2.2.2016

Outfit of the snowy day

Toi sää tuolla pihalla. Oikeesti, ah mä rakastan sitä! Lumisateen innoittamana mä suostuttelin Eetun lähtemään mun kans nopeelle kuvienottoreissulle ja näistä tuli loppujen lopuks jopa ihan kivoja. Aattelinkin näiden kuvien kautta esitellä, mitä mun päälle yleensä päätyy arkisin tälläsinä lumisina päivinä.

snowy3 snowy2 takki: gina tricot | huivi: cubus | laukku: kappahl | kengät : h&m | neule: jc | farkut: kirppis (gina tricot)

Ensinnäkin, mä taisin viel syksyllä vannoo, että minähän en tätä takkia talvella päälleni pistä ja julistin miljoona ja yks kertaa kuinka paljon mä vihaan sitä. Mut kumma kyllä kuinkas kävikään - tää päätyy mun päälle kuitenkin ihmeellisen usein siihen nähden, että mä mukamas inhoon tätä. Mulla taitaa olla tähän takkiin joku viha-rakkaus-suhde. Eihän se nyt mitenkään erityisen nätti oo, mut onhan se nyt mielettömän mukava päällä, rento ja siinäpä on vieläpä huppu!

Untitled-3 snowy1 snowy8 snowy4 Mä kiertelelin eilen Seinäjoen kirppiksiä ja mä oon miettiny pitkään vaaleiden rikottujen farkkujen ostamista. Nää pöksyt tulikin Ullakko-kirpiksellä mua vastaan ja vieläpä oikeessa koossa. Vitosen mä näistä pulitin. Ei paha. Vielä tänä aamuna mä mietin vaan näiden väriä - siis vaaleensiniset farkut... Ei ihan oo mun värini. Mut jotenkin kummasti koulupäivän jälkeen mä totesin, että nää on sittekki ihan kivat. 

Mä en vaan jotenkin osaa käyttää farkkuja, sillä mulla on niistä sellanen mielikuva, että ne on mielettömän tylsä vaate. Siis ihan oikeesti. Mä vieläpä yhdistin nää harmaaseen huiviin, valkoseen neuleeseen ja mustiin asusteisiin sekä takkiin. Mielettömän tylsä asu, mut jotenkin tää vaan toimii. 

snowy7 snowy5 Mitäs mieltä ootte - onko tälläset "tylsät" asut kivoja vai ei? Musta vaan tuntuu, että joskus vähemmän on todellaki enemmän ja hei, ainakin toi lumipyry näyttää niin ihanalta näissä kuvissa!

10 kommenttia:

  1. Musta toi asukokonaisuus on tosi kiva ja omalla tavallaan silti rento! Ihanan kuvauspaikanki oot löytäny :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja toi kuvauspaikka on kyl semmonen, että siäl pitäs käydä useemminki - se on niin nätti paikka kuvailla. :)

      Poista
  2. Vau, upeita kuvia!! Ihanaa kun joku jaksaa vielä fiilistellä talvea eikä hehkuta kevättä helmikuussa:D ja musta nää "tylsät" perusasut on just parhaita!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos! :) Ja hei, mitä sitä turhaan hehkuttamaan vielä kevättä - talvi on kuitenki loppujen lopuks niin ihana vuodenaika eli nautin siitä täysillä nyt vielä kun voi. :) Näistä "tylsistä" perusasukuvista ihmiset kyl varmaan saa enemmän inspiraatioo. Yleensä mä tykkään esitellä niitä vähän erikoisempia asukokonaisuuksia, mut pitäis kyl alkaa kuvailla enemmän ihan näitä arkiasukokonaisuuksia. :)

      Poista
  3. You look so pretty and you have such a gorgeous hair!

    I’m glad I found out your blog via bloglovin!

    Eneli
    https://www.dodolce.com
    & https://www.bloglovin.com/blogs/do-dolce-10043597

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, thanks a lot! It's so nice to hear that you like my blog! :)

      Poista
  4. Ihania kuvia oot saanut lumisateessa, ja mun mielestä myös tällaiset yksinkertaiset asut ovat kivoja! :-)

    VastaaPoista
  5. Oi vitsi, on kyllä ihania kuvia tuon lumisateen kanssa! Ja nää simppelimmätkin asut on tervetulleita blogeihin! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja hei, hienoo, että tykkäätte myös näistä simppeleimmistä asuista. :)

      Poista