miten hyvää toi on. Jos tykkää tummasta suklaasta, niin tätä kannattaa ehdottomasti lähtee kokeilemaan. Jopa Eetulle kelpas taatelitäytteellä oleva raakasuklaa.

realtechniques ♥ Uusien meikkijuttujen testailua. Mä laitoin pari viikkoo sitten tilauksen iHerbille ja näiden kokonaissummaks tuli noin 20 euroo. Siis oikeesti! Suomesta tilattuna pelkästään noi siveltimet olis jo maksanut vähintäänki sen 50 euroo. Eikä muuten mikään tuote näistä tuottanut pettymystä. E.l.f:n tuotteet on halpaan hintaansa nähden ihan äärettömän hyviä ja noh, voiko Real Techniquesin siveltimiin edes pettyä. Tuskimpa. Jälleen kerran ihan nappiostoksia.

nails ♥ Ittensä hemmottelua.  Joskus on vaan hyvä antaa ittensä rentoutuu ihan täysillä, heittää aivot narikkaan ja lakkailla vaan kynsiä, ottaa kuvia kaikesta turhasta, tehdä kasvonaamio ja päättää, että tänään en mieti koulujuttuja.

IMG_0742 Toivottavasti teillä kaikilla on ollut ihana viikonloppu ja ootte nauttinut tästä päivästä. Mä taidan kruunata mun viikonloppuni vielä parilla jaksolla the 100 -sarjaa ja käydä saunomassa.

Hyvää ystävänpäivää kaikille! ♥

12 kommenttia:

  1. Olipas ihana postaus ja vautsit mitä kuvia, jälleen! :)<3

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa ihanalta viikonlopulta♥ Upeat kuvat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl niin ihana viikonloppu! kiitos! :)

      Poista
  3. Ihana postaus ja ihanan kuulonen ystävänpäivä sulla! Pakko muuten selata tätä blogia alemmas, vaikuttaa niin kivalta :)!

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja heii, ihana että tykkäilet mun blogista. :)

      Poista
  4. Ei vitsi tää sun blogis kyl nyt jotenki iski! :-D Jotenkin ihanan positiiviset vibat tulee ku selailee tätä!

    Ja toi taatelitäytteinen raakasuklaa kuulostaa muuten ihan mielettömältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielettömästi! :) ♥ Kannattaa Vanelja-nimisestä blogista mennä tsekkailemaan toi taatelitäytteisen suklaan ohje. :)

      Poista
  5. Alettiin katsoa tota the 100 sarjaa sen sun netflix postauksen myötä ja ai että ollaan miehen kanssa molemmat koukussa! Niin koukussa että meinasi kiukku tulla kun jaksot loppui netflixistä ja luultiin ettei siitä ookaan kuin se yks kausi, mutta olihan siitä toinenkin ja kolmannen kauden jaksoja tulee koko ajan! Nyt tosin loppuu pian ne kolmannen kaudenkin ilmestyneet jaksot ja sitten pitäis keksiä taas jotain uutta..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää, must on niin ihanaa kuulla aina siitä, kuinka mä oon blogillani antanu jolleki jotain ilon aihetta. :) The 100 on kieltämättä yks parhaista sarjoista vähään aikaan ja mäki kyttäilen koko ajan aina uusia jaksoja. :D Mullaki on kyl vähä ongelmana, että mitähän kattois aina siinä viikon aikana, kun joutuu oottelee uusii jaksoja. :D

      Poista
  6. Jäänpäs blogisi lukijaksi, sen verran kauniita kuvia ja kivaa teksiä täällä!

    P.S Ihanat kulmat sulla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos! :) Hassua kuulla, että joku tykkää mun kulmista. :D Mut kiitos silti! :)

      Poista