19.3.2016

DIY Easter Decorations

Yks juttu mistä oon ollu koko viikon ihan innoissani on lähestyvä pääsiäinen. Vaikka se ei juhlana mulle mitenkään erityisen tärkee ookkaan, niin silti on ihan mielettömän kivaa väsätä kaikkia pikkujuttuja koristeiks. Viimemaanantain kohokohta taiskin olla rairuohon istutus ja oonkin koko alkuviikon puhallellu munista sisälmyksiä pois ihan vaan siks, että pääsisin koristeluhommiin!

pääsiäinen 6 Pääsiäinen askartelu blogi 2 Easter diy blogi 1 Alunperin mun oli tarkotus maalata munat vesiväreillä ja sen jälkeen koristella ne kultasella, hopeella ja mustalla tussilla, mutta kas kummaa, mun muumivesivärit oli kadonnu teille tietämättömille, vaikka mä kuinka yritin kaivaa kaikki laatikot ja purnukat läpitte. Joskus musta tuntuu, että mä säilön tavaroita vähän liianki hyvään jemmaan, kun en löydä niitä enää itekään. Haha!

pääsiäisaskartelu blogi4 Päädyinki sit vaan eri värisin tussein koristelemaan munat ja tulihan noista loppujen lopuks ihan mielettömän kivoja. Muutama muna oottaakin vielä koristelemista, mutta pitäähän sille varsinaiselle pääsiäisviikollekin jättää vähän jotain hommaa vai mitä! 

pääsiäismunat koristelu blogi 5 pääsiäiskoristeet 3 Rairuoholle mä yritin koko viikon ettii jotain edullista ratkasua, mut en kuitenkaan halunnu lähtee ostamaan mitään kippoa, vaan päädyinki tekemään tuunailua nollabudjetilla. Pöydän päällystämisestä jäänyt ylimääränen dc-fix -muovi osottautu ihan mielettömän kivaks ananaspurkin päällyseks ja kattokaa nyt - voisko tyylikkäämpää rairuohopurkkia edes olla? Taidanpa tuunailla muutaman isommanki säilykepurkin ensviikolla meikkisiveltimille!

Ootteko te tehneet mitään pääsiäiskoristeluja tai aiotteko tehdä? Mitäs tykkäsitte näistä mun jutuista? Ja hei, nyt viimeset kysymykset tulemaan tänne, sillä mä rupeen vastailemaan kysymyksiin alkuviikolla.

4 kommenttia:

  1. Hauskoja koristeluja ja kauniita kuvia! Itse olen koko pääsiäisen töissä, joten voi olla ettei koristeluja tule tänä vuonna tehtyä. Sen sijaan juhlistaa pääsiäistä sukupäivällisellä sekä pääsiäisteemaisella blogiarvonnalla (johon on muuten vielä tää ja huominen aikaa osallistua!)

    Nora / http://dreamerachiever.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oii vitsit kuinka kivalle kuulostaa pääsiäisruokailu sukulaisten kans. :) Ja hei, pitääpä mennä tsekkaan toi arvonta. :)

      Poista
  2. Kivalta näyttää! Etenkin toi säilykepurkkiastia näyttää superkivalta, hämmästyttävän hauska idea jota on pakko kokeilla!

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja jep, niin yksinkertanen tapa tehdä jostain rumasta nättiä. :)

      Poista