15.3.2016

Happy thoughts

Mä oon suorastaan tursunnu positiivisuutta ja ollu vaan hymyssä suin koko alkuviikon. Jotenkin kummasti mulla tuntuu olevan tällä hetkellä energiaa ihan mielettömästi kaikkeen ja runsaasta työmäärästä huolimatta oon jaksanu touhuta  vaikka mitä.  Mä haluan jakaa tätä mun positiivista energiaa myös teille ja päätinki listata asioita, jotka on saanut mut mielettömän hyvälle tuulelle ja joista oon ollut ilonen viimeaikoina.

IMG_1538 harry potter kuvitettuRairuohon istutus. Voi kuinka niinkin yksinkertanen asia kuin sormet mullassa touhuuminen voi saada hymyilemään. Mä eilen illalla ihan innoissani koristelin purkkeja mun rairuohoo varten ja hehkutin Eetulle varmaan kymmenen kertaa, kuinka kivaa joku niinkin pieni asia voi olla.

Kuvitetun Potterin lukeminen. Mä sain Eetulta viimesyksynä synttärilahjaks kuvitetun  Viisasten kiven ja silloin mä päätin, että kun mä seuraavan kerran päätän alottaa Potter-luku-urakan, niin mä tartun ehdottomasti tähän järkäleeseen. Noi kuvat on ihan mielettömän upeita! Niitä selaillessa ei voi olla muuta ku onnellinen.

bikinit h&m IMG_1487Uusien bikinien testailu. Okei, siitä huolimatta, että mä laitoinki h&m:ltä tilatut bikinit palautukseen, koska yläosa ei istunut ja ala-osasta en sitten tykännytkään, niin jotenki bikinien testailu ekaa kertaa tänä vuonna toi todella keväisen ja positiivisen fiiliksen.

Mansikat ja vadelmat. Mä oon todella pitkään syönyt vaan mustikoita päivästä toiseen ja pakko myöntää, että ne alko tulemaan melkein korvistakin jo pihalle. Viikonloppuna käväsin mummun ja vaarin tykönä ja sain sieltä pakkasesta muutamat mansikat ja vadelmat ja voi vitsit kuinka taivaalliselta ne maistukaan pienen mustikkayliannostuksen jälkeen.

uskollinen divergent kirja IMG_1536 Divergent-sarjan kolmannen osan loppuun lukeminen. Uskollinen nousi ehdottomasti mun lempikirjojen joukkoon. Mä en ees muista milloin viimeks mä olisin kirjaa lukiessa pidätelly itkua, mutta Uskollisen loppu oli niin surullinen - kirjat, jotka saa mussa tälläsiä tunteita aikaan on ehdottomasti huippuja ja mikäs sen parempaa kuin hyvän kirjan lukeminen.

Hyvät treenit. Mun viimepäivien treenit on sujunut jotenki paljon tavallista paremmin ja jaksaminen on mennyt ihan kokonaan uudelle tasolle. Lauantainakin lähdin jo heti aamulla, ennen kuin kukaan muu oli edes herännyt, hiihtämään ihan innoissani. Eilen puolestaan otsaa pitkin valuneet hikikarpalot toi ihan voittajafiiliksen ja tän päivänen core-pallojumppa anto päivään ihan uudenlaista virtaa.

kanasalaatti2 ostoksia Minishoppailut. Pienet täysin nappiin menneet ostokset on piristänyt entisestään mun päiviä viimeaikoina. Niistä pitääkin jossain vaiheessa tehdä ihan oma postauksensa, sillä oon löytänyt muutaman todellakin hehkuttamisen arvosen jutun!

Muiden ihmisten ilahduttaminen. Sunnuntaina mä leikkasin vaarin tukan ja tänään yllätin Eetun tekemällä aamupalan valmiiks jääkaappiin. Jotenki se kun näkee toisen ihmisen ilahtuvan lisää ihan mielettömästi energiatasoja ja sitä omaa ilosuutta. Mikä oliskaan parempaa kuin se, että näkee toisen ihmisen olevan ilonen?

Mites teidän viikko on startannut? Toivottavasti teillä on ollut ihana alkuviikko! Mukavaa tiistai-iltaa kaikille!

7 kommenttia:

  1. Sun blogi on yksi ihan mun lemppariblogeista, ellei jopa ykkössuosikkini! Oon pitkään seuraillut blogiasi ja vihdoinkin tajusin liittyä lukijaksi! Ihanan pirteitä postauksia ja todella laadukkaita kuvia <3 Pitäisi itsekin jossain vaiheessa lukea tuo Uskollinen!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) ♥ Tälläset kommentit saa todellakin leveen hymyn mun huulille! :) Ja heii, kannattaa kyl lukee toi Uskollinen ja sarjan aiemmatki osat, ellet oo niitä vielä lukenut. :)

      Poista
  2. Ihanan positiivinen postaus! Tän lukeminen kotimatkalla taivaalla kirkkaana paistavaan aurinkoon yhdistettynä toi itellekin superhyvän fiiliksen ja hymyn huuleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihana kuulla, että tää postaus sai sut hymyilemään. :)

      Poista
  3. Oi oon jo jonkun aikaa harkinnu ton The Balmin Bahama Maman ostoa, joten kerro ihmeessä ootko ollu siihen tyytyväinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä aattelin selittää vähän enemmänkin ostospostauksen yhteydessä, mutta voin nyt jo sanoo, että kannattaa hankkia! Paras aurinkopuuteri, mitä mulla on ollut! :)

      Poista
  4. Oot kyllä huikea inspiraation lähde!! :)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista