6.5.2016

8 Things I'm obsessed with

Mä en oo pitkään aikaan listannut mun suosikkeja ja nyt aattelinkin pitkästä aikaa tulla raapustamaan muutaman rivin niistä jutuista, jotka on ollut mun ykköslemppareita viimeaikoina ja jotka on todellakin osottautuneet niin loistaviks, että ansaitsee paikkansa tästä postauksesta!

bahama mama balm blogi

The Balm Bahama Mama 

Bahama Mamasta mä oon aiemminkin tainnut muutaman rivin kirjottaa, mutta eihän tätä nyt voinut jättää pois. Tää on todellakin yks niistä tuotteista, joita on pakko ostaa uus sitten jos ja kun tää sattuu loppumaan. Mun käsitys aurinkopuutereista on todellakin muuttunut tän myötä. Jos etsii ei-oranssia mattapintaista ja todella hyvä-pigmenttistä aurinkopuuteria, jolla hoituu myös varjostusten teko, niin suosittelen ehdottomasti tätä!

sitruunavesi blogi

Itse maustettu vesi 

Entisenä zero-cola -addiktina täytyy todeta, että mulle ei enää oikeestaan limpparit maistu. Ne on ihan hyvää herkkua viikonloppusin, mutta tällä hetkellä voiton vie Pirkan kivennäisvedet ja tää itsemaustettu sitruuna-appelsiini-minttuvesi! Inspiraatio tähän lähti oikeestaan siitä, että ostin jotenkin oudon kovia appelsiineja, enkä jaksanut niitä sitten popsia oudon koostumuksensa takia, mutta eihän opiskelija voi heittää hyvää ruokaa menemään. Onneks viisana päätin vetästä sen viipaleiks ja heittää veden sekaan makua antamaan - samaan soppaan vielä mukaan pari sitruunan palaa ja muutama mintun lehti, niin kesän paras virvotusjuoma on valmis!

niiskuneiti xz selvityssuihke blogi

XZ:n niiskuneiti selvityssuihke

Tätä niiskuneitiputelia on blogeissa hehkutettu iät ja ajat, mutta kas kummaa, tää ei oo mun kotikaappeihin päätynyt ennen kuin vasta nyt. Koko mun maailmani suorastaan mullistu tän avulla - ei enää ikinä tartte tapella takkupehkon kanssa! Nyt tarttee vaan pari suihkausta niiskuneitiä tukkaan ja tadaa, elämä on ihanaa, linnut laulaa ja niin edelleen.
  macadamia hiusöljy blogi

Macadamia hiusöljy 

Cocopandalla oli macadamia-ale ja kyseinen merkki on mua aiemmin kiinnostanut, mutta mun lompakon nyörit on aikas kireellä, mitä tulee hiustuotteiden ostoon. Nyt tän kuitenkin sai parilla hassulla eurolla ja pakko myöntää, että mun avonin hiusöljy ei oo tän rinnalla mitään. Tää kosteuttaa täydellisesti ja saa huonoistakin latvoista terveemmän näköset.

macadamia hoitoaine blogi

Macadamia hoitoaine 

Ja sitten vielä vähän lisää macadamiaa eli kotiopäin klikkailin myös hoitoaineen kyseiseltä merkiltä. Mä en oo aiemmin oikeestaan huomannut mitään eroja hoitoaineiden välillä. Ihan sama mitä oon ostanut, niin kaikki on tuntunut hiuksissa samalta kuralta. Johtuneekohan se siitä, että en oo aiemmin uskaltanut koskea kalliimpiin hoinoaineisiin vai mistä. Noh, en tiiä. Mutta jokatapauksessa tässä tuotteessa on selvä ero niihin kaikkiin halppishoitoaineisiin, mitä oon testaillu. Voi olla että niiskuneidillä ja tolla öljyllä on ollut jotain osaa siihen, että mun hiukset ei tän käytön alottamisen jälkeen oo ollut enää läheskään niin takkuset. sähköset tai pörröset kuin ennen, mutta kuitenkin tää on osottautunut ihan huippuhyväks!

lemppari raitasininen

Raidat ja sininen vaatteissa 

Mulla on vaatteiden kohdalla joku suuri intohimo tällähetkellä kaikkeen siniseen ja raidalliseen. Ja nimenomaan kunnon siniseen, eikä mihinkään babu bluehen. Sinisyys-rakkautta en osaa ees selittää mistä se johtuu. Ennen en ees kattellu mitään sinisiä vaatteita. Nyt taas voisin ostaa vaikka kaiken sinisenä. Raidat taas näyttä hyvältä jokapaikassa näin keväällä!

lumene cc voide blogi

Lumenen CC-voide

Myös tätä tuotetta on hehkutettu niin blogi- kuin vlogi-maailmassa ja ei voi muuta kuin ihmetellä, että miten mä oon pärjännyt ilman tätä. Lumenen CC-voide on just sopivan peittävä ja jättää ihon todella sileeks. Ja huomasimpa muuten tätä kuvaa katsoessa, että löytyyhän tosta purkista suojakerroinkin, mikä on toisaalta ihan hyvä, sillä mä en koskaan jaksa käyttää aurinkorasvaa, koska en pala.
  itsetehty maapähkinävoi blogi

Itse tehty maapähkinävoi

Ja ei, tässä purkissa ei ole Voltairen cashew-seesamivoita, vaikka siinä niin lukee, vaan mun itte tekemää maapähkinävoita. Purkin mä oon aikoinaan säästänyt, koska onhan toi nyt mielettömän söpö ainakin mun silmissä. Mä oon pitkään himoinnut maapähkinävoita, mutta harvoin raaskin sitä ostaa. 250 g:n maapähkinäpussi makso kaupassa 1,70€ ja siitähän se idea lähti tehdä ite maapähkinävoita. Pähkinöiden paahtamisessa, kuorimisessa ja surraamisessa on kyllä oma hommansa, mutta on toi todellakin sen arvosta. Oon tunkenut tätä suunnillee joka paikkaan: lettujen päälle, puuroon ja banaanileivälle! Tää on kyllä niin jumalaisen hyvää!

Ootteko te joskus testaillu näitä mun suosikkijuttuja? Entä mitäs suosikkeja teillä on ollut tänäkeväänä?


6 kommenttia:

  1. En ole testannut muuta kuin maustettua vettä, mitä minäkin tällä hetkellä harrastan haha :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi maustettu vesi on kyllä niin hyvää! Ja mulla tuppaa kaikista limppareista tulemaan aina hikka, joten toi on paljon parempi vaihtoehto! :D

      Poista
  2. Hei vitsit oon harkinnut tota Bahama maman hankkimista, mutta nyt se on kyllä sitten ihan pakko saada :'-D Ja toi niiskuneitisuihke kuuluu myös mun suosikkeihin <3 Ja mä en tiedä mikä mulla on mutta inhoon sitä kun vettä maustetaan... Tykkään vedestä just siitä ett se periaatteessa ei maistu miltään :-D Ja hei en olekkaan aatellut että maapähkinä voita voisi tehdä itsekkin!

    Janica K.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bahama mamaan kannattaa kyl sijottaa. Se on ihan paras! Ja heii, jos tollaset perinteiset sitruunavedet ei maistu niin kannattaa kokeilla ihan vaan vaikka laittaa mansikoita veteen. :) Myös maapähkinävoin ittetekemistä kantsii kokeilla joskus - tulee meinaa ihan mielettömän hyvää. :)

      Poista
  3. Kivoja juttuja! Aina pienempänä käytin tuota Niiskuneidin selvityssuihketta :D Täytyypä joku päivä käydä ostamassa sitä, sillä se on ihan parasta!


    ♥ Vilhelmiina Lyydia
    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se on kyllä ihan älyttömän hyvää! :)

      Poista