12.4.2016

Kirppispöytä Ullakolla Seinäjoella

Parit viimepäivää mä oon puurtanu hintalappuja vaatteisiin kiinnittäen ja siivoillen loppujaki kaappien nurkkia. Kävinkin tänään viemässä Ullakko -kirppikselle pöytään 136 tavaraa eli nyt kaikki Seinäjoella liikkuvat, käykääpäs tyhjentämässä se. Myynnissä on vinot pinot vaatteita xs-s koossa, kirjoja, PS3 -pelejä ja äiti lykkäs mulle muutamat mun pikkuveljille pieneks käyneet takit ja kengät mukaan eli pöydästä löytyy myös juhlakenkiä ja ulkotakkeja pojille.
   Näin alustavasti kirppispaikka on mulla vuokrattuna ensviikon maanantaihin asti, mutta luultavasti vuokraan vielä seuraavankin viikon, sillä tota tavaraa jotenkin kummasti aina vaan löytyy myytäväks.
  kirppis2ullakko1 kirppis

3 kommenttia:

  1. Itekki kävin varaamassa justiin Ullakolta kirpputoripöydän.:) siellä on aina menny niin hyvin tavaraa.:)

    VastaaPoista
  2. Hei laitoin sulle sähköpostia yhestä kivasta blogijutusta! Käy tsekkaamassa :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasinkin sen ja unohin kaikes kiirees vastata siihen. Vastailen kyllä vielä kun vaan ehdin avata sähköpostia. :)

      Poista