9.3.2016

Helmikuun puhelinkuvia

Täällä kirjoittelee tänäänki ittensä kuudelta ylös repinyt opiskelija. Mun viimepäivät on ollu jotenki todella hektisiä ja ei vois toivoo muutaku lisätunteja vuorokauteen, sillä kaikkee ei vaan millään ehdi tekemään. Seuraavat pari viikkoo on mun kalenteris todella täyteen ahdettuja ja tarttis olla vähän siellä sun täällä ja hoitaa miljoonia koulujuttuja. Opiskelijan elämä nyt vaan sattuu olemaan sitä, että työnteko ei pääty kello neljä, vaan välillä tehtävien parissa vierähtää ilta jos toinenki... Mut hyvä näin. Vaikka mä nautin rauhallisista aamuista ja sarjamaratooneista iltasin, niin silti on ihan mukavaa olla koko ajan menossa ja nauttia siitä, että saa jotain aikaseks. Ainut mikä harmittaa on se, että bloggaaminen on jäänyt vähän taka-alalle, mut pakko vähän pririsoida asioita välillä. Mut toisaalta taas, mikäs sen parempaa kuin tänään pitkän päivän jälkeen mua oli odottamassa paaaljon uusia postauksia luettavaks.

Nyt kun vihdoinkin sain raivattua vapaan illan mun kalenteriin niin ettei tartte stressata juuri mistään, niin päätinki koota pienen puhelinkuvapostauksen ja kertailla, mitä viimesen kuukauden aikana onkaan tapahtunut.

Untitled 1. Nää ostokset vilahti mun blogissa pari viikkoo sitten jo, mutta edelleen oon tosi tykästynyt näihin kaikkiin. Ihan täydellisyyksiä! Vois jossain vaiheessa tehdä pienen kosmetiikkaostos -postauksen, sillä oon viimeaikoina löytänyt muutaman uuden jutun, joista en todellakaan aio luopua tulevaisuudessa. 2. Hei vaan! 3. Ystävänpäivästäkin on jo pian kuukausi. Siis vastahan se oli. Kuinka aika voikaan kulua näin nopsaan? 4. Ihan mielettömän ihana pilvitaivas! Musta tuntuu, että mun puhelimesta löytyy taivaskuvia välillä vähän turhanki paljon.

Untitled 1. Heipähei taas! 2. Jotenkin kotikotona otetut lumiset kuvat tuo hymyn mun huulille. On niin ihana kattella kuvia, joissa on jotain, mikä on olut tuttua pienestä pitäen. Monetkohan kerrat mä oon tuollaki liiterissä ollu pinoomassa puita tai hakemassa saunaan sytykettä. 3. Mun Nami! ♥ 4. Ystävänpäivän aamiainen. Kelpais huomenaamullakin tollanen!

Untitled 1. Oon niin totaalisen rakastunut tohon paitaan. Niin tylsä, mutta samalla niin ihana! 2. Karvahuput - mun suuri rakkaus nro. 2! 3. Niin ja rakkaus nro. 3 taitaa olla tää meidän uus matto. Tykkään niin paljon tosta kuviosta. 4. Enkä muuten panis pahitteeks, jos tällänen sää sattuis vielä tällekin viikolle.

Untitled 1. Quote, joka todellakin kuvaa mun ajatusmaailmaa ja mielettömän ihana aamupala jälleen. 2. Selfie. 3. Myös tää puukasa tuo mulle jotenki todella kotoisen fiiliksen. 4. Olin hiihtoloman alussa hiihtolenkillä ja maisemat siellä oli ihan mielettömät, joten oli pakko pysähtyä napsasemaan kuva. Yleensä mä vältän kuvien ottamista ihan viimeseen asti lenkillä tai ylipäänsä urheillessa, sillä mä haluun keskittyä treeniin ja hyvään oloon, mutta tää maisema oli niin mieletön, että se oli pakko ikuistaa.

Toivottavasti teillä on ollut ihana alkuviikko kaikilla!

2 kommenttia:

  1. Haha en voinut kun naurahtaa kun huomasin kuinka samanlaiset postaukset meiltä kummaltakin on juuri tullut! :D Kumpikin voivottelee alussa omaa kiirettään ja sitten on vuorossa puhelimen kuvia, aika hauska sattuma :) Toivottavasti sun kiire vähän helpottaisi, kivaa loppuviikkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lueskelinpa ton sunki postauksen ja ei vitsit. :D Vissiin joku opiskelijoitten kuormituskausi menossa, kun tuntuu hommaa riittävän. :D

      Poista