19.4.2016

Light Tones

Joskus iskee semmonen fiilis, että tekis mieli kaivaa kuoppa, heittää kaikki kivat jutut sinne kuoppaan ja upottaa päänsä sinne ja sit unohtaa kaikki ei-niin-kivat jutut sinne ulkopuolelle. Viikko sitten olotila oli just semmonen. Se kun koulutehtäviä tulee ovista ja ikkunoista, tarttis hoitaa miljoona ja yks asiaa ja siinä samalla vielä muistaa rentoutua, niin se ei ookkaan loppujen lopuks kauheen helppo homma - vieläpä kun ei oikein tiedä mistä päästä alkais sitä tehtäväkuormaa purkamaan, niin johan rupee syntymään semmosia lieviä ahdistuksen tunteita.
   Mä päätinkin unohtaa blogin viikoks ja painaa iltasin bloggerin pikakuvakkeen sijaan koulutehtävät auki ja hoitaa tekemättömät jutut tehdyiksi. Tällä hetkellä mun tehtäväkuorma näyttää ihan kohtuulliselta ja vaikka mun pitäis täänänkin vielä väsätä kaks puhetta huomiseks, niin ehkä on ihan hyvä antaa ittelle välillä lupa rentoutua, klikata bloggerin kuvaketta ja kirjoittaa pari riviä hömppää!
  asukuva blogi3 päivänasukuva1 takki: vero moda | farkut: kirppis (gina tricot) | kengät & paita: h&m 

Viikonloppuna ehdin räpsimään parit asukuvatkin ja siitä huolimatta, että ihonmyötäset trikoorätit ei ookkaan ihan mun juttuni, niin tässä asussa sellanen rätti toimii jopa ihan hyvin. Vaikka aamulla vastaan ajelekin autoja lumikinokset katolla vastaan, niin kevät on näyttänyt ihan selvästi merkkejään muun muassa leskenlehtien muodossa ja se on inspiroinut mut kaivamaan vaaleet sävyt mun vaatekaapista esiin. Koko talven mä oon vuorautunut mustaan ja harmaaseen, mut näin kevään tullen jotenkin kummasti mä rupeen jopa kelpuuttamaan sinisen ja valkosen mun pukeutumisessa.

asuaaaa Kuvauspaikaks valikoitui se kaikista kuraisin, mitä satuin löytämään. Mitäs sitä kuivalla asvaltilla kuvailiskaan, kun on paljon hauskempaa räpiköidä kuralammikoissa ja ihmetellä, miten paskaset kengät voikaan olla jo parin askeleen jälkeen. Loppujen lopuks liiterin edusta ja kuralammikot kuitenkin osottautu ihan kivaks kuvauspaikaks.

raitapaita asu asuuaasocakc puuliiteriasu1
Miten on, ootteko tekin näin kevään tullen ihastuneet vaaleisiin sävyihin? Mitäs tykkäätte tästä asusta ja kuraisesta kuvauspaikasta?

6 kommenttia:

  1. I love this outfit ! It's so fresh with the lights colors :D perfect for spring :**

    Mktatiana.com

    VastaaPoista
  2. Välillä on kyllä hyvä antaa itsensä rentoutua tästäkin hommasta ja hoitaa niitä muitakin juttuja :) Ihanat sävyt vaatteista ja kurainen kuvauspaikka ei haitannut yhtään!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, joskus vaan pitää hyväksyy, että se 24 tuntii vuorokaudessa ei vaan yksinkertasesti riitä kaikkeen. Kiitos! :)

      Poista
  3. Ooooi etenkin tossa viimesessä kuvassa oot ihan super kaunis :) Mut tosi kiva tollain rento look kevääseen !!

    http://janitakristina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kiitos ihan mielettömästi! :)

      Poista