30.3.2016

Upgrading my makeup

Yleensä silloin kun joku meikki-/kosmetiikkatuote loppuu niin kaikilla muillakin jutuilla on tapana loppua yhtä aikaa. Käykö kellekään muulle koskaan näin? Ensin mun aurinkopuuteri näytti merkkejä lopun ajoista, sitten ripsari, kajaali ja samoin moni muu. Seuraavaks tarttis lähtee metsästämään mun lemppariks muodostunutta Max Factorin meikkivoidetta jostain halvalla. Parin viimekuukauden aikana onkin tullut ostettua muutama uus meikkijuttu, joista nyt aionkin höpötellä.

the balm bahama mama blogi The Balm oli mulle ihan outo merkki aiemmin ja mä menetin mun Balm-neitsyyteni Bahama Mamalla. Mä lueskelin tästä paljon positiivisia kommentteja netistä ja uskaltauduin tilaamaan tän netistä cocopandalta noin 14 eurolla. Ja pakko sanoo, että mä en oo koskaan omistanut yhtä hyvää aurinkopuuteria kuin tämä! Ensinnäkin tää on mattapintanen ja soveltuu myös varjostusten tekemiseen ja toiseks, tää on todella pigmenttinen eli tätä ei tartte lisäillä miljoonaa kerrosta saadakseen jotain näkyvää loputulosta aikaan niin kuin mun vanhan aurinkopuuterin kohdalla oli.

e.l.f. cream eyeliner blogi Pari kuukautta sitten mä tilailin iHerbiltä siveltimiä ja siinä samalla lähti E.l.f:in Cream Eyeliner tilaukseen. Tää on saattanut aiemminkin täällä blogin puolella vilahtaa, mutta en oo tainnut tästä sen paremmin höpötellä. Tällä oli hintaa vähä päälle pari euroa ja tohon hintaan nähden tää on ihan huippu! Tällä saa aikaan täydellisen mustan kestävän rajauksen.

the balm time balm concealer blogi Kun mä olin todennut the Balmin aurinkopuuterin erinomaseks ostokseks, niin päätin lähtee kokeilemaan kyseiseltä merkiltä jotain muutakin. Klikkailinkin kotio päin time Balm peitevoiteen, eikä tätäkään voi muuta kuin kehua. Peittää tummat silmänaluset ja pienet ihon virheet loistavasti. Ainut miinus on se, että siveltimellä on tätä vähän vaikee saada tuolta purkista, kun toi on niin tiivistä.

essence kynsilakka the satin blogi Totesin pari viikkoo sitten, että mä oon käyttänyt mun kaikki kivat kynsilakat lähes loppuun. Essencen tuotteet on ollut hintaansa nähden todella laadukkaita ja ostin kokeiluun tälläsen satiinipintasen vaaleen kynsilakan. Kestävyydestä en osaa vielä sanoo, mutta ainakin tää levittyy ja kuivuu ihan äärimmäisen hyvin!

beauty uk contour blogi beauty uk ultimate contour palette blogi Menetin myös mun varjostuspaletti -neitsyyden ja kotiutin beauty uk:n contour paletin, enkä tästäkään köyhtynyt kuin kuusi euroa. Ja ei, tää ei oo mainostusta, mutta pakko kehua, että cocopandalla on kokoajan ihan mielettömiä tajouksia - tänkin tilasin sieltä. Ja se, että tuotteilla on ilmaset toimituskulut on ihan huippujuttu, sillä mä ainakin tykkään tilailla useinkin kotiopäin ihan vaan yhtä tai kahta tuotetta. Monissahan paikoissa saa ilmaset toimituskulut vasta siinä vaiheessa, kun tilaa monella kympillä. 
   Mutta palataas tähän palettiin. Mä oon tätä nyt muutaman kerran testaillut, enkä mä oikein tiedä mitä mieltä tästä oon. Jotenkin toi koostumus on vähän outo. Kuitenkin tää ajaa asiansa hyvin ja tällä saa nätit ja kestävät varjostukset aikaan halvalla. Tosin mua ehkä vähän houkuttais tilata cocopandalta tällä hetkellä tarjouksessa oleva Nyxin contourpaletti, mut ehkä mä hillitsen itteni...

e.l.f. matte lip color coral blogi Myös E.l.f:in matta huulikynä on tullut ostettua jo pari kuukautta sitten. Oon jotenkin todella huono käyttämään mitään väriä huulissa ja jotenkin tän korallin sävy näyttää oudolta mulla, mutta muuten tää on oikein hyvä. 

maybelline lash sensational mascara blogi Tän ripsarin edeltäjä on yks mun lemppareista, joten siinä vaiheessa, kun mun entinen ripsiväri sano sopimuksensa irti, niin uskalsin ostaa tän aika turvallisin mielin, enkä pettynyt. Maybellinen Lash Sensational erottelee ripset kauniisti ja tekee niistä tooodella pitkät. Tykkään!

essence meikit blogi Essencen hyllyllä tulee haaveiltua vähän turhankin usein ja tänään vihdoinkin bongasin halpa-hallista tota peitevoidetta vaaleammassa sävystä - kaikkialta muualta kun se on aina ollut loppu. Mä oon tota jo yhden purkin tyhjentänyt, joten eikön se kerro aika hyvin tän loistavuudesta, että päädyin ostamaan sitä myös uudelleen. Essencen mattahuulipuna sävyssä Velvet oli aika heräteostos, mutta kun mä haluaisin oppia käyttämään niitä huulipunia ihan oikeestikin ja aattelin, että ehkä mä tän avulla oppisin. Sävynä toi on kiva, mutta edelleenkin huulipuna mun naamassa saa mut mun mielestä näyttämään oudolle.

Mitäs tykkäsitte mun meikkiostoksista? Omistatteko te jotain näistä tai haluaisitteko kenties hankkia jonkun näistä myös itsellenne?

6 kommenttia:

  1. Mulla on sama ripsari ja on kyllä hyvä! Mä haluaisin noita Essencen tuotteita vielä lisää, kun vasta kaksi huulipunaa löytyy. Kiva postaus :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi ripsari on kyl huippu! :) Ja mä kans haluisin testailla essencen tuotteita myös entistä enemmän. Hyllyn edessä seistessä tulee vaan usein valinnanvaikeus, kun haluis kokeilla kaikkee! :D

      Poista
  2. Hei saanko kysyä miten sieltä tilataan ja miten maksetaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli tilaus tapahtuu ihan normaalisti. Klikkailet vaan haluamas juttus ostoskoriin ja kirjaat tietos sinne jne. Ja mä oon ainakin maksanut laskulla eli lasku tulee sähköpostiin ja sen voi maksaa sitten kun tuotteet saapuu. :) Kannattaa sivuilta käydä lueskelemas. Siellä on hyvät ohjeet ja vastauksia näihin yleisimpiin kysymyksiin. :)

      Poista
  3. Ihania tuotteita oot tilaillut!♥ Etsiskelin tota varjostuspalettia testiin tossa menneenä loppuvuotena, mutta sillon se oli kaikkialta loppunut :D Kerro ihmeessä lisää fiiliksiä siitä kunhan oot pidempään käyttänyt, sillä oisin tosi kiinnostunut kuulemaan siitä vaikka jotain plussia ja miinuksia :) Taidanpa ottaa ton sun ripsarin testiin, kunhan edellinen loppuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :) Joo, pitääkin jossain vaiheessa tehdä siitä parempaa postausta! :) Ja kannattaa todellakin testailla tota ripsaria. :)

      Poista