2.4.2016

Hello April

Toivottavasti teidän huhtikuu on startannu mukavasti, ettekä tulleet höynäytetyiksi. Mua ainakin nauratti eilen aprillipilat ja oli niin hauskaa seurata facebookissa linkattuja uutisia ja julkasuja, kun puolet niistä oli niin selvästikin täyttä potaskaa ja silti ihmiset uskoo niitä. Onneks mä osasin varautua aprillipäivään, enkä koko eilispäivänä uskonu oikeastaan mihinkään.

IMG_1898 Tänpäivänen aamu alko mukavasti rauhallisella aamupalahetkellä samalla kun tuijotin Au pairit Austariassa. Sitä seuras puolestaan tunnin painojumppatuokio ja rauhassa meikkailua. Voi vitsit kuinka luksusta olikaan pitkästä aikaa tehdä kaikki todella hitaasti ja nautiskellen. Normaalisti mä joudun kauheessa kiireessä tekeen kaiken ja kelaan päässäni aikatauluja ja miettimään mitä mun pitää mihinkin aikaan tehä, että varmasti ehdin.

april Kaivoinpa muuten kaappien perältä esiin kevätvaatteita ja kaikki kevyemmät takitkin on löytänyt tiensä naulakkoon. Oli niin ihanaa huomata tällä viikolla, että pihalla puhaltava tuuli ei oo sellanen jäätävä, vaan oikeesti se oli enemmänkin sellanen lämmin tuulahdus. Nautin!

aamupalapuuro Mä snäpin puolella ihmettelinkin viikko sitten sitä, että oon oppinut syömään puuroo. Siis miten ihmeessä? Ennen mä vihasin sitä yli kaiken, mutta nyt mä aamulla heräänki ihan innoissani ihan vaan siks, että pääsen valmistamaan kaurapuuroo.
 käsipainot Pari päivää sitten mä kipasin Halpa-Hallista ostamaan uudet käsipainot ja voi kuinka niinkin yksinkertanen asia kuin isommat painot voi lisätä motivaatioo. Mä listasin alkuvuodesta tavoitteita tälle vuodelle ja yks niistä oli käsivoimien kasvattaminen. Taisinpa mä ehkä lievästi jopa vihata käsipainojen nostelua, koska en yksinkertasesti jaksanut. Tällä hetkellä kauppakassit ei tunnukaan enää niin painavilta, mun vanhat painot on ihan ku ilmaa vaan ja käsipäivät on päätyneet mun lempparitreenien kärkeen.

IMG_1906 relax Tän illan mä aattelin pyhittää englannin esitelmän tekemiselle, joka tulee suorittaa omaa puhetta nauhottamalla. Tuntuu vaan niin tyhmältä höpistä ittekseen. Mun tekis mieli joskus kokeilla tavallisen postaamisen sijaan videoiden kuvaamista, mutta njääh... Tulis varmaan siinäkin kohtaa liian hölmö olo. Hah! Mutta hei, ihanaa lauantai-iltaa kaikille! Mä taion nyt ton enkun tehtävän valmiiks ja laitan sitte Pretty Little Liarsia pyörimään.

8 kommenttia:

  1. Mäkin osasin varautua aprillipäivään eikä mua jekutettu, mutta sen sijaan onnistuin höynäyttämään yhtä kaveria loistavasti :D

    Mutta hei, tosi kiva postaus & tsemppiä käsivoimien kasvattamiseen jatkossakin ;)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvähyvä! :) Hah! Ja heii, kiitos mielettömästi. Eiköhän noi voimat pikkuhiljaa kasva entisestäänkin, kun motivaatio on niin korkeella ollut jo piiitkän aikaa. :)

      Poista
  2. nice pictures ♥

    http://littlesbeauty.blogspot.fr/

    VastaaPoista
  3. Oi mitä kuvia♥ Rauhalliset aamut ovat kyllä parhautta! Mä oon aina ihan äkänen jos pitää aamut painattaa hirveellä kiireellä menemään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Ja niin kyllä on. Mä muuten viikollakin herään tarkotuksella aina aikasemmin ihan vaan siks, että saisin viettää rauhallisia aamuja joka aamu. :D

      Poista