8.2.2016

Phone snaps

Mä en vieläkään oikein sisäistä sitä, että mullahan on puhelin, jonka kuvanlaatu kelpaa jopa tänne blogiin jaettavaks asti. Aattelinkin siis tulla nyt jakamaan muutaman puhelimeen kertyneen räpsyn ja vähän kuulumisia. Viikonloppu vierähti Ikaalisissa kotikotona. Viikonlopun saldoks tuli 14 hiihdettyä kilometriä ja yks uintireissu Ikaalisten kylpylään ja mä muuten vannon, että kylpyläs ei viimekäyntikerralla ollut titi-nalle -saunaa, jossa pyörii telkkarista koko ajan titi-nallee tai sit mä oon vaan dementikko. Hah! 
Eilen palailtiin taas Seinäjoelle ja mä kruunasin mun viikonlopun operaatiolla nimeltä saunanpesu. Oli muuten ihana saunoo puhtaan tuoksuses saunas - eipä niitä saunomiskertojakaan eilisen aikana kertynyt kuin vaan 6, jos laskee kylpylässä saunomiset mukaan. Ei paha vai mitä? Heh! Mut hei, mennääs niihin puhelimen kuviin.
  Untitled1. Mä oon kiinnittänyt viimeaikoina jotenki todella paljon huomiota ihan pieniin arkisiin asioihin. Siis voi vitsit miten iloseks ihminen voi tulla muutamasta vesipisarasta autonlasissa ja niiden takana näkyvästä auringonlaskusta. 2. Tää kuva onkin täällä blogin puolella näkynyt jo aiemmin, mutta silti, kattokaa nyt! Kissat on niin sulosia. Voi kun mä voisin ottaa yhen karvaturrin tänne Seinäjoellekin. 3. Tän värin neule on vaan niin suurta rakkautta! 4. Omnom. Tulee muuten kauhee aamupalahimo tätä kuvaa katsoessa. Oiskohan ihan ok syödä aamupalaruokaa myös näin illalla?

Untitled 1. Kauniita auringonlaskuja ei voi koskaan kuvata liikaa. 2. Koulussa meillä oli tehtävänä kehittää oma menu ja meidän ekalla kokeilukerralla meidän raparperijuustokakku osottautu tooodella rumaks. Onneks toisella kokeilukerralla päästiin näinkin kivaan lopputulokseen. 3. Hyi noita mun latvoja. Onneks päädyin napsaseen niistä sentin pois viimeviikolla. 4. Voi kuinka, mä kaipaan näitä kovia pakkasia ja jäätyneitä ikkunoita unohtamatta lumisia maisemia.

Untitled 1. Ikaalisissa käydessä yks kohokohta, mitä mä ootan aina mielettömästi on näiden kahden pirulaisen näkeminen. Mitä nyt välillä kukkapurkit tippuilee ja matot on rullalla, mut on ne silti niin rakkaita. 2. Mä en pahemmin uutena vuotena välittäny raketeista. Mun mielestä tähtisadetikut on niin paljon kivempia! 3. Sunset again. 4. Mä oon varmaan maininnut siitä, kuinka mulla on makkaris kauheet kirjapinot luettavaa. Ja tää ei oo ees ainut pino. Hah!

Untitled 1. Me otetaan tooosi harvoin Eetun kans mitään julkasukelposia yhteiskuvia. Yleensä meiän kuvat on sellasta "hei vedetään naama niin rumaan ilmeeseen ku ikinä voi" -laatua. Tää kuva sentään pääsi jopa instgramiin asti. 2. Siis kattokaa nyt tota lunta - niin ihanaa! 3. Sain pienen järjestelyinspiraation yks päivä ja järjestelin mun hajuvedet peilitarjottimelle. 4. Jälleen luminen kuva. Mä jotenkin innostun kuvien otosta joka kerta kun vähäkin tupruttelee taivaalta.

Mä taidan alottaa seuraavaks pienen jokamaanantaisen leivontaoperaation ja tehdä vielä pari postausta valmiiks. Tällä viikolla tulossa muuten ohjetta pitsarullalle, josta tulikin kyselyitä, postausta superfoodeista, vähän vinkkejä vaatekaapin sisältöön liittyen mahdollisesti sekä yks vähän erikoisempi idea, mut niistä sitten lisää toivonmukaan vielä tän viikon puolella, jos aikataulut vaan antaa myöten. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

10 kommenttia:

  1. Vau, tosi kivoja ja hyvälaatusia kuvia!:)

    VastaaPoista
  2. Oiii miten ihania auringolaskuja oot onnistunut bongailemaan! :)

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pakko todeta, että oon kyl sattunut olee viimeaikoina aina sopivasti ulkosalla ja nähny niiin kivan näkösiä auringonlaskuja. :)

      Poista
  3. Haha toi titianalle sauna on ihan paras! :D On se sielä ainakin toista vuotta jo, mun kummityttö on aina aivan intopiukeena siitä, on itekin tullut istuttua sielä muutaman kerran, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se aika hauskaa istuu saunas noin 50 asteen lämpötilas ja tuijottaa telkkarista titi-nallee. Pikkuveljen kaa heiteltiin molemmat löylyä, eikä silti saatu lämpöö tarpeeks. :D Mä en oo kyl pariin vuoteen käyny kylpyläs uimassa, että voi olla että se on just tehty sinne mun viimekäynnin jälkeen. :)

      Poista
  4. Näyttää kyllä hyvältä toi raparperijuustokakku!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista