25.2.2016

My TOP 10 details at home

Kukaan ei varmaan muista, mutta noin tasan vuosi sitten mä toteutin postausken mun kymmenestä lempparisisustusjutusta kotona. Mulla on pitkään pyöriny mieles kotipostauksen teko, mutta jotenkin mua häirittee se, että täällä on mun mielestä vähän keskenerästä vielä. Sisustushan on ikuisuuprojekti, mutta silti. Haha! Noh, päätinki sit tehä päivitetyn version mun lempisisustusyksityiskohdista täällä.

sisustuslemppareita2 1. Makkarin nurkkaus. Tää on tainnut näkyä blogin puolella kerran jos toisenki, sillä mä tykkään käyttää tätä kohtaa ihan mielettömän paljon esimerkiks ostoksia kuvatessa ja muutenkin tää miellyttää mun visuaalista silmää jotenki äärimmäisen paljon.

sisustuslemppareita1 2. Matto. Niin kauankohan se matto oli siellä meidän ostoslistalla ennenkuin nyt vihdoin ja viimein saatiin Eetun kans aikaseks hankittua tämä matto h&m:ltä. Tykkään tän kuvioinnista toosi paljon ja koko käytävän ilmen muuttu tän myötä ihan erilaiseks. Vielä kun sais sen uuden lipaston.

lyhtyjapottertaulu 3. Lyhty. Tää lyhty majailee milloin missäkin, mut tällä hetkellä se on meidän tv-tason reunalla. Ennen joulua mä poltin tota päivittäin ja nyt vieläkin se on ollut kovassa käytössä. Niin ja onhan toi nyt mielettömän nätti ja just mun tyylinen. 

4. Taulu. Meidän makkarin seinää koristaa pari mun ittetuunaamaa taulua, joista tää on ehdottomasti mun lempparini. Minkäkö takia? Noh, Potter plus ite tuunatut kehykset ei voi olla huono yhdistelmä vai mitä mieltä ootte? Vaikka eipähän toi nyt kauneimmasta päästä kuitenkaan oo.

sisustuslemppareita3pöytäasetelma5. Asetelma pöydällä. Siitäkään ei oo pitkä aika kun tää asetelma vilahteli blogin kuvissa. Jotenki noi pinkit kukkaset ja tää kokonaisuus piristää meidän keittiön pöytää ihan mielettömän paljon. Tykkään!

sisustuslemppareita5sohvanurkka6. Sohvan nurkkaus. Mikä onkaan se paikka, jossa vietän kaikki laiskottelupäivät ja johon oon palavasti rakastunut? No tämäpä tietysti. Meidän sohva on ihan olemattoman kokonen, mutta silti oon kiintynyt siihen, koska onhan toi nyt ihanan kotoisa ja kutsuva niin ja vieläpä mukava!

sisustuslemppareita4zarataulu 7. Zaran kehykset. Tukholman reissulla mä ihastuin tähän zaran kehykseen. Toi on jotenkin niin överityttömäinen ja just mun tyylinen. Oon laittanut tohon lausahduksen, joka muistuttaa mua joka päivä siitä, kuinka ei saa pelätä haasteita, vaan tarttua niihin rohkeesti.
 lamppujatikkaat 8. Ikean lamppu. Vuosi sitten kun mä toteutun tälläsen postauksen, niin juurikin tää samainen lamppu löyty myös siitä. Toi on ihan korvaamaton iltasin kirjoja lukiessa. Niin ja yöpöytähän tähän ei mahtuis, vaan sen virkaa hoitaa cosmo-pino, joka kasvaa aina vaan. Haha!

9. Seivästikkaat. Iskän tekemät tikkaat kuuluu todellakin mun sisustusjuttujen ykköskärkeen, sillä ensinnäkin tolla on tunnearvoa ja noi on todella kivan näköset. Pari päivää sitten mä sain aikaseks ottaa noista vihdoinki jouluvalot pois ja nyt noi hoitaa huivitelineen virkaa.

sisustuslemppareita6tuoli 10. Nojatuoli. Viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä meidän nojatuoli, joka on todellisuudessa siis ihan julmetun ruma. Ton peitteen allahan on siis oikeesti semmonen rusehtavalla kukkakankaalla verhoiltu tuoli. Jotenki oon silti kiintynyt tähän tosi paljon ja peitteellä, viltillä ja tyynyillä koristeltuina se ei näytäkään enää niin kamalalta.

Jotenki kummasti ne mun lempisisustusjutut ei ookkaan niitä kodin kauneimpia, vaan esimerkiks vähä reikäsistä seipäistä rakennetut tikkaat ja ite tehty epämääräsen näkönen Potter-taulu on niitä rakkaimpia juttuja, joista en varmaan koskaan tuu luopumaan. Tätä listaa olis voinut jatkaa pitempäänki, sillä vaikka meidän koti ei ihan valmis ookkaan, niin täällä on paljon asioita joista tykkään ja täällä mä todellakin viihdyn!

Löysittekö te jotain lempparia näiden juttujen joukosta?

10 kommenttia:

  1. Ihan superihania sisustusjuttuja <3 Tulee itsellekin kamala sisustuskuume!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mullaki olis kokoajan kauhee sisustuskuume. Voi kun vaikka voittais lotos niin pääsis toteuttaan kaikki visiot. :D

      Poista
  2. Mulle tuli tällä viikolla postissa tuo Ikean lamppu! Viime reissulla jäi harmittamaan etten sitä ostanut, niin piti pieni tilaus sitten laittaa vielä Ikeaan :D Ihan mahtava kyllä!

    Ja kiinnostais kyllä nähdä sun koti ihan kokonaisuudessaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii vähän kiva. Toi lamppu on kyllä niin ihana! :)

      Poista
  3. Aivan ihania juttuja 💕 voisitko joskus tehdä ihan postauksen koko teidän kodista. Sulla on niin hyvä maku ja semmosia postauksia on kiva lukea kun itsellä inspiraatio oman kämpän uudistamista ajatellen on vielä hukassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, voin tehdä viimeistään sit siinä vaihees kun saan hankittua käytävälle vihdoin ja viimein lipaston. :D Mut varmasti on tulossa vielä joskus, vaikka ei nyt ehkä ihan lähiaikoina. :)

      Poista
  4. Sisustaminen on todellakin ikuisuusprojekti ja koskaan ei tule valmista :D Tuo nurkkaus makkarissa, aaah ihana ja vitsit nuo kehykset on kanssa ihan huiput!<3 Voisit alkaa tekemään kaikkia DIY-postauksia, tuntuu siltä että sulla riittäisi ideoita niihin hyvin! Ja hei ehdottomasti enemmän sisustuspostauksia, tykkään sun tyylistä sisustaa :))

    VastaaPoista
  5. Rakastuin tuohon pottertauluun (potterheadina viehättää jotenkin erityisen paljon), sekä taljoihin joita taitaakin löytyä useampi kappale! :) Voisitko joskus tehdä DIY- postauksia?

    VastaaPoista
  6. Ihania juttuja, varsinkin toi ekan kuvan nurkkaus ja sit noi tikkaat!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Muistan postauksen tuosta lampusta ja muistan niin elävästi kuinka piti päästä äkkiä ikeaan kotiuttamaan samanlainen yksilö :D On muuten mahtava lamppu ja kulkee mukana kun omaan kotiin muuttaa.

    VastaaPoista