7.4.2016

Phone snaps lately

Mulla on toisinaan semmosia aikakausia, kun räpsin kokoajan puhelimella kuvia ja sit taas välillä sellasia viikkoja, että unohdan koko kännykän kameran olemassaolon. Välillä tulee instagramiin lisäiltyä kuvia päivittäin ja välillä saattaa olla parinkin viikon taukoa. Mutta mitäs sitä turhaan kultaista keskitietä etsimään, kun eipähän tää elämäkään kokoaikaa mitään tasaista kulkua oo. Joitain kuvia mun puhelimeen on kuitenkin viimeaikoina kertynyt ja aattelinkin tulla kertomaan mun kuulumisia viimesen kuukauden ajalta niiden kautta.

Untitled 1. Pääsiäismunien koristelu oli yks mun pääsiäisen kohokohdista. Viimevuonna koristelu jäi multa kokonaan väliin, mutta tänä vuonna puhaltelin munia tyhjäks senkin edestä. Tälläset perinteet saa niin hyvälle tuulelle! 2. Taisinkin jo päivitellä sitä, kuinka mä oon oppinut tykkäämään puurosta ja edelleenkin en voi muutaku ihmetellä, että miks mä en oo aiemmin tykänny puurosta. Sehän on hyvää. 3. Kotikotona Ikaalisissa ja taustamaisemana mitäs muutakaan kuin loputonta metsää. Näyttää niin kotosalta! 4. Järjestettiin koulussa resto2016 -kisat ja näitähän suunniteltiin viimesyksystä lähtien. Oli ihan mieletöntä iltagaalassa nähdä, mihin se kaikki työ on johtanut.

Untitled 1. Ihan uskomatonta, että vielä kuukausi sitten näytti tältä. Mä rakastan ihan mielettömästi tollasia huurteisia talvimaisemia, vaikka eihän näissä vähän lämpimämmissä säissäkään mitään vikaa oo. Tällä hetkelläkin pihalla ropisee vettä, mutta noh, loppujen lopuks sade on ihan kivaa välillä. Sateen ropina kattoa vasten on jotenkin niin rentouttavaa. 2. Ah, tää kimono! ♥ 3. Salaattiko tylsää ruokaa? Ei jos multa kysytään. Alle iso kasa rucolaa, punamangoldia sekä pinaattia, päälle lämpimiä kasviksia ja kylkeen vielä vähän couscousta ja sitten ne ite maustetut kananpalaset siihen päälle. Omnomnom - ihan täydellistä. 4. Mun piti käydä kattomassa Paper Towns elokuvateatterissa  kun olin saanut kirjan luettua, mutta kuinka ollakaan, kun mä olin viimeinkin viimesellä sivulla ja menossa innoissani elokuviin, niin totesin että se olikin poistunut jo valikoimasta täällä päin. Nyt onneks löysin tän hyvässä tarjouksessa.

Untitled 1. Snapchatin puolelle päivittelinkin mun tauluoperaatiosta ja pakko myöntää, että mun tauluissa ei taida olla mitään suoraa. Ostin Jyskistä kahdet kehykset ja tulostelin niihin omat kuvat. Ensinnäkin noi kuvat noissa taitaa olla lievästi vinossa ja koska mä kiinnitin noi seinään tauluteipillä, niin niitä ei niin vaan lähetä korjailemaan. Nooh, mut pikkuvikoja - tuopahan mukavaa kotoisuutta, kun ei oo liian hienosti. 2. Maistelin ihan innoissani Fazerin uutta tummaa suklaata, mutta ainakin toi maku maistu ihan liikaa kardemummalta. Pitänee seuraavaks maistaa sitä minttua. 3. Details. 4. Yritän aina loihtia kivoja kampauksia, mutta lopputulos on joka kerta tätä luokkaa - hyvä yritys, mutta lopputulos aika heikko. Ehkä mä vielä joskus opin.

Untitled 1. Selfie! 2. Ostin tätä Clipperin teetä yks päivä Prismasta ja ei vitsit kuinka hyvää. Mulla on ollut pitkä tauko teen juomisesta, mutta tän ostamisen jälkeen on sitä tullut hörpittyä joka päivä ainakin kupillinen. 3. Sunnuntaiaamun meikkailuja rauhassa. Parasta! 4. Lisäilin instagramiin kesäisen kuvan parin vuoden takaa ja pakko myöntää, että mulla on vähän ikävä jo noita lämpimiä kesäiltoja.

Mä taidan ruveta kokkailemaan kohta illallista ja rentoutua sadetta kuunnellen sekä ottaa kolmannen Potterin kainaloon. Ihanaa torstaita kaikille!

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja kivoja kuvia!! :) Mä oon siinä mielessä samanlainen, että välillä tulee räpsittyä kuvia puhelimellakin ihan kaikesta ja välillä pitkään aikaan ei käytä sitä puhelimen kameraa ollenkaan... Nyt oon tosin alkanut päivittelemään Snapchatia päivittäin, niin sieltä tulee jotain kuvia tallennettuakin :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mäkin päivittelen muuten tosi ahkeraan snapchatia ja sieltä tulee kaikki kuvat aina tallennettua, mutta sit taas muuten vaan oon jotenki niin huono välillä räpsimään kuvia. :)

      Poista