17.3.2016

Spring shopping list

Joka kevät mulle tulee aina kauhee himo uudistaa vaatekaapin sisältöä. Jotenki mulla kuitenki kauppoja kierrellessä käy kuitenki niin, että lähden sieltä tyhjin käsin pois, koska en sit loppujenlopuks oikein tiiäkkään, mitä todellisuudessa tarviin tai haluan. Kevätostoksien tekoa helpottamaan mä päätinki koota pienen listan ja voisinpa muuten luvata ittelleni, että en todellakaan osta mitään ylimäärästä tän listan ulkopuolelta, sillä tässä on tasantarkkaan ne mitä mä tartten. Saas nähdä miten käy. Hah!

  Kevät ostoslista 2016 blogi
Trenssi on perinteinen ja tyylikäs kevättakki ja se ollut mun ostoslistalla jo todella pitkään. Siihen kun vielä raaskis laittaa vähän enemmänki rahaa niin se kestäis monen monta vuotta. Nyt vaan kun löytäis sen täydellisen yksilön jostain. Yleensä mulla on kuitenki joku mielikuva jostain vaatteesta minkä mä haluan, enkä koskaan löydä sitä mun mielikuvaa vastaavaa yksilöä. Heh!
Bomber-takkeja on tänä keväänä näkynyt todella paljon ja mä oikeestaan rakastuin niihin ensisilmäyksellä. Vaikka mun takkikokoelma kevättakkien osalta on melko hyvällä mallilla, niin tuskin mietin kahta kertaa ostamista, jos täydellinen yksilö osuu kohdalle. Noi kun näyttää niin kivalle!
Polvista revityt valkoiset farkut olis kiva saada täydentämään mun housuhyllyä. Mä en omista tällä hetkellä istuvia valkosia housuja, enkä myöskään polvista revittyjä, joten polvista revityt valkoset farkut olis kivat kevättä ajatellen ja eiköhän noille löytyis käyttöä muinakin vuodenaikoina.
Nahkahousut, jotka ei haalistu heti ekassa pesussa! Mulla on aiemmin ollut kahdet tekonahkapöksyt ja niistä molemmista on kulunut nahkapinta pesussa pois. Nahkahousut on ehdottomasti yhdet mun lemppareista, joten todellakin uudet tulis tarpeeseen.
Mustat ballerinat. Jotenki kummasti mä hajotan joka kesä ainakin yhdet ballerinat. Tänäkeväänä aattelin panostaa ja metsästää nahkaset ballerinat, jotka mahdollisesti kestäis vähän kauemmin kuin yhen kesän.
Raitapaita. Jostain kumman syystä mä en omista tavallista raitapaitaa, vaikka tykkään niistä ihan älyttömästi.
Valkoset tennarit. Mä kävelen todella paljon ja usein taitan mun kolmen kilsan koulumatkanki kävellen, vaikka oishan tossa pihassa polkupyörä ja autokin. Jotenki mä kuitenki tykkään vaan kävelemisestä eniten. Mulle tärkeetä kengissä onkin siis mukavuus ja mun mielestä tennarit olis aika nappiostos.
Musta iso laukku. Voi kuinka monta kertaa mä oonkaan kironnu sitä, että en omista isoo mustaa tavallista käsilaukkua. Kauan mä oon sen ostamista suunnitellu, mutta en oo vielä löytänyt sitä täydellistä yksilöä, mutta ehkä tänä keväänä nappais.
Toppi erikoisilla olkaimilla. Youtubessa on muutamalla vloggaajalla vilahdellut päällä toppeja, joissa menee noi narut tossa edessä vähän ristiin rastiin ja oon ihan totaalisen ihastunut niihin. Voi kuinka tavallisesta mustasta topista voikaan tulla vähän erikoisemman näkönen noin pienellä jutulla.
Rannekello on myös mun ostoslistalla ollut ikuisuuden. Mä omistan tasan yhden rannekellon ja senkin mä oon tilannut kahella eurolla ebaysta ja se jätättää aika lailla, joten uus vähän laadukkaampi rannekello tulis tarpeeseen.

Tuskinpa tuun näitä kaikkia kotiuttamaan tän kevään aikana, mutta hei, ainahan saa haaveilla vai mitä! 

Mitäs teidän ostoslistoilta löytyy tänä keväänä? Kelpuuttaisitteko vaatekaappeihinne myös nää mun listalta löytyvät jutut?

8 kommenttia:

  1. Valkoset tennarit täälläkin ostoslistalla. :) sen lisäks tuo bomber-takki näyttää kyllä niin kivalta.:D kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkoset tennarit olis kyllä niin ihanat, kun ne vieläpä sopii yhteen lähes kaiken kanssa! Toi kuvan bomber-takki on niin ihana kieltämättä. Voi kun tulis vaan kaupoilla joskus vastaan yhtä täydellinen edullisesti. :) Kiitos! :)

      Poista
  2. Ihan samat jutut ostoslistalla kuin sullakin!<3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Ei vitsit! Vissiin meiän tyylit kohtaa aika hyvin. :D

      Poista
  3. Bomberi ja punaset Niken kengät! Nahkahousut löyti tiesä jo vaatekaappiin, ne vaan kaipais hieman ompelijaa koska nepparit ei pysy kiinni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punaset kengät kuulostaa ihan mielettömän kivoilta, vaikka ne ei ihan mun tyyliin istuiskaan. :) Kiva kuulla, että nahkahousut on eksyny myös sun vaatekaappiin ja hei, onneks kaiken voi aina korjata! :D

      Poista