13.3.2016

Ruututakki

Mun naulakossa on viimesyksystä lähtien roikkunu takki, jonka mä tilasin Black Fridayn innostamana ja joka sitten loppujen lopuks jäi kokonaan käyttämättömäks. Nyt mä päätin, että ei perhana, mä oon ton takin ostanu niin mähän sitä myös tuun käyttämään. Siitä huolimatta, että Eetu kysäskin multa kauppareissulla, että miks mä oon pukenu saunatakin päälleni kauppaan, niin pakko myöntää, että hei, mähän tykkään tästä takista!

ruututakkiasu4 ruututakkiasu2 takki: vila | housut: dr. denim | kengät: h&m | huivi: gina tricot | sormus: ebay

Se mikä tän takin teki niin vaikeeks pistää päälle tais olla tän pituus ja liehumaisuus. Jotenki mä oon vaan tottunu kietomaan päälleni jonkun lyhyen takin, mut mun pitää ehdottomasti jatkossa pitää silmät auki myös tän tyyppisille takeille, koska hei, näyttäähän tää nyt paljon siistimmältä kuin ne parkat ja nahkatakit, mitä normaalisti tulee kiskottua päälle.

ruututakki1 ruututakkiasu3 takkiasua asukuvaa2 Jos joku juttu tänä talvena on päätynyt mun päälle ihan liianki usein, niin se taitaa olla nää kengät. Ensinnäkin, mä omistan vaan kahdet talvikengät, joten valinnanvaraa ei juurikaan oo, mut h&m:n kengiks nää on osottautunu ihana huippuhyviks ja nää tuo tähänki asuun kivaa särmää. Ollut ihan nappiostos siis!

takki Tää takki tulee päätymään mun päälle ehdottomasti useemmin jatkossakin!

Mitäs te tykkäätte tästä takista ja asusta ylipäänsäkin?

8 kommenttia:

  1. Näytän peukkuja asulle! :-) Haha, mua aina naurattaa sun "koska hei" ja "että hei"- fraasit, sillä sanot sitä niin usein blogissa, että mä pidän sitä jo sun blogin ominaisuutena :-D En ehkä kehtaa kertoa, mut aina kun sulta tulee uus postaus, niin yritän löytää ton fraasin mahollisimman nopeesti ja kilpailen itteni kanssa siinä, että yritän löytää sen aina nopeemmin ja nopeemmin… Haha, jokaisella on joku ominainen juttu postauksissa ja sulla se on just toi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Hahaa! :D Ei vitsit muakin rupes ihan naurattamaan luettuani sun kommentin. Mä itseasias käytän noita fraaseja ihan älyttömästi, enkä oo edes tiedostanut sitä ennen tätä. :D

      Poista
  2. Onpas ihana takki! Todella tyylikäs ja istuu sun päälle todella hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Ehkä parhaimpii asuja mitä täällä blogissa olen nähnyt! Ihan täydellinen! :)
    Upea nainen <3

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ihan mielettömästi! :) ♥

      Poista
  4. Upea takki! Sopii älyhyvin :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vaikka mä en sitä osannut jotenki aiemmin käyttää, niin näiden asukuvien myötä mun ajatus tän taki ihanuudesta vahvistu ja nyt se on päätynyt päälle joka päivä :)

      Poista