28.5.2016

Stripe & bomber love

Mulla on tällä hetkellä kaks suurta rakkautta. Nimittäin maksihameet ja bomber -takit. Kolmanneks rakkaudeks voisin nimetä raidat, sillä kas kummaa, viimeks kun mä kauppoja kiersin, ei sinne sovituskoppiin tainnut eksyä mitään muuta kuin raidallisia vaatteita. No mut onneks raidat on aina muodissa eikä mun kuosi-ihastukseni kohdistu mihinkään sen radikaalimpaan kuten vaikka johonkin emojeihin... 
 maksihame asukuva kello blogi 2 maksihameasu 7 blogi takki: gina tricot | toppi: h&m | hame: vila | kello: daniel wellington* | aurinkolasit: lindex

Tällä hetkellä mun suurin ihastukseni kampauksien suhteen taas taitaa olla letit. Yritän aina vääntää tähän reuhkaan jotain siistiä lettiä, mutta njääh, pakko myöntää että ei tähän mun superliukkaaseen pehkoon saa aikaseks mitään kivaa, vaikka kuinka yrittäis suihkia ties mitä suoloja ja rakennetsydeemejä. Jotenkin kummasti päädynkin siis aina tälläseen perinteiseen, mut perinteiset toimii yleensä aina parhaiten. Mitä sitä turhaan yrittämään liikaa.

maksihame asu blogi 3 maksihameasu blogi 6

Niin ja  arvatkaa vaan oliko mulla suunnitelmis vääntää jotain älyttömän mielenkiintosta tekstiä näitten kuvien kylkeen, mutta kun teksti ei luista niin se ei vaan luista. Rupesin raapustamaan aurinkoisesta säästä, mutta joo, tuntuu vähän tyhjänpäiväseltä jauhaa jostain säästä, koska noh, kuka nyt ei ois huomannu, että aurinko paistaa, linnut laulaa, puut vihertää ja niin edelleen. Seuraavaks aattelin kirjotella mun vaatekriisistäni, koska mun vaatekaapin kesävaatteet ei sovi yhteen - ei sitten yhtään. Mulla on kivoja hameita ja kivoja toppeja, mutta auta armias, kun niitä rupee sovittelemaan toisiinsa, niin ei tuu mitään, mutta njääh, ei vaatekriisistä raapusteleminenkaan tuntunu tarpeeks mielenkiintoselta. Ehkä joskus on parempi vaan olla yrittämättä nyhtää tekstiä tyhjästä ja antaa kuvien loistaa. Meinasinpas tänkin tekstipätkän deletoida, mutta menkööt. Ehkä mä annan mun sisäisen runosuoneni sykkiä sitten enskerralla tai jotain. Ei aina voi onnistua täydellisesti.

maksihame asu blogi 1 maksihame raidallinen aurinkolasit blogi 4 maksihameasu blogi 5

Mä taidan vaan antaa itteni levätä tän viikonlopun, vaikka pitäiskin ehkä paneutua edelleenkin niihin muutamiin tekemättömiin koulutehtäviin, mutta jos laiskottaa, niin laiskottaa ja silloin pitää antaa ittensä rentoutua. Ei aina tartte painaa täysillä.

Mites on, ootteko yhtä ihastuneita bombereihin, maksihameisiin, raitoihin ja letteihin kuin minä? Niin ja ihanaa launtaita teille kaikille! Nauttikaa auringosta, nähkää kavereita ja tehkää just sitä, mikä teiät tekee onnelliseks, sillä onnellisia hetkiä ei elämässä voi olla liikaa!

12 kommenttia:

  1. Hirmu kiva tuo pitkä hamonen, ihastelen pitkiä maksihameita aina netissä mutta ei silti taida olla yhtään kivaa yksilöä omassa vaatekaapissa. Ja hei, et oo yksin hiuksien liukkauden kanssa! :D Itsellä on hirveän hankalat, liukkaat ja sähköiset hiukset joita on todella vaikeaa laittaa mitenkään siististi.

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä omistan tällä hetkellä tasan yhden maksihameen eli tän kuvissa näkyvän ja tekis kyllä niin paljon mieli hankkia lisää! Ne on niin ihania! :) Ja kiva kuulla, että en todellakaan oo ainut, joka kamppailee hiusten liukkauden kanssa. Niin ärsyttävää yrittää väkertää kivoja kampauksia, kun suortuvat ei sitten millään tahdo pysyä niin kuin haluais.

      Poista
  2. Aivan ihana asu ja sulle sopii tuollainen letti tosi hyvin! <3 Mulla on kanssa tosi liukkaat hiukset ja olen todennut, että parhaiten niihin saa letin tehtyä, kun ne on likaiset ja siellä on pohjalla edellisen päivän muotoilutuotteet .. muuten aivan turha edes yrittää, etenkään juuri pestyllä tukalla! :D Toivottavasti olet saanut levättyä viikonloppuna ja hei, välillä saa laiskottaa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) ♥ Jep, turha todellakaan ees koittaa laittaa lettiä puhtaisiin hiuksiin ellei halua menettää hermojaan. :D

      Poista
  3. Oon ihastellut tota hametta vilassa jo vaikka kuinka monesti. Kovasti haluaisin sen harmaan muttei kokoja ole enää jäljellä...on varmaan tyydyttävä mustaan :'D

    Vitsit sulle sopii toi letti ihan älyttömän hyvin :) tykkään kans käkerrellä kaikkea hiuksiin mut ainoo ongelma on, etten osaa :D sit niistä tuleekin semmonen takkukasa ja totean nutturan olevan ainoa vaihtoehto sille päivälle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit, toivottavasti kävis kuitenki niin että onnistuisit ton samaisen hameen vielä jostain löytämään - se on kuitenkin niin ihana. Mut tuskinpa se mustanakaan olis kovin paha vaihtoehto. :) Mäkin tykkään väkerrellä päähän erilaisia kampauksia, mut ongelmana on se, että vaikka kuinka yrittäis seurata jotain youtube videoiden ohjeitakin niin lopputulos on aina kaikkee muuta kuin oli tarkotus. :D

      Poista
  4. Oi miten ihana kombo!! Oon kyllä tällä hetkellä rakastunut noihin kaikkiin, bombereihin, letteihin ja raitoihin <3 Hieno asu :-)

    VastaaPoista
  5. Superkiva asukokonaisuus ja täällä on yksi, joka on hullaantunut kaikkiin yllämainittuihin asioihin! Lettejä en tosin osaa itselle tehdä, joten ne on jäänyt vähemmälle, mutta ah bomberit, raidat ja maksihameet ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja hei, ei muuta kuin opettelemaan edes jotain ihan peruslettiä. :)

      Poista
  6. Aivan ihana asu, toi vihree sopii sulle mielettömän hyvin :) Uskon tuon asun näyttävän tosi kivalta myös farkkujen kanssa maksihameen sijaan!

    VastaaPoista
  7. Sun hiukset on kyllä tosi nätit! :) Tykkään myös tästä asusta todella paljon!

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista