3.3.2016

Lomaviikon kuulumisia

Mä odotin mun lomaviikolta hiihtämistä, kuvien ottamista ja ihmisten näkemistä, mutta kuinkas kävikään. Me ajeltiin perjantaina Ikaalisiin ja mä kävin lauantaina kerran hiihtämässä, sunnuntaina tyydyin sisätreeniin ja maanantaina meidän koko perhe olikin sit sängynpohjalla flunssassa. Siihen jäikin sit mun hiihtämiset ja mä oon terveimpänä yksilönä koko alkuviikon rampannu apteekissa ja kaupassa hakemassa sitä sun tätä kerran jos toisenki ja eilen tehtiin pikavisiittiä Seinäjoelle, koska tartti suorittaa pieni postilaatikontyhjennysoperaatio. Jotenkin kummasti tääkin viikko vaan lähenee jo loppuaan ja mun kuvien ottaminen ja postailu on jäänyt paaaljon haluttua vähemmälle, mut aattelinpa tulla kuitenki kertomaan vähä kuulumisia.
  hiihtoloma4Mä ostin tän kimonon viimesyksynä Tukholmasta Hollisterista ja edelleenkin tää vaan lukeutuu mun lempparivaatteisiin. Nytkin lomalla oon heittänyt tän joka-aamu päälle, koska hei onhan tää nyt mielettömän mukava .

hiihtoloma3 hiihtolomaaa Mulla on muodostunu ihan rutiiniks asti nousta myös lomallakin viimeistään kaheksalta sängystä. Meiän ei-enää-niin-pieni pikkukisuli tuli herättelemään mut yks aamu jo puol kaheksalta, eikä mua tietenkään enää väsyttänyt siihen aikaan ja varsinki siinä vaiheessa kun mä kattoin ikkunasta pihalle ja näin mielettömän ihanan auringonnousun niin ei varmaan mennyt viittä minuuttia kauempaa kun olin jo pihalla räpsimässä ihan innoissani maisemista kuvia.

pussukka pussukka2 Tää jättikokonen meikkipussi tuli mulle vähän aikaa sitten lehden tilaajalahjana ja pakko myöntää, että en ees tiedä miten oon ennen pärjänny ilman tätä. Tää on niin mielettömän iso, että tänne mahtuu suunnilleen kaikki mitä mä tartten, eikä mun oo enää Ikaalisissa rampatessa tarvinnu pakata mun pesu- ja hiustarvikkeita miljoonaan eri pussukkaan.

paidat Päätinpä muuten ottaa tavotteeks käyttää lähiaikoina kaikkia mun vaatteita, joita en oo pitkiin aikoihin pitäny päällä ja ne vaatteet, jotka ei päälle päädy, niin saa lähtee kirpputorille lätkimään. Tuntuu niin turhalta, että vaatekaappi pursuaa yli äyräiden eikä siellä silti oo mitään päälle pantavaa.

endgame Mä harvoin valitten kirjoja kannen perusteella, mut tän kullanhohtosen kannen kohdalla tein poikkeuksen. Päädyinkin ahmimaan tätä kirjaa heti päivän aikana suunnilleen parisataa sivua ja myönnettäköön, että ehkä pitäs useemminki valita luettavaa kansien perusteella. Hah!

Toivottavasti teidän viikko on sujunu mukavissa merkeissä. Ihanaa torstai-iltaa kaikille! Mä taidan vaan uppoutua kirjan pariin loppupäiväks.

4 kommenttia:

  1. Harmi jos sulla meni loma vähän pipariksi, pääsit kuitenkin alkulomasta onneksi sinne hiihtelemäänkin. Mä oon vähän katkerana kun mulla ei oo ollenkaan lomaa, mutta sitten taas tyytyväinen kun en oo ainakaan vielä saanut sitä flunssaa minkä kourissa kaikki tuntuu olevan tän hiihtoloman ajan...
    Toi kimono on kyllä ihan superi ja toi kaikkien vaatteiden käyttäminen kuulostaa tosi fiksulta, täytyisi itsekin tehdä tuollainen operaatio jos saisi vähän enemmän tilaa vaatekkaappiin! Muthei kivaa loppulomaa ja viikonloppua sulle, mullakin alkaa onneksi viikonloppuvapaat tän yövuoron jälkeen, jeii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä. Onneks sentään yhen hiihtoreissun ehin tekemään. Viimeflunssastakaan ei pitkä aika oo, joten jotenki todella ärsyttävää olla taas kipee, mut minkäs sille voi kun kotikotona on neljä nuorempaa veljee, jotka kantaa kaikki maailman taudit kotio. :D Hah!
      Tää kimono on kyllä niin ykköslemppari! Ja hei, vaatekaapin siivousoperaatiot on aina tarpeellisia! :D Kivaa loppuviikkoa sullekin. :)

      Poista
  2. Toi kimono on ihana!!♥ Pitääkin lähtä metsästämään tota kirjaa kirjastosta, sillä kansi kieltämättä näyttää aikas mageelta! :) Ihanaa viikonloppua sulle :) http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Ja jos tykkäsit nälkäpeleistä, niin kannattaa todellakin lukasta myös toi kirja! :)

      Poista