4.2.2016

My beauty products I couldn't live without

Ne tuotteet, joita tulee ostettua kerta toisensa jälkeen uudelleen; ne tuotteet joiden ei haluais koskaan loppuvan; ne tuotteet, joita ilman ei aamu ala hyvin; ne tuotteet, joista et vaan suostuis luopumaa - niistä mä aion höpöttää tällä kertaa. Usein blogeissa tulee vaan esiteltyä niitä uusia ja mielenkiintosia tuotteita. Ei sillä, että niissä olis vikaa, mut mun mielestä niitä kiinnostavampia on ne luottotuotteet, joihin turvaudutaan joka päivä, eikä niistä haluis koskaan luopua, sillä ne nyt yksinkertasesti sattuu olemaan niin hyviä.
  topcosmeticsNINARICCINina Riccin l'eau on mulla ollut sen jälkeen päivittäisessä käytössä, kun mä sais sen Eetulta joululahjaks. Mulla ei oikeestaan koskaan oo ollut mitään luottohajuvettä - on vaan ollut niitä ihan kivoja tuoksuja, mut ei mitään niin täydellistä että sitä olis tehnyt mieli ostaa uudestaanki. Ennen kuin nyt! Tää on se tuoksu, jota mä tuun varmasti hankkimaan uuden yksilön, sitten kun tää joskus tulevaisuudessa pääsee tyhjenemään. Tää tuoksu on just mun tyylinen - mä rakastan sitrushedelmiä ja mandariinin kuorimisen jälkeen mulla on aina tapana haistella mun käsiä ja tässä tuoksussa tuoksuu niin omena, greippi kuin se mandariinikin!
  TOPCOSMETICSMISELLIYves Rocher 2 in 1 kosteuttava misellivesi. Mä tykkäsin Garnierin misellivedestä ja edelleenkin se on loistotuote, mut tää on yhtä hyvä, ellei jopa parempi. Voi vitsit, kuinka helppoo meikinpoistosta onkaan tehty. Ennen näitä misellivesiä naamanpesu tuntu aika rasittavalta touhulta, mut nää on todellakin tuonu helpotuksen siihen touhuun. Misellivettä on pakko aina löytyä kaapista!

TOPCOSMETICSKOOKOS Kookosöljy ei varsinainen kosmetiikkatuote ole, mutta silti mä oon sitä mieltä, että tää pitä löytyy kuiva-ainekaapin lisäks jokasen naisen kylppärin hyllyltä. Siis tästä tuotteesta on vaikka mihin - tällä putsaa hätätapauksessa meikit, kuorii ihon sekottamalla tähän joko kahvinpuruja tai sokeria, tää on parasta yövoidetta ja jopa finnit tuntuu katoovan tän avulla niin ja onhan tälle suunnilleen miljoona muutakin käyttötapaa. Tälle voisin omistaa kokonaan oman postauksenki vai mitä mieltä ootte?

TOPCOSMETICSELF E.l.f:in baked blush sävyssä peachy cheeky voittaa mennen tullen kaikki poskipunat niin hinnallaan kuin lopputuloksellaanki. Mä tän tilasin viimesyksynä iHerbiltä hetken mielijohteesta, sillä hei, hintaa oli vaan noin kaks euroo. Pakko myöntää, että yllätyin todella positiivisesti tästä, eikä sen jälkeen oo menty päivääkään ilman tätä. Tää loihtii poskipäille niin kauniin hehkun!

TOPCOSMETICSNIVEA Nivean Creme -rasvaa mä oon tääl blogin puolella tainnut hehkuttaa kerran jos toisenki. Tätäkään ei oo hinnalla pilattu ja mulla on tätä menossa tällä hetkellä ties kuinka mones purkki. Joo, ehkä vaan pitäs ostaa kerralla se isompi yksilö, eikä aina tätä pientä. Haha! Harva rasva kosteuttaa yhtä hyvin kuin tää ja ainakin mun kuivat sääret on suorastaan rakastunut tähän näin talvella.

TOPCOSMETICSMEIKKIVOIDE Meikkivoiteiden ostaminen on musta maailman kamalinta hommaa. Syksyllä kuitenki uskaltauduin ostamaan tän, koska hei, tän sai puoleen hintaan. Max Factorin Skin Luminizer antaa kauniin hehkun kasvoille, peittää sopivasti ja kestää ainakin mulla koko päivän virheettömänä. Niin ja tajusinpa täs ihan vasta viimeviikolla, että tossa pullon sisällä on tollanen juttu, joka nousee sitä mukaa, kun tää meikkivoide vähenee purkissa. Yleensä pumppupulloissa saa kirota sitä, kun tuote alkaa käymään vähiin, niin sitä ei saa tuolta pohjalta millään, mut tääpäs nousee automaattisesti ylöspäin - niin kätevää!

TOPCOSMETICS1 Real techniquesin siveltimet - viimeisenä, muttei vähäisimpänä! Nää on ollut mulla nyt muutaman kukauden jokapäiväsessä käytössä ja voin vihdoin viimein todeta, että nää oli kyl loistava sijotus. Siveltimet on ihanan pehmeitä, näillä saa tarkkaa jälkeä, eikä pesunkaan yhteydessä irtoo karvoja, vaikka kuinka voimakkaasti näitä hinkkais puhtaiks. Mä oon tykästynyt näihin sen verran, että viimeviikolla taisin laittaa rapakon toiselta puolelta tulemaan yhen uuden setin näitä, mut siitä lisää myöhemmin.

Kertokaa mulle omistatteko te jotain näistä mun luottotuotteista ja ootteko todennu ne yhtä hyväks kuin minä? Niin ja hei, onko teillä jotain luottotuotteita, joita ilman ette millään pärjäis? 

16 kommenttia:

  1. Oon ihan superrakastunu noihin real techniquesin siveltimii, omistan vain yhden mutta heti ku tulee tilaisuus ni ostan lisää! Toi skin luminizer kuulostaa lupaavalta, voisin kokeilla itsekin :) hyvä postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl niin parhaita ja hei, vinkkinä semmonen, että kannattaa tilailla noita siveltimiä jostain muualta kuin Suomesta, niin saa paaaljon halvemmalla. :) Kiitos :)

      Poista
  2. Mulla on yks luotto hajuvesi, jota oon käyttänyt jo muutamia vuosia! Se on vaan ihan ykkönen!
    Nyt kuulin, että sen tekeminen lopetetaan..noooou! Tarttee vissiin alkaa metsästämään uutta luottotuoksua ja säästellä tota nykyistä (onko se ees mahdollista kun käyttää joka päivä, haha) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! Tai sit vaan hamstraat sitä varastoon, jos sitä vaan vielä saa jostain. :D Ja ei, eihän näitä luottotuoksuja pysty säästelemään, kun ne on niin ihania, että niitä on pakko suihkutella joka päivä. :D

      Poista
  3. toi sun huoneen lattian väri on kyllä aivan ihana!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän koko kämppää koristaa tällänen ruskea muovimatto, joka on olevinaan mukamas oikeen puun näköstä. :D Ihan kiva joo ja helppohoitonen, mut olishan se aito puu vielä kivempi. :D

      Poista
  4. RT.n siveltimet myös täällä käytössä!♥ Itse hankin ne Stadin Ninjasta, sillä usein sielläpäin liikun :) Juu omista ihmeessä kookosöljylle oma postaus! Ois kiva kuulla siitä lisää, sillä itselle aika vieras tuote :D http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi siveltimet on kyl vaan niin parhautta! Ja hei, mitä noi maksaa siel Ninjas? Musta kun tuntuu, että Suomessa myytävät RT:n siveltimet olis tooosi kalliita vai oonko vääräs? Ja hei, pitääpä kirjotella josain vaihees kookosöljystä vähän tarkemmin. :)

      Poista
  5. Täälläkin luottohajuvetenä toimii Nina Ricci, tosin eri tuoksu, mutta pitääpä tuoksutella totakin versiota ;-) Real Techniquesin siveltimetkin on ihan huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että kaikki Nina Riccin tuoksut on ihan mielettömän ihania! ♥ :) Mä oon tuoksutellu kaupas joskus sitä viel pinkimpää ompun mallista pulloo ja se oli kans tosi hyvän tuoksunen. :) Ja noi siveltimet - kaikki vaan kehuu niitä, joten ne on kyl parasta mitä oon vähään aikaan omistanu! :D

      Poista
  6. Tosi kiva lukea näitä muiden suosikkeja! :) Olen kyllä lukenut tosi paljon hyvää tuosta kookosöljystä, mutta en vain ole vieläkään saanut ostetuksi sitä! Käyttötarkoitus postaus olisi siis mielenkiintoista luettavaa. Paljonko tuo Cocovin purkki suunnilleen maksoi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit tästä postauksesta! :) Cocovin purkki maksaa noin kympin. Saattaa tuntuu kalliilta, mut siitä kuitenki riittää tooosi pitkäks aikaa ja sitä voi käyttää vaikka mihin, niin sitä kannattaa kyl ehdottomasti hankkia. :) Ja pitääpä omistaa oma postaus kookosöljylle lähiaikoina. :)

      Poista
  7. Kookosöljy on kyllä ihan huippua! Parasta on rasvata sillä koko kroppa ja sitten vain seisoa x-asennossa odotellen öljyn kuivumista, haha :---D Se myös tuoksuu niin ihanalta aaah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Haha! :D Pitää varmaan kans kokeilla joskus koko kroppaan tota - viel en oo viittiny, koska oon niin huono oottamaan kaikkien rasvojen kuivumista. :D Mut sen tuoksu on kyl niiin ihana. :)

      Poista
  8. Kiitos etukäteen jos sen postauksen teet kokonaan tuosta kookosöljystä. Pari päivää ostettiin samanlainen purnukka, tiesin siitä on vaikka moneen mutta olen unohtanut mitä olen lukenut! Todellakin kannatan tuolle postausta mikä auttaisi niin paljon nyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiii pitää kyl laittaa mun to do-listalle tehdä toi kookosöljypostaus mahdollisimman pian, kun sille näyttäis olevan kysyntää. :)

      Poista