5.4.2016

Favorite items in my wardrobe

Yleensä tulee vaan kuvailtua niitä uusia ostoksia tai vaatteita asukuvien muodossa. Mulle pälkähti päähän vähän aikaa sitten niinkin yksinkertanen idea kuin lempivaatteiden kuvaaminen ja no, miksikäs ei, joten ei muuta kuin tuumasta toimeen. Nää lempivaatteet kuitenkin heijastaa kaikista parhaiten just sitä mun tyyliä - ne on niitä juttuja, joita mielellään vetää päälleen vielä vuodenkin päästä ja niitä, jotka pelastaa asukriisin kuin asukriisin.

lempivaate vihree pusero Tää armeijanvihree pusero vaatii silitysrautaa joka ikisen käyttökerran jälkeen, mutta eiköhän se kerro jotain tän paidan ihanuudesta, että mä todellakin jaksan aina silitellä tätä ja pitää tän käyttövalmiina. Yleensä kaikki tän tyyppiset puserot on jotenkin epämukavia päällä ainakin mun mielestä. Tää yksilö puolestaan on ihanan rento, ei kiristä ja laskeutuu todella nätisti. Ehdoton lemppari siis!

lempivaate housut Mä oon karsinut mun housuvaraston siihen malliin, että mä tuskin ees omistan sellasia housuja, joista en tykkäis. Ehdottomasti kolmen kärjessä on kuitenkin mun tekonahkaset, viininpunaset ja vaaleet revityt housut. Noissa kaikissa on jotain sellasta pientä erikoisuutta, joka tuo asuihin kivaa vaihtelua, eikä muuten mukavuudestakaan oo tingitty noiden suhteen.

lempivaate kengät Mun kenkäkokoelma on oikeestaan todella pieni ja mä välillä ihmettelen miten joillain on monta kymmentä paria kenkiä. Siis miksi? Miten niitä kaikkia ehtii silloin ees käyttämään? Mut noh, mun lemppareihin kuuluu ehdottomasti Topshopin slip-onit, mikä tuskin ei oo yllätys kellekään. Myös River Islandin kengät jaksaa miellyttää vielä monta kuukautta ostamisen jälkeenkin, sillä noi on osottautunu ihan mielettömän mukaviks jaloissa ja onhan noi nyt niin nätitkin.

lempivaate1 kimono Vaikka moni mun lempparijutuista on tosi sellasia perusvaatteita, koska ne perusjutut sattuu olemaan niitä, jotka miellyttää mun silmää pisimpään, niin en voi olla muuta kuin onnellinen siitä, että mä viimesyksynä ostin Tukholman reissulla Hollisterista tän kimonon siitä huolimatta, että se kolmenkympin hinta tuntu silloin lievästi sanottuna riistolta. Tää on kuitenkin ollut niin kovassa käytössä koko ajan ja pelastanut monet mun aamut, että tää kuuluu todellakin mun lempparilistalle.

lempivaate takit Vilan takkiin mä rakastuin vasta hiljattain, mutta mä oon saanut siitä niin paljon kehuja, että oon itekin rakastunut siihen palavasti. Niin klassinen ja ihana! Jos mun kuitenkin pitäis valita yks takki mitä käyttäisin loppuelämäni, niin se olis tää nahkatakki - tykkään niin paljon noista hihoista ja muutenkin nahkatakit on aina ollu se mun juttu!

lempivaate v collge Montakohan kertaa mä oon hehkuttanu tätä v-aukkoista college-paitaa? Varmaan miljoonasti! Toi v-aukko nyt vaan sattuu tekemään tosta tylsästä paidasta ihan älyttömän kivan.

lempivaate hameet Hameita tulee käytettyä arkena vähän turhankin harvoin, mutta aina jonkun juhlan tullen, mä vedän ehdottomasti aina hameen päälleni. Lemppareihin lukeutuu tavallinen musta kietasuhame, paljettihame sekä "nahkahame". Joku muuten jossain selitti, kuinka paljetit on kivoja vaan uutenavuotena, mutta njääh, pakko myöntää että mä taidan tykätä niistä ympäri vuoden. 
 lempivaate kietasuneule
Tää kietasuneule on tainnut näkyä asukuvissa useaampaan otteeseen. Tykkään kun toi on noin rento ja samalla vähän tyylikkäämpi ja erikoinen. Ja se miten toi laskeutuu - niin täydellisesti.

Mitäs te tykkäsitte tälläsestä postauksesta? Millasia lempparijuttuja teidän vaatekaapeista löytyy? Ja niin - ihanaa viikonalkua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Mistä toi sun nahkahame on? Oon koittanut tässä keväällä metsästää tommosta mutta tuloksetta :( Toi kimono on kyllä ihana <3 http://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostin sen viimesyksynä Bik Bokista. :)

      Poista
  2. Ihania suosikkeja! Kaiken noista voisin itsellenikin ottaa ja oon samaa mieltä sun kanssa, että kyllä paljetit ovat ihania vuodenajasta riippumatta. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! :) Ja paljetit on todellakin niin ihania aina! :)

      Poista