29.5.2016

Perfect Watch from Daniel Wellington

Kun mä kokosin muutama viikko sitten kevään ostoslistaa, löytyi siltä kaikkien muiden juttujen lisäksi rannekello. Itse asiassa kaunis rannekello, joka sopisi yhteen vähän kaiken kanssa, on mun ostoslistalla tainnut pyöriä jo useamman vuoden. Jotenkin on vaan tuntunut hassulta laittaa yhteen asusteeseen sataa euroa ja pahimpina kellon kaipuu päivinä oon ranteeseen tunkenut ebaysta kahella eurolla tilatun kellon, joka muuten ei taida enää ees toimia.

Nyt mulle kuitenkin avautui mahdollisuus valita Daniel Wellingtonilta mieleinen rannekello. Ja vaikka tuolla sivulla on todella monia ihania yksilöitä, niin mun ei tarvinnut kauaa miettiä minkä haluaisin, sillä olin jo pidemmän aikaa katsellut DW:n Classic Sheffieldiä. Niin yksinkertainen, kaunis ja sopii asun kuin asun kanssa eli just sitä mitä olin aina ettinytkin! 

daniel welligton 1

Tällä hetkellä mä en ees omista kunnon rannekoruja, sillä kaikki mun "kultaset" korut on menettäneet sävynsä, mutta onneks kaunis kello menee ihan korusta. Ja hei, eipähän tartte aina kellonaikaa ihmetellessä kaivaa enää puhelinta taskusta, kun voi kätevästi vaan vilkaista rannetta. Tai siis jos vaan joskus oppis vielä muistamaan, että ranteessa on kello, eikä tosiaankaan tarttis sitä puhelinta kaivaa laukun uumenista.

daniel welligton 2 blogi daniel welligton 3 blogspot daniel welligton blogi 4

Nyt teillä on oiva tilaisuus hankkia Daniel Wellingtonin rannekello joko itsellenne tai vaikkapa lahjaksi, sillä koodilla SONJA15 saatte -15 % alennusta tilauksestanne täällä. Meneillään on vieläpä mukava kesäkampanja eli ostaessanne kellon, saatte kaupan päälle vielä rannekkeen, jolla saa kätevästi vaihdettua täysin kellon ilmettä.

Ja hei, kertokaapas millasia kelloja te tykkäätte ranteessanne kantaa?

11 kommenttia:

  1. Kenen kanssa toteutit tämän yhteistyöpostauksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla olikin linkki kyseiseen firmaan eli Daniel Wellingtonin kanssa. :)

      Poista
  2. Wellingtonin kellot ovat kyllä todella upeita ja varmaan itsekin vielä tilaan sellaisen joskus. Itse tykkään yksinkertaisista kelloista, joissa on kultaiset yksityiskohdat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihan mielettömän ihania! Ja mussa kans iskee kelloissa parhaiten just yksinkertasuus! :)

      Poista
  3. Ompas simppeli mutta todella kaunis kello :) Yleensä en tän tyylisistä kelloista innostu, mutta tollasen kuvittelisin myös itelläni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Etenkin noi ruusukultaset yksityiskohdat tekee tästä yksinkertasesta kellosta niin kauniin! :)

      Poista
  4. Oi ihan tosi soma kello! Jonkun ton tyylisen haluaisin itsekkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tän tyyliset on kyllä niin ihania! :)

      Poista
  5. Tuo on niin klassisen kaunis kello ♥ Olen itsekin haaveillut pienen ikuisuuden DW:n kellosta, mutta enpä ole vieläkään raaskinut ostaa :D Joku päivä tuo on ehdottomasti saatava itselle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! ♥ Mutta hei, ehkä sitten joskus vielä! :) Aina saa haaveilla. :)

      Poista
  6. Onhan ne wellingtonin kellot ihania, mutta itse en ole tottunut rannekelloa pitämään :0 ehkä jos tuollaisen ostaisi niin voisi totutella :D

    VastaaPoista