29.2.2016

IN / OUT part. 6

Mä selailin mun vanhoja postauksia ja totesin, että viimesimmästä in/out -postauksesta on ikuisuus aikaa ja halusin taas pitkästä aikaa listailla mun tän hetken suosikkeja ja inhokkeja. INOUTJEEE IN1 BOMERTAKIT Bombertakit

Mä kun kuvittelin mun takkivaraston olevan trenssiä vaille täydellinen, mutta ei... Nyt kun bombertakkeja on ruvennut näkymään vähän siellä sun täällä, niin muhun on iskenyt sellanen pakkosaada-fiilis, koska hei, onhan noi nyt mielettömän rentoja ja kivan näkösiä päällä. 

IN4 PIENET KORUT Yksinkertaset kaulakorut

Siitä ei oo kauaakaan kun mä hamstrasin mun koruvarastoon ne kaikista erikoisimmat korut, mutta mites on asian laita nyt. Mun kaulaan ei oo pitkiin aikoihin eksyny mitään kovin erikoista, vaan oon ihan totaalisen ihastunu kaikkiin pieniin ja yksinkertasiin koruihin. 

IN2 KITETASUPAIDAT Kietasupaidat

Mikäs onkaan se vaate, joka on eksynyt mun päälle vähän turhankin usein siitä lähtien kun mä sen ostin. No se ginan haraa kietasumallinen paita. Tykkään ihan mielettömästi tällä hetkellä kaikista kietasupaidoista - niin ja onhan ne kietasumalliset hameetkin edelleen ihan ykkösjuttu.

IN3 V AUKKO V-kaula-aukot

Se on kumma kuinka joku ihan pieni yksityiskohta voi tehdä yksinkertasesta asusta miljoona kertaa mielenkiintosemman. Hyvänä esimerkkinä tästä on se mun v-kaula-aukkonen college-paita. Kaikki v-kaula-aukkoset paidat on todellakin mun in-listalla!


INOUTJJEJEJJ OUT1 ORANSSI Oranssi

En muista missä, mutta jossain naistenlehdessä hehkutettiin oranssia tän kevään väriks. Sanokaa jos oon väärässä, mutta mun mielestä oranssi ei sovi mulle. Ei sitten yhtään. Mä ylipäänsä inhoon koko väriä todella paljon. Ainut oranssi asia, josta mä tykkään taitaa olla appelsiinit. Haha!
   OUT2 LIIKAA KAIKKEALiikaa kaikkea

Harva onnistuu yhdistämään monta erikoista juttua hyvin. Kattokaa nyt näitäkin kuvia - melkeinpä silmiin sattuu. Yksinkertanen on vaan niin paljo kauniimpaa. Mun mielestä kannattaa valita korkeintaan yks erikoisempi juttu asuun ja pitää muut komponentit yksinkertasempina.

OUT4 KIILAT Kiilakorot

Mä muistan kuinka mä haaveilin niin suuresti parisen vuotta sitten kiilakorkotennareista. Onneks nekin on tullut jo myytyä kirpputorilla, koska hyi... Ei vaa iske enää. Kiilakorot menee just ja just jossain rannalla, mut ei sitten muualla.
  OUT3 PÖRRÖLAUKKUPörrölaukut

Kuka haluaa näyttää siltä kuin olis tapettu kissa kainalos? Niimpä. Karvalaukut ei vaan todellakaan miellytä mun silmää millään tavalla. Vaikka pakko myöntää, että joskus ala-asteen käsityötunnilla tuli ommeltua valkosesta karvakankaasta mukamas hieno laukku. Haha! 

Mitäs tykkäsitte tälläsestä postauksesta pitkästä aikaa? Entäs meneekö teillä nää in- ja out-jutut yksyhteen mun maun kanssa vai ootteko näistä eri mieltä? Niin ja hei, muistakaas mennä heittelemään edelliseen postaukseen kymyksiä.

13 kommenttia:

  1. Lähes kaikki menee kyllä yks yhteen, mut jostain syystä oon alkanut himoitsemaan oranssia laukkua, vaikken siis muuten siitä väristä piittaa! ;D

    Ja voi vitsit on muuten hankalaa löytää täydellistä bomberia - vinkkaa siis ihmeessä jos jostain löydät :-P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyl ikinä osais kuvitella itelläni oranssia laukkua edes. :D Mut kyllähän ne muilla näyttää kivalta, mut mulla ei vaan menis... :D

      Mä en oo ees päässy vielä niin pitkälle, että olisin yhtäkään bomberia päälle kokeillu, mut pakko varmaan kiertää täs lähipäivinä kaupat ja kattoo jos löytyis. Varmasti vinkkaan heti, jos löytyy se täydellinen yksilö! :)

      Poista
  2. Ei vitsi! Oon kyllä niin samaa mieltä sunkaa jokaisesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Kiva kuulla, että maut menee yhteen. :D

      Poista
  3. Tää oli kiva postaus! Se on niin jännä miten maku ja muoti muuttuu ajan saatossa! :D Mäkin joskus ostin kiilakorkoiset kengät ja kulutin ne ihan puhki kun käytin niitä niin usein mutta nykyään en tykkää yhtään :D Bombertakki on kyllä mullakin toivelistalla <3 Tosi samoilla linjoilla sun kanssa kaikista näistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Monesta vaatteesta oon saattanut ostohetkellä ajatella, että tätä tuun käyttämään kaaaun, mutta kas kummaa kun aika vierähtää, niin ne näyttääkin kamalilta. :D Bombertakki on kyllä niin must-juttu tälle keväälle! :)

      Poista
  4. Nää postaukset on aina kyllä ihan parhaita! Oon sun kanssa ihan samaa mieltä jokaisesta, en oo ikinä voinut sietää oranssia oikeastaan missään ja oonkin kauhistellut kyseistä trendi väriä useampaan otteeseen kaupoilla :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on kyl kiva lukee muidenki blogeista, sillä bloggaajien tyyli tulee näiden kautta niin hyvin esille. :) Oranssi tuntuu olevan kyl monien inhokki, mut jotenki kummasti se vaan pysyttelee siellä trendi-värien kärjessä. :D

      Poista
  5. Tosi kiva postaus, lisää näitä! Mä voisin olla samaa mieltä noista kaikista mitä listasit, varsinkin bombereista <3

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Aivan super hyvä postaus! <3 Olen niin samaa mieltä kaikissa kohdissa kanssasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hassua, kuinka kaikki tuntuu olevan näiden juttujen kans samaa mieltä. :D

      Poista
  7. Oon ihan samaa mieltä kiilakorkotennareista yök! Mutta pakko kertoa että oon kenkäkaupassa töissä ja niin valitettavaa kuin se onkin, ne on niin kovaa huutoa nyt että hyllyistä viedään. Ei vaan yhtään sovi omaan silmään puhumattakaan tyylistä :D

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista