21.4.2016

9 Weird things that happened this week

Mulla on jotenki ihan mielettömän energinen fiilis tällä hetkellä. Johtuneeko se sitten tän päiväsestä auringonpaisteesta vai mistä, sitä en tiiä, mutta jollain ihmeen kaupalla mä oon tänään onnistunu käymään koulussa, siivoomaan koko kämpän, pesemään kolme koneellista pyykkiä, räpsimään kuvia, syömään hyvää ruokaa ja voi vitsit, mitähän vielä. Olotila on ihan mieletön ja todella inspiroitunut siitä huolimatta, että jonkun sortin flunssa tuntuu olevan oven takana kolkuttelemassa ja mun kroppa miettii päästäiskö sitä sisään vai ei. 
   Mitäs muuta mulle sitten kuuluu? Koko alkuviikko on ollut todella outo. Siis oikeesti - koko viikko on kaikesta tavallisuudestaan huolimatta ollut hyvällä tavalla erikoinen, joten siitä inspiroituneena päätinkin listata tän viikon outoja juttuja.

outo viikko1
IMG_2185 ○ Pienet sisustusjutut muuttaa kämpän  yleisilmettä hyvinkin nopeesti. On niin outoa, kuinka pelkästään raahaamalla keittiönpöydältä kuihtuneet omenapuunoksat ja pikkutuikut pois, saa ihan erilaisen ja freesiltä näyttävän ilmeen.

○ The vampire diariesin 7. kausi. Voi Elena miksi menit unten maille? Koko sarja on niin outo ilman kyseistä hahmoa - ihan ku jotain puuttuis. Ootan kuitenki niin innolla, mitä seittemäs kausi loppujen lopuks tuo tullessaan. Kykeneeköhän se antamaan enää mitään uutta ja jännää?

○ Snapchatin "oma tarina." En oo päivittäny snäppiä moneen päivään ja tänään kun päädyin julkasemaan jotakin pitkästä aikaa niin silmään pisti, että my story -kohdas luki suomeks toi teksti. Siis onko se ollu siin aina vai tullu vasta hiljattain? Niin outoa...

relaxing outoviikko6 ○ Yksin oleminen. Eetu lähti alkuviikosta Kankaanpäähän muutamaks päiväks ja tiettekö kuinka outoo on olla yksin koko ajan. Kun joutuu olemaan muutaman päivän erossa, niin oppii kyllä arvostamaan niitä parisuhteen pieniäkin juttuja ihan uudella tavalla. Mä odotan niin innolla sitä, että pääsen taas huomenna kullan kainaloon yöks nukkumaan, eikä tartte syödä ruokaa yksin.

○ Pelkästään ittelle kokkaaminen. Ja tosiaan, nyt kun oon ollut yksin pari päivää, niin voi pojat kuinka outoo on kokata pelkästään yhdelle ihmiselle ruokaa. Varsinkin, kun on koko viimeviikonlopun kokannu kaheksalle hengelle ja nyt yhtäkkiä pitäis osata tehä yhen ihmisen annoksia. Onneks teen hyvää ruokaa, eikä varmastikaan haarukallinenkaan jää syömättä. Hah!

○ Kirjastosta saapuvat noutoilmotukset. Mä oon vasta hiljattain tajunnut kirjojen varailun hienouden. On muuten niin outoa, kun ei tarvikaan metsästää kirjaa hyllystä ja saat vihdoinkin käsiis kirjastosta niitä kirjoja, jotka muuten olis aina lainassa.

outoviikko5 outoviikko4 ○ Punanen huulipuna mun huulilla. Oon joskus Keskiseltä ostanut punasen huulipunan (koska halvalla sai) ja päätinpä jälleen kerran ihan huvin vuoks testailla sitä. Pakko myöntää, että mä näytän niin oudolta huulet punattuna - ehkä ne nudesävyt on kuitenki enemmän mun juttu. Tai ainakin niin kauan, että saan aikaseks ostettua huultenrajauskynän.

○ Ovenpieleen kertyneet roskapussit. Outoo, kuinka oven pieli on täynnä roskia, sillä mä vihaan roskien viemistä, ja nyt kun Eetu ei oo paikalla, niin ne vaan odottaa tos ovella. Mutta kun enhän mä nyt voi lähtee viemään roskia - mähän saatan jäädä lukkojen taa... Ihan hyvä tekosyy vai mitä!

○ Kouluun käveleminen pitkästä aikaa. Jotenkin kummasti viimeviikot oon kulkenu kouluun tyytyväisenä autolla, mutta viimeset pari päivää oon kulkenu kävellen. Todella outoa kävellä toi kolmen kilsan matka pitkästä aikaa, mutta samalla se on niin virkistävää. Mikäs sen parempaa ku aamulla nauttia puol tuntia auringonpaisteesta ja kirpeestä pakkasesta ennen koulua. Tai no, myönnettäköön, että en oikeestaan nauttinu eilisaamun räntäsateesta ja tuulesta kovinkaan paljoo. Kävely itsessään on kyllä silti ehkä parasta ikinä!

outoviikko3
outoviikko2 Mukavaa torstai-iltaa kaikille! Vai onko tänään ees torstai? Eilen olin ainakin ihan siinä uskossa, että on maanantai...

6 kommenttia:

  1. Onko toi Dimily hyvä? Luin joskus lukunäytteen siitä ja jäi epäilyttämään aika paljon :D Mut kiva postaus! Listauksia on ain kiva lukee ja tää oli aika mielenkiintoinen :) ps oot oikeessa päivässä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tykkää sellasesta teinihömpästä, jossa on mahdollisimman mutkikkaat suhdekuviot ja juopotellaan, niin silloin se varmastikin on hyvä. Ite oon vähän kahen vaiheilla, että tykkäsinkö vai en, mutta kyllä se ihan lukemisen arvonen kuitenki on. :) Kiitos! Hah, hyvä tietää! :D

      Poista
  2. Kiva postaus! Enpä oo huomannu, että snäpissä lukisi suomeksi toi teksti, mutta täytyypä tarkistaa :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tarkistappa ja kerro mullekin lukeeko sullakin suomeks se. :D

      Poista
  3. Aivan ihania kuvia ja todella kiva postaus! Tätä oli kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, kiitos! :) Kiva että tykkäsit. :)

      Poista