9.6.2016

My favorites lately

Mulla on tässä keskellä viikkoa ollut pari vapaapäivää ja ne on todellakin tullut tarpeeseen. On meinaa aika tyydyttävä näky, kun pyykkikorit on tyhjiä, lattia kiiltää puhtauttaan ja oon ehtinyt laittamaan kaikki paikat järjestykseen. Niin ja oonpas mä ehtinyt kameraankin tarttua kerran jos toisenkin. Nyt oliskin vuorossa viimeaikojen suosikkien listausta.

anastasia beverly hills dark brown blogspot

Anastasia Dipbrow Pomade sävyssä dark brown

Ette arvaakaan, kuinka monta vuotta mä oon kironnut sitä, kun saa jokatoinen viikko olla ostamassa uutta kulmakynää, kun niiden terien terottaminen on yksinkertasesti ollut täysin mahdotonta. Aina ne on katkeillut ja lopputuloksena on ollut epämääränen tynkä. Kuukausi sitten bangerheadilla oli aika hyvä diili, kun sai ilmaset toimituskulut ja vieläpä -20 % alennusta, joten mä en kovinkaa kauaa siinä vaiheessa enää miettinyt tilaanko tän vai en. Olin niin kauan haaveillut tän ostosta ja kyllä kannatti! Niin täydellinen pigmentti, kestävää ja levittyy nätisti. Tästä en todellakaan enää luovu ja tää vieläpä vaikuttaa todella riittoisalta. 

cosmethics sovellus blogi

Cosmethics -sovellus

Mä luin muistaakseni yhteishyvä -lehdestä tästä kyseisestä sovelluksesta ja mun mielenkiintoni heräs heti. Tää on sovellus, jolla voi skannata kosmetiikkatuotteiden viivakoodeja ja sitten tää antaa tiedot siitä, sisältääkö kyseinen tuote jotain haitallisia ainesosia. Todella kätevä sovellus! Eipähän enää tartte perehtyä niihin ainesosaluetteluihin niin tarkkaan. Suosittelen todellakin tän lataamista, jos ootte yhtään kiinnostunut siitä, mitä teidän kosmetiikka sisältääkään todellisuudessa.

IMG_3809

Lidlin Ecuador 70 % tumma suklaa karamellihipuilla

Tiettekö mistä tunnistaa täydellisen tumman suklaan? No tietenkin siitä, että mies joka ei tavallisesti tummasta suklaasta välitä, vetäsee puoli levyllistä sitä salaa! Lidlin tummat suklaat on yleensäkin tosi hyviä, mutta tää on kyl jotain niin ihanaa. Noi karamellisattumat tuolla suklaan joukossa on todella taivaallisia ja tätä vois vetää vaikka kuinka paljon naamaan. Eikä muuten oo hinnallakaan pilattu!

Untitled

Mikko Harju - Mä olen tässä & Gnash - I hate u, i love u

Nää kaks biisiä on pyörinyt mun jokaisella Spotifyn listalla ja näitä on kieltämättä tullut kuunneltua laittoman paljon. Mä olen tässä on ihan mielettömän ihana niin sanoiltaa kuin melodialtaan. Isompia listahittirenkutuksia en usein jaksa kuunnella kovinkaan paljon, sillä yleensä saan niistä yliannostuksen jo radiosta, mutta tosta Gnashin kappaleesta tykkään todella paljon ja itseasiassa kyseisen artistin muukin tuotanto on ihan täydellistä!

daniel wellington watch blogspot

Daniel Wellingtonin kello

Käytetyin asuste viimeaikoina on ehdottomasti ollut Daniel Wellingtonilta saatu kello. En voi muuta kuin ihailla joka kerta tota ranteeseen vetäessä, kuinka yksinkertaisen kaunis kello voikaan olla. Tykkään tästä niin paljon! Ja hei, nyt vielä teillä olis mahdollisuus saada -15 % alennusta Daniel Welligtonilta koodilla SONJA15. Kannattaa käyttää hyödyksi, jos on tän tyyppisestä kellosta haaveillut.

qwwefrv

Mekot ja playsuitit

Kesällä parasta on se, kun voi vetästä päälle mekon tai jumpsuitin ja tadaa, asukokonaisuus onkin jo melkein valmis. Aina ei jaksa miettiä, mikä yläosa sopii minkäkin alaosan kanssa ja pukeutuminen on todellakin helpottunut niin paljon lämpimien säiden myötä. Vaikka nyt tuolla pihalla onkin lähinnä sadesää (en toki valita, sillä rakastan sateen ropinaa) niin viimekuussa oli niin paljon hienoa päiviä, että etenkin nää pari vaatetta pääsi mun päälle useempanakin päivänä.

time balm blogi The Balm time balm

Mikä onkaan se peitevoide, joka peittää täydellisesti ihon pienet virheet ja pysyy loistavasti paikoillaan? No tämäpä tietenkin. Silloin kun mä tän tilasin, niin tää melkein unohtui multa samantien, kun iho oli siinä kunnossa, että mitään peitettävää ei juurikaan ollut. Nyt kun muutamia epäpuhtauksia on kuitenkin ilmennyt, niin tää on ollut todellinen pelastus!

Herättikö joku näistä mun suosikeista mielenkiintoa? Niin ja ihanaa torstai-iltaa teille kaikille - nauttikaa sateen ropinasta ja rentoutukaa vaikka viltin alla leffoja katsellen!

6 kommenttia:

  1. Arki vapaat on ihan parhautta! Mäkin kerkesin jo valittaa että sattuipas mun lomaviikolle huonot säät, mutta en valittaisi kyllä enää kun täälläkin on pyykkikorit tyhjät ja kotona on kerrankin kerennyt kunnolla puuhastella :) Menee se kesäloma näinkin :D

    Toi kosmetiikka sovellus täytyy kyllä napata asap puhelimeen! Kiitti vinkistä!

    http://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Kun kaverit on yleensä viikolla töissä, niin pakko kehitellä ittelleen tollasta hyödyllistä tekemistä ja siitä tulee kyllä niin hyvä fiilis, kun oikeesti on saanut aikaseks tehtyä asioita, joita muuten ei olis ehkä ehtinyt! :) Ja vaikka sulla lomaviikolla on ollut huono sää, niin kyllähän sateellakin voi tosiaan tehdä vaikka mitä - ei sen saa antaa haitata. Esimerkiks pihallekin voi mennä sateella kunhaan vaan osaa varustautua oikein. :)

      Ja kannattaa kyl toi sovellus latailla. Se on ihan huippu! :)

      Poista
  2. Älyttömän kivoja suosikkeja ja tosi nätit kuvat!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Kiva kuulla, että tykkäsit. :) ♥

      Poista
  3. Moikka! Löysin vasta äskettäin blogisi ja pakko jo kommentoida, miten paljon tästä tykkään! Blogista välittyy kiva, inspiroiva fiilis ja vaikutat tosi mukavalta ja fiksulta tyypiltä! Äsken lukemani kirjapostaus oli myös huippu. Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuhannesti kiitoksia! ♥ :) Tälläset kommentit on todellakin niitä, jotka piristää kummasti ja antaa lisäinspiraatiota tähän hommaan. Se, että joku todellakin ajattelee mun blogista noin, on ihan mahtavaa! Kiitos vielä. :)

      Poista