24.2.2016

My life via snapchat

Päätinpä kruunata mun keskiviikkoillan jakamalla teille muutamia snäppejä viimeajoilta. Mun koko alkuviikko on ollut yhtä paikasta toiseen juoksemista, eikä aikaa oo jäänyt koneen avaamiselle juuri lankaan, ellei nyt lasketa sitä, että eilen naputtelin kepeet viis tuntia kotitenttiä illalla - ei paha, vai mitä! Maanantaina puolestaan vietin koulussa mukavat kymmenen tuntia, eikä siinä illalla kuuden jälkeen oikein enää muuta jaksanut kun käydä pakollisella kauppareissulla ja lukee vielä tenttiin. Aika alkuviikko siis takana, mutta hei, mullahan on ensviikko lomaa, joten hyvin jaksaa painaa vielä pari päivää. Mut eiköhän nyt mennä ihan postaksen aiheeseen!

Untitled Oon viimeaikoina kokeillu kaikkia kivoja uusia reseptejä kuten kukkakaalipizzaa ja tätä kuvassa näkyvää kikhernepihviannosta. Pakko myöntää, että ihan kiva syödä kasvisruokaakin välillä. // Fiilikset treenin jälkeen on muuten aina ihan mielettömät ja viimeaikoina mulla on ollut pelkästään hyviä treenejä.  Viimeperjantai heräsin aamulla puol kasilta ihan vaan siks, että ehdin treenata ennen koulua ja se fiilis sen jälkeen koko päivän oli jotain niin täydellistä.

UntitledMä en tiedä miks, mut ennen mä en oikeestaan tykänny hiihtämisestä, mut tänä talvena se on kyl ollut ihan ykkös-laji. Luultavasti varmaan senki takia, että oon oppinu nauttimaan liikunnasta ihan täysillä. Ei paljoo parinkymmenen asteen pakkasetkaan hetkauttanu tammikuussa, koska oli aina pakko päästä kuitenki hiihtämään. Niin ja voitte varmaan arvata kuinka mä hiihtolomani vietän. Hah! // Mitä olis snäpit ilman kunnon vanhoja selfieitä? // Auringon vilkahtelu sälekaihtimien välistä lisää todellakin energiatasoja! 
 UntitledBlogin puolella vilkahtelikin aiemmin jo ystävänpäiväaiheinen postaus, mut pakko vielä hehkuttaa, kuinka ihana päivä se oli. // Päädyinpä muuten kullan ystävänpäivälahjaa askarrellessa selailemaan vanhoja kuvia ja kattokaa nyt. Haha! Oonpas joskus ollu pieni! // Noi kukat on niin nättejä ja toi pöllö. ♥
 UntitledMusta on tullut jotenki todella vahinkoaltis viimeaikoina. Multa tippu lautanen käsistä hellalle ja tadaa, pala maalia lähti irti. Eikä muuten mennyt paria viikkoo kauempaa ku tiputin uudestaa lautasen ja kappas vaan, nyt toisestaki kohtaa hellasta puuttuu maalia. Hyvä minä! // Taisin ostaa "muutaman" pähkinä pussin Halpa-Hallista muutama viikko sitten, koska sai halvalla. Heh! // Mä oon löytäny viimeaikoina pilateksen osaks mun treenejä. Aiemmin kuvittelin, että se on vaan jotain löysää venyttelyä, mut itse asiassa se todellakin tuntuu vahvistavan keskivartalon syviä lihaksia.

UntitledVähänkö nauroin kaupassa tälle karkkidinolle. Oliskohan pitäny ostaa? // Mul on tapana säilyttää kynsilakkoja aina laukussa ja tässä lopputulos... // Laitoin Urtekramille reklamaatioo yhestä tuotteesta ja mä en todellakaan oottanu, että ne olis lähettäny mulle paketillisen kaikkia ihanuuksia. Ihan mielettömän ihana asiakaspalvelu.

UntitledAamuista on tullut jotenkin todella ihania hetkiä mun päivissä. // Reippaana kouluun. // Keittilinpä täs yks aamu kahvia ja suodatinpussi oli mennyt nurin niin, että puolet vedestä lorotti purujen ohi ja tässä lopputulos. Eipä ollut ees eka kerta, kun epäonnistun kahvinkeitos.

UntitledMiköhän mä en käytä useemmin lettejä? Ne on kuitenki yllättävän kivoja ja tuo mukavaa vaihtelua. Niin ja on vieläpä helppoja ja nopeita tehdä. // Cosmo saapu tänään postilaatikkoon ja kas kummaa, kenes instakuva se oli tuolla sivulla. Päivän piristys todellakin! // Mä oon viimeaikoina rikkonut kaks sauvasekotinta ja nyt käytiin taas ostamassa uus. Katotaan kauanko mä saan tän kestämään. Haha!

Mitäs tykkäsitte snapchat -postauksesta taas pitkästä aikaa? Niin ja mua voi edelleenki seurailla snäpissä nimellä @sonjatuuliak

2 kommenttia:

  1. Mäoon kans tuollainen sählä, kaikkea voi tapahtua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Ei päivääkään ilman kommelluksia. :D

      Poista