28.6.2016

Phone recap

Jotenkin kummasti mun puhelimeen kertyy aina kuvia ja sit aina unohdan julkasta niitä missään. Nyt kuitenkin kokosin puhelimen kätköistä muutaman kollaasin ja päätinkin tulla vähän jakamaan mun kuulumisia niiden kautta.

Untitled 
1. Tää hame on ehdottomasti tän kesan lempparivaate. Niin ihana kaikkien crop toppien kanssa! 2. Nää näkymät on jotain niin täydellistä. Auringon lasku, kesä, kaunis luonto ja hiljaisuus. Voisko parempaa ees olla? 3. Yks mun lempparijutuista meidän kämpässä on tää viimesyksynä Zarasta ostettu kehys. Niihin vielä yhdistettynä motivoiva teksti muistuttamaan siitä, että aina kannattaa yrittää, niin ei voi muuta kuin sanoo, että toi on niin täydellinen! 4. Niin ja toinen lempparijuttu makkarissa on meidän uus matto. Ehkä yks parhaimmista ostoksista vähään aikaan. Jännä kuinka yks matto voikaan muuttaa koko makkarin yleisilmeen.

Untitled 
1. Se kun me yks viikonloppu kiivettiin mun ystävän ja Eetun kans Seinäjoen korkeimmalle paikalle oli kyl yks kesän muistettavimmista jutuista. Ihanat ihmiset ympärillä ja mielettömät maisemat saa mut todellakin onnelliseks! 2. Montakohan kertaa oon hehkuttanut playsuittien kätevyyttä? Noh, edelleenkin ne on parhaita ikinä helppoudensa takia. 3. Ette ikinä arvaa, mikä on mun lempparimarja kesällä? No vadelmat! Mutta mansikat tulee heti hyvänä kakkosena. Hah! 4. Lemppariruoka puolestaan kesäisin on kasvisgrillivartaat. Makkaroita mä inhoon yli kaiken, joten ne jääkööt Eetulle syötäväks, mutta kaikki grillatut kasvikset on niin ihania.

Untitled 
1. Kukkia ei voi koskaan olla liikaa! Tosin tän yksilön piti kukkia koko kesän, mutta kuinkas kävikään. Mä taisin tappaa sen... Hups. 2. Erään vilposen päivän asua, josta tykkäsin ihan älyttömästi! 3. DW:n kello on juurtunut mun vakioasusteeks. Mä en tällä hetkellä omista juurikaan käyttökelpoisia koruja, mutta onneks tää kello menee ihan korusta. 4. Auringonlaskut! ♥

Untitled 
1. Omenapuun kukat oli niin kauniita silloin kun ne vielä kukki. Mulla ois haaveena joskus istuttaa oman talon pihalle paaaljon omena- ja kirsikkapuita, sillä miettikää millainen kukkameri olis joka kevät. Ah, voi kun sais sellasen heti. 2. Mun vauveli, joka ei enää ookaan ihan niin pieni, mutta silti niin syötävän suloisen pörröinen. 3. Ei puhelinkuvapostausta ilman selfieitä... 4. Ihana välipala ja hyvä kirja, jota mä luen parhaillaan- Tälläset pikkubreikit tekee arjesta täydellistä.

Untitled 
1. Juhannuksena vietettiin aikaa myös meidän mökillä. Siis kattokaa nyt, miten kaunis Suomen järvimaisema voi olla. Rakastan! 2. Kesän must-juttu on miljoonien kukkakimppujen tekeminen. Luonnonkukat on niin nättejä. 3. Meidän kuisti kotikotona. Tykkään niin paljon tästä äidin pikku asetelmasta. 4. Viimepäivinä on tullut tosi vähän panostettua pukeutumiseen. Töihin mennessä ei paljoo jaksa panostaa ja kotonakin kuljen vaan ne kaikista mukavimmat vaatteet päällä. Tässäkin kuvassa olin vaan vetässy Eetun ylisuuren teepparin päälle. 


8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Erityisen herkullisen näköinen toi välipala kuva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja se olikin myös herkullista! :D ♥

      Poista
  2. Voi vitsi miten ihania kuvia!! Ja upee toi vihreä bomber (?) takki !! Mistä se mahtaa olla peräisin? :) Ihana kesäfiilis tässä postauksessa, tälläsist mä tykkään :)

    http://livefearlessly-ellen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos! :) ♥ Bomber-takki on Ginasta ostettu. :)

      Poista
  3. Apua miten ihania kuvia koko postaus täynnä <3 Mä niin tykkään katsella puhelimella otettuja kuvia, ne on paljon aidompia ja näissä kuvissa on aivan mahtava kesäinen tunnelma käynnissä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) ♥ Oot ihan oikeessa! Puhelimella tulee otettua enemmän kuvia sellasista "aidommista" jutuista, kun kameraa ei jaksa kuitenkaan aina raahata mukana. Onneks puhelimissa on nykypäivänä tooodella hyvät kamerat. :)

      Poista