24.4.2016

How I organize my makeup

Se kun meikit on järjestyksessä, eikä loju siellä sun täällä niin, että välillä saa hakee jotain ripsiväriäkin kissojen ja koirien kera, helpottaa kyllä ihan mielettömästi elämää ja etenki niitä kiireisiä aamuja. Mä saan välillä ihan älyttömiä järjestämisinspiraatioita ja viimesin järjestämisen kohde oli mun meikit. Aiemmin mun meikit oli vaan kaikki meikkipussiin heiteltynä, mut aamusin tuntu välillä tuhraantuvan vähän liikaakin aikaa siihen, että yritin sieltä pussista metsästää jotain kulmakynää, joten tää nykynen ratkasu on huomattavasti käytännöllisempi.
  meikkien järjestys blogi 3 meikkien järjestys blogi 1 Siveltimille ja parille isommalle paletille mää tuunasin säilyketölkeista ja dc-fixistä marmorikuvioiset purnukat. Vaikka meinaskin muovien suoraan saamisessa mennä pariin otteeseen hermo, niin loppujen lopuks noista tuli todella kivan näköset. 

meikkien järjestys blogi 2meikkien järjestys blogi 4 Ted Bakerin meikkipussi on vilahdellut mun blogissa monen monta kertaa aiemminkin ja vaikka meikit järjestinkin muualle kuin tohon pussiin, niin toi hoitaa edelleen kunniallisesti tehtävänsä kaikilla reissuilla.

meikin pohjustus järjestys blogi Mulla on kolme mariskoolia, joista pari on pienempiä ja tää yksilö vähän isompi. Säilytän siinä kaikkia mun meikkipohjatuotteita kuten meikkivoidetta, puuteria ja peiteainetta.

meikkien järjestys blogi 6 copy Sitten on nää kaks pienempää mariskoolia. Toisessa mä säilytän mun poskille tulevia tuotteita, kun taas tossa toisessa on vähän sekalaista pikkutavaraa, mutta pääasiassa ripsivärit ja kajaalit.

meikkien järjestys blogi hiusjutut7Mun meikkipisteelläni lojuu myös muutamat käytetyimmistä hiustuotteista hopeisella peilitarjottimella tai oikeestaan toi taitaa olla tuikkujen alunen... On niin kätevää, kun käytetympiä hiusjuttujakaan ei tartte hakee laatikon pohjalta, vaan ne on ihan käden ulottuvilla järjestyksessä.

meikkien järjestys meikkien järjestys blogi 5 Hankin vähän aikaa sitten meikkitelineen ja olin muuten eka siinä uskossa, että noi alaosan lokerot olis ollut sellasia vedettäviä laatikoita, mutta njääh. Eipäs ne sitten ollutkaan. Alakerrassa onkin siis sellasia juttuja joita en ihan joka päivä käytä. Pakko muuten todeta, että viimeaikoina oon tykästynyt ihan mielettömästi käyttämään huulipunia ja todennäkösesti telineen yläosa onkin saamassa jatkossa täydennystä.

meikkien järjestys blogi meikkiteline
Ja hei, jos teillä on postauksia meikkien järjestykseen liittyen, niin linkitelkää ihmeessä - olis mielenkiintosta nähdä, miten te muut järjestätte meikkinne. Mitäs tykkäätte tästä mun ratkasusta?

6 kommenttia:

  1. Mariskooleja käytän itsekin, tosi näppäriä ja ennenkaikkea kauniita! Tuo huulipunateline näyttää tosi kätevältä, haluan samanlaisen. Vielä kun olisi samanlainen kynsilakoille. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mariskoolit on kyl tosi kätsyjä ja nättejä! :) Ja kannattaa cocopandan sivuilta tsekkailla noita meikkitelineitä. Siellä oli aika edullisesti niitä. :) Niin ja nytkun sanoit niin olis kyl kätevää, kun löytyis kynsilakoillekin tollanen teline! :D

      Poista
  2. Oot järkynnyt nuo meikit tosi kivasti ja selvästi, helpottaa kummasti aina tietyn tuotteen löytämistä! :) Mä kanssa olen tuunaillut purkeista ja Dc-fixistä juurikin siveltimelle säilytyspurkkeja ja tykkään niistä tosi paljon <3 Ps. Ihan huippu kuvat! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Dc-fix on kyl tosi kätevää kaikessa tuunailussa! :)

      Poista
  3. Tosi kivasti oot meikit järjestänyt :) Olispa itselläkin joku meikkauspöytä tai lipasto, jonka päälle voisi meikit järjestää. Muutenkin sun blogi vaikuttaa tosi kivalta, liitynkin lukijaksi :)

    http://annikaiidakristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan mielettömästi! :) Mut hei, onneks aina voi haaveilla meikkauspisteestä ja sit kun sen joskus pääsee toteuttaan niin fiilis on varmasti mahtava. :)

      Poista