22.3.2016

Spring shopping

Mulla on ollut ihan älytön shoppailuhimo koko alkuviikon - luojan kiitos mä onnistuin hillittemään mun himoni pelkästään sillä, että kiertelin kaikki Seinäjoen vaatekaupat läpi ja loppujen lopuks mukaan lähti vaan yhdet housut, vaikka kuinka yritinki metsästää sitä täydellistä raitapaitaa. Aattelinki tulla nyt esittelemään mitä kaikkee muuta mä oon niiden housujen lisäks päätyny ostamaan viimesen kuukauden aikana.

ostoksia 6 topshop kengät Siinä vaiheessa, kun lumet rupes näyttään sulamisen merkkejä ja aurinko vilahtelemaan entistä useemmin niin mä jouduin toteemaan, että hei, mähän oon tainnu tuhota kaikki mun tennarit viimesyksynä. Laitoinki Zalandolta tilaukseen nää Topshopin kengät. Joku ehkä muistaakin, että mulla viimevuonna oli lähes samanlaiset h&m:ltä ostetut popot, jotka lahos kokonaan pohjasta. Mä kuitenki tykkäsin niistä niin paljon, että halusin lähes samanlaiset uudet. Toivottavasti nää Topshopin yksilöt kestää pikkasen kauemmin.

ostoksia 4 jumppatoppi Ullakko-kirppikseltä mä bongasin pari viikkoo sitten parilla eurolla h&m:n treenitopin, eikä muuten tarvinnu miettiä kahta kertaa ostanko vai en. Toi kuosi on mielettömän kivan ja eihän treenitoppeja voi koskaan omistaa liikaa!

Gina Tricotilta mä päädyin ale-osastolta tilaamaan kaulahuivin, eikä tällekään jäänyt hintaa muuta ku pari euroo ja toimituskulutkin oli ilmaset eli tää oli todellinen löytö! Tää huivi on jotenkin todella ihanan rento ja tää on löytäny tiensä mun kaulaan ties kuinka monena aamuna.

ostoksia 3 jumppamatto Jos totta puhutaan niin mun olis pitäny heittää mun vanha jumppamatto menemään ainakin puolvuotta sitten, sillä siitä irtoili aika pahasti pieniä palasia ja joka jumppakerran jälkeen sai kauhistella lattialla olevien kumipalasien määrää. Citymarketissa oli vähän aikaa sitten kaikki urheilutarvikkeet -30% ja mä nappasinki tän nätin värisen pinkin jumppamaton kainaloon. Niin ja arvatkaa oonko muuten raaskinu heittää sitä vanhaa yksilöö vielä meneen? Mutta kun sitä voi aina tarvita... Haha!

ostoksia 1 aurinkolasit Mun jokakeväiseks traditioks on oikeestaan muodostunu uusien aurinkolasien ostaminen. H&M:ltä lähtikin kuukausi sitten nää sinivioletit aurinkolasit tilaukseen ja nää on todellakin ollut kovassa käytössä viimepäivinä. Värikkäät linssit tuo tylsiinki asuihin kivaa särmää mun mielestä!

ostoksia 2 marmorikuori iphone Ebay  on edelleenkin paha paikka ja sieltä harvoin poistuu tilaamatta mitään. Hah! Marmorikuvioinen suojakuori tupsahti postilaatikkoon eilen ja ei vitsit mä tykkään tosta! Marmorikuvio on vaan niin kaunis aina!

ostoksia 7 vila nahkahousut
Niin ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä uudet "nahkahousut" tarttui eilen mukaan Vilasta. Nää on ihan mielettömän mukavat päällä ja nyt mä muuten lupaan ja vannon, että pidän näistä niin hyvää huolta, että toi nahkapinta ei vahingossakaan pääse kulahtamaan.

Mä oon ihan mielettömän tyytyväinen mun kaikkiin ostoksiini ja saankin nyt mun kevään ostoslistalta vetää yli ainakin nahkahousut. Myös muutamia meikkijuttuja on tarttunut mun matkaan viimeaikoina ja niistä on tulossa lähipäivinä omaa postauksta, joten pysykää kuulolla. Mutta hei, mitäs te tykkäätte näistä mun ostoksista?

10 kommenttia:

  1. Oi nuo kengät on niin ihanat, pakko ostaa itekki tänä kesänä!! Ja hei onko sulla jotain vinkkejä nuitten "nahkahousujen" hoitoon, koska itekki ostin samat ja samat tavotteet ois :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja myyjä ainakin neuvo mua pesemään ne mahdollisimman harvoin ja pestessä kääntää väärinpäin ja 30 astetta veden lämpötila. Musta meinaa ainaki tuntuu että oon mun aiemmat nahkahousut tuhonnu pesemällä niitä liian usein ja liian kuumassa. Mut katotaa jos noilla ohjeilla pysyis hyvänä! :) pitää vaan varoo ettei likaa noita. :D

      Poista
  2. Kivoja ostoksia! :) Aurinkolaseille on kyllä tullut kovastikin käyttöä näillä keleillä ja hyvä niin! Pian onkin jo kesä♥ Itsekin löysin juuri kirpputorilta Gina tricotin treenitopin ja oon siihen niin ihastunu. :D Kirpputoreilta tekee kyllä välillä tosi kivoja löytöjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tällä hetkellä sää on kyl kaikkee muuta ku aurinkolasikeliä, mutta toivottavasti aurinko pian taas uskaltaa näyttäytyä. Etenki ajaessa hyvät aurinkolasit on ihan ehdottomat. :) Ja kirppareilta kyl tekee ihan mielettömiä löytöjä usein! :)

      Poista
  3. Tosi kivoja ostoksia oot tehnyt :) Tuollaiset kengät pitää itsekin ostaa kesäksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi kengät on kyl niin suuri rakkaus! :) ♥ Hah!

      Poista
  4. Älyttömän kivoja ostoksia! Tollaset kengät ja noi nahkahousut on itsellänikin hankintalistalla<3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ei muuta kuin kipittämään joko h&m:lle tai zalandoa selailemaa ja hankkimaan samanlaiset ja sitten vilasta nappaamaan housut. Hah! :)

      Poista
  5. Ihania ostoksia, etenkin nuo kengät olivat ihanat!

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista