29.3.2016

Q&A part. 2

Viimeviikolla mä lupailin vastailla loppuihinkin kysymyksiin lähiaikoina ja nyt vihdoin ja viimein löysin sopivan raon vastailla näihin. Mutta hei, sen kummemmitta höpinöittä mennääs aiheeseen.

KOLLAASINRO2

Unelmamatkakohteesi? Lontoo! Ja sieltä menisin bussilla WB:n Harry Potter studiolle. Tälläkin hetkellä mä laitan rahaa säästöön ihan vaan sen takia, että pääsisin tonne Harry Potterin ihmemaahan ja Lontoo yleensäkin kaupunkina kiinnostaa mua, vaikka se ei halvimmasta päästä ookaan.
5 juttuu, jotka tekee sut onnelliseks? Perhe ja kaikki läheiset yleensäkin, ruoka, poikaystävä, kissat ja liikunta.
Entä 5 jotka tekee surulliseks? Sairaudet, sodat, välinpitämättömät ihmiset, onnettomuudet ja huonot päivät.
Jos saisit muuttaa maailmaa, mitä muuttaisit? Aika perus eli poistaisin kaikki sodat, nälänhädän ja muuttaisin kaikki ihmiset onnellisiks.

KOLLAASINRO1

Paras viikonpäivä ja miks just se? Saako sanoo kaks? Mä tykkään torstaista ja lauantaista. Jotenkin torstaina on niin hyvä fiilis, kun viikonloppu häämöttää edessä. Mä kuitenki tykkään toimeliaista päivistä ja yleensä se, että meen aamulla kouluun, tuun koulusta ja sen jälkeen touhuun aktiivisesti kaikkee kuten liikun, leivon, kokkaan ja käyn kaupoilla saa mut todella hyvälle tuulelle. Lauantaita tuskin ees tarvii perustella, Silloin saa rentoutua ja tehdä mitä huvittaa.
Miten aloitit bloggaamisen ja mikä sai sut kiinnostumaan siitä? Mä luin muiden blogeja aktiivisesti ja ainakin Mariannan blogi oli ihan ensimmäisiä, mitä seurailin silloin aktiivisesti ja seurailen edelleenkin. Jotenkin muiden blogien lukeminen sai mut inpiroitumaan ja aloittamaan myös oman. Mun eka blogi oli semmonen, johon taisin kirjottaa just ja just 2 postausta enkä kertonut siellä ees mun nimee tai julkaissu kuvia omasta naamasta. Tästä aiheesta sais vaikka oman postauksenki kokoon!
Mikä kännykkä sulla on ja minkä haluaisit? Mulla on iPhone 6s ja oon ollut siihen tooodella tyytyväinen, enkä ees osaa haaveilla mistään muusta.
Oletko käynyt lapissa? Meillä on sisäpiirin vitsinä kotona, että mä oon käyny puoliks Lapissa, koska äiti odotti mua silloin, kun ne iskän kans joskus kävi sielä. Mut muuten en oo. Melkein hävettää myöntää, että Seinäjoki on varmaan pohjoisin paikka, missä oon ollut.

KOLLAASINRO3

Oletko käynyt Jalasjärvellä? Juustoportilla tulee pysähdyttyä useinkin kun kotikotoo Ikaalisista ajellaan Seinäjoelle tai toisinpäin. Ihan siellä keskustassa oon käynyt kerran, kun käytiin heittämässä kaveria linja-autoasemalle.
Jos saisit valita yhden somen, jota käyttäisit loppuelämäsi (et siis käyttäisi muita kuin sitä. Blogi lasketaan someksi!) minkä valitsisit? Ehdottomasti blogin! Instagramia oon jotenki tosi huono päivittelemään, vaikka siitä tykkään myös. Blogi on vaan semmonen, että se tuottaa mulle eniten iloo!
Mistä liikunnan muodosta tykkäät eniten? Mä tykkään treenata ihan kotona jumppia niin oman kehon painolla, jumppapallolla, kahvakuulalla ja painoilla. Jotenkin se on vaan mulle kaikista helpoin ja mieluisin tapa, josta mä oikeasti nautin.

KOLLAASINRO4

Minne lähtisit lomalle jos ei olisi kiinni esim. vapaiden saannista tai rahasta? Jonnekin todella erilaiseen kulttuuriin. Olis mielenkiintosta mennä jonnekin, missä olis täysin erilaiset tavat kuin täällä Suomessa.
Mikä on salainen haaveesi? Omistaa mooonta kissaa. Musta ei ees kuulostais pahalta, jos olis joku kissatäti... Kissat nyt vaan sattuu olemaan ihaninta ikinä.
Millainen olisi unelmiesi koti? Kaks kerrosta, iso parveke, valoisat ja avarat huoneet, maalaisromanttinen sisustus yhdistettynä moderneihin piirteisiin. Iso terassi, jossa vois kesällä ottaa aurinkoo. Tykkäisin myös, jos olis puutarha ja oma kasvimaa. Talo sijaitsis maalla, mutta kuitenkin suhteellisen lähellä kauppoja.
Mikä on parasta parisuhteessa? Se kun on aina lähellä joku, jolle voi purkaa kaikki huolet ja jonka kanssa voi jakaa kaikki ne pienetkin ilot.

KOLLAASINRO5

Miten rentoudut? Kirjoittamalla blogia, ottamalla kuvia, katsomalla Netflixistä Doctor Whota, viettämällä aikaa mulle läheisten ihmisten kanssa ja itseasiassa myös treenaaminen on mulle rentoutumista tavallaan, koska siinä mä saan olla vaan itteni kans ja keskittyy itteeni ja nauttia liikkeistä.
Oletko pitkävihainen vai annatko helposti anteeksi? Mä aina yritän olla pitkävihainen, mutta epäonnistun aina ja suunnilleen viiden minsan päästä oon aina naurattamas ja viihdyttämäs sitä, jonka kans on ollut jotain kränää.
Kerro rehellisesti, mitä ajattelet hiljaisista, epävarmoista ja syrjäänvetäytyvistä ihmisistä? Mun mielestä kaikenlaiset persoonat on mahtavia. Usein näiden hiljasten pään sisällä liikkuu ihan mielettömiä ideoita ja yleensä, kun tälläsiin ihmisiin tutustuu, niin ne osottautuu ihan muunlaisiks kuin mitä aluks on kuvitellu.
Ihanin asia, jonka joku on sanonut sinulle? Kuka sen sanoi? Se kun Eetu kertoo mulle rakastavansa mua. 

Toivottavasti teille aukes entisestään asioita musta. Ja hei, mulle voi edelleenkin kommenttiboksiin ihan rohkeesti laittaa kysymyksiä, jos jokin mietityttää, niin vastailen sitten siellä. Ihanaa tiistai-iltaa kaikille!

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus, oli mukava lukea kun et ahtanut sataa kysymystä yhteen tekstiin :-) Mä haaveilen kans pääsystä Potterstudioille! Ehkä vielä joku päivä.. :-)

    http://mypartofworld.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun mielestä on parempi, kun miettii muutamaa kysymystä kunnolla, eikä yritä vastata miljoonaan hutiloiden. :) Toi potterstudio olis kyl niin unelmapaikka käydä. Mut kyllä mä vielä jonain päivänä sinne meen! :)

      Poista
  2. Hei voin lähtee sun kanssa Lontooseen ja moikkaan Potterimaisemia, haha! En oo ihan niin suuri fani kuin sä, mutta joskus tuolla on pakko päästä käymään! Mua muutenkin kiinnostaa enemmän kaupunki- kuin rantalomat.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo!! :D Toi Potterstudio on kyl niin ehdoton nähdä edes kerran elämän aikana, vaikka ei suurin fani oiskaan! :) Rantalomatkin on ihan kivoja, mut jotenki noista kaupunkilomista saa ainakin mun mielestä enemmän irti kuin mistään rannalla loikoilusta. :)

      Poista
  3. Oon samaa mieltä Adan kanssa, kiva postaus ja oot pitänyt nää sen mittaisina, että nää jaksaa lukeakin :) Ja ihana toi viimeinen kysymys ja vastaus ♥

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! Ja mitä sitä turhaan liikaa tunkemaan yhteen postaukseen, kun ei niitä kuitenkaan sit kukaan jaksa lukee läpi. :) Kiitos! :)

      Poista