16.5.2016

Home tour video

Tänään mä tein jotain, mitä mä en oo koskaan ennen tehnyt. Mä nimittäin kuvasin videon, muokkasin sen ja latasin sen youtubeen ja pakko myöntää, että mä todellaki kunnioitan niitä, jotka videoita jaksaa vääntää vähän useemminkin. Ei ollut mikään helppo homma!

Multa on paljon toivottu kotipostausta ja mä oon aina aatellut, että mä teen sen sit, kun oon hankkinut sen meikkipöydän, uudet verhot, taulut ja ties mitä muuta. Totuushan on se, että jos mä odottelisin sitä, että tää kämppä todellakin ois mun silmissä valmis, niin sitä postaustahan ei koskaan tulis. Päätin kuitenkin. että nyt mä se postauksen toteutan. mutta muutaman kuvan räpsimisen jälkeen tulin siihen lopputulokseen, että paljon paremman kuvan meiän kämpästä sais videolla. Ongelmaks nousi ainoostaan se, että ilmeisesti mun järkkärin muistikortti ei oo tarpeeks tehokas videoiden tallentamiseen, mutta hei, onhan mun puhelimessa mielettömän hyvä kamera, joten päädyin videon toteuttamaan sen avulla. Ja noh, ei muuten hassumpi lopputulos näin enskertalaisen tekemäks!

home tour kollaasi

Mitäs tykkäätte tällasista videoista välillä? Ja hei, mulle muuten saa laittaa postaustoiveitakin tulemaan. Mä toteuttelisin niitä oikein mielelläni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti