22.4.2016

IN / OUT part. 7 (spring edition)

Luvassa jälleen kerran postausta in ja out -juttujen parissa. Tällä kertaa näissä on selvästikin pieniä kevätviboja ja huomaa selvästikin, että tällä hetkellä pukeutumiseen kaipaa jotain väriä, erikoisia leikkauksia, sporttisuutta ja jotain uutta sen sijaan, että vetäis vaan niitä samoja värittömiä neuleita päivästä toiseen päälle. Ja hei, muistakaas että nää on vaan mun mielipiteitä - saattaahan noi out-listan jutut näyttää jollakin todella hyvältä!
INteksti IN 1 PAISLEY

Paisley -kuvio

Paisley-kuvio on niin ihana sekä sisustuksessa että pukeutumisessakin. Mä jo viime kesänä hamstrasin innolla paisley-kuvioisia vaatteita ja nyt oon ihan innoissani kevään tullen kaivellut niitä mun vaatekaapista esiin. Mariannan blogissa muuten näin paisley -tyynyn ja arvatkaa oonko siitä lähtien yrittäny ettiä samantyylisiä tyynynpäällisiä meille. Toi kuvio on pelkkää rakkautta!

IN 2 ADIDAS

Adidas

Siinä vaiheessa, kun Adidas alko tulla kunnolla muotiin niin mun reaktio oli vähän njääh... Nyt kuitenkin oon totaalisen rakastunut juurikin noihin kuvan mukasiin superstareihin - vähän ehkä houkuttais kotiuttaa ne. Myös kaikki adidaksen vaatteet on noussut mun silmissä ihan lemppareiks. Vielä kun osais päättää, mitä niistä kävis haalimas kotio asti.

IN 3 HALTER

Halter - topit

Ensireaktio tälläsistä topeista oli suurin piirtein, että mitähän vittua... hyi! Jotenkin kummasti mä ajan myötä aina lämpeen kaikille tälläsille trendeille ja tällä hetkellä tykkään tollasista niin paljon. Noi on kaikessa yksinkertaisuudessaan niin nättejä. Tykkään!

IN 4 KUKKAKUOSI

Kukkakuosi

Ei varmaan oo sellasta kevättä, että kukkakuosi ei olis mun lemppareiden kärjessä. Oli vaatekappale mikä tahansa, niin ei voi mennä kovin pahasti pieleen, jos siinä on vaan kukkia. Kukkaset tuo kivaa piristystä vaatteeseen kuin vaatteeseen ja tuo mieleen kesän.
     outTEKSRTIOUT 1 ESPADRILLOT

Espadrillot

Vielä vuosi sitten espadrillot oli yhet mun lemppareista, mut tällähetkellä noi näyttää jotenkin todella rumilta. En tiedä mitä hienoo mä noissa muka näin. Näyttää vaan jotenki halvalle. Jääköön espadrillot tästä lähtien korkeintaan mökkikengiks.
   OUT 2 BABYBLUE

Baby blue

Sininen on kiva väri, mutta baby blue... Ei, ei, ei... Ensinnäkin se on värinä jotenkin pliisu ja toiseks, se ei sovi yhtään mulle. Mun ihonväri on täysin väärä vauvojen siniselle. Jääköön kyseinen väri siis vauvoille.
  OUT 3 VÄRIKÄSTUKKA

Värikkäät hiukset

Joillakin värikkäät hiukset voi näyttää kivalle, mutta yleensä ottaen, ne ei vaan näytä hyvälle ja usein näkee niitä ällöttäviä haalistuneita värejä. Hiukset saa olla värjätyt, mutta luonnollisuus kunniaan.
  OUT 4 LÄPINÄKYVÄ PITSI

Läpinäkyvä pitsi

Ainakin tän vuoden coachellassa läpinäkyvä pitsi tuntu olevan kova juttu, mutta mun pitää myöntää, että muhun se ei ainakaan iske, ei sitten yhtään. Näyttää lähinnä mummolan verhoilta ja muutenkin, kaikki liian läpinäkyvä on mun mielestä vaikee pukee nätisti päälle paljastelematta liikaa.

Tälläsiä in ja out -juttuja tällä kertaa. Mitä juttuja teidän kevään in ja out -listalla on? Mitä mieltä ootte näistä?

kuvat: XXXXXXXXXXXXXX & X

8 kommenttia:

  1. Samaa mieltä oon monesta, varsinkin noista in -jutuista!! Paisley-kuvio on ihana :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Paisley-kuvio on kyllä niin nätti! :)

      Poista
  2. Mä en osaa ollenkaan yhtyä noihin värikkäisiin hiuksiin ;) Ei ne koskaan mene trendistä pois ja koko ajan tulee lisää hauskoja väriyhdistelmiä! Hyvin ja kauniisti värjätyt "överihiukset" näyttää todella upeilta, mutta tietysti paskasti värjätyt.. Noh, ei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii, ihana kuulla eriäviäkin mielipiteitä. :) Kiitos tästä kommentista. :)

      Poista
  3. Oon kyllä samaa mieltä näistä! Mullakin on nimittäin jäänyt nykyään aika vähälle käytölle yksi vaaleansininen neule :D Noi halter-topit on kyllä ihania, harmittaa vaan, kun suurin osa niistä on cropattuja, sillä tykkään enemmän pidemmästä mallista :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas tykkään halter-topeista niin pidempinä kuin cropattuinakin. En oo vaan päässyt vielä kaupoille asti etsimään kivaa yksilöö. :)

      Poista
  4. Kyllä aika hyvin taas kerran sun kanssa samaa mieltä näistä, ite en kyllä vieläkään ymmärrä tuota adidas- hypetystä, mutta jokainen tekee mitä haluaa :) Mun kaveri piiristä löytyy muutamat, jolta tollaset värikkäät hiukset löytyy ja sopii niille aivan mielettömän hyvin, mutta sit kun oikeasti näkee kadulla välillä ihan överiksi värjättyjä.. ei ole enää sanoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla sunkin mielipide näistä! :)

      Poista