14.6.2016

Such a perfect weekend

Loputonta nauramista hyvän ystävän kanssa, kauniissa paikoissa kiertelyä, laskemista liukumäestä tuhatta ja sataa, extempore-reissu keskellä yötä kaupungin korkeimmalle paikalle ihastelemaan punaista auringonlaskua, miljoonien kuvien ottamista ilman kiirettä, totaalisen rumien kukkakimppujen kasaamista, keinuista hyppimistä, älytöntä hassuttelua ja jokaisesta sekunnista täysillä nauttimista. 

Viimeviikonloppu oli niin täydellinen, että ei voi muuta kuin hehkuttaa! Mun yks parhaimmista ystävistä vietti viikonlopun meillä ja siitä huolimatta, että mulla oli töitä ja jouduin muutamaks tunniks päivässä aina menemään hommiin, niin silti viimeviikonloppu oli jotenkin todella erityinen. Se kun näkee tärkeää ihmistä, jota muuten tulee nähtyä melko harvoin, saa todellakin onnellisuustasot moninkertaistumaan ainakin miljoonalla. En voi olla muuta kuin kiitollinen siitä, että mun elämässä on ihmisiä, jotka lähtee mun kans kapuamaan keskellä yötä ties minne, leikkii mun kans kiipeilytelineissä kun lapsettaa ja tekee mun kans kaikkee todella extemporea!

IMG_4093 takki & toppi: vero moda | housut & kengät: h&m | laukku: zalando | rannekello: daniel wellington*

Launtaina mä päätin, että haluan pukee jotain kivaa päälle, sillä viikolla tulee huideltua lähinnä vaan työvaatteissa ja jossain epämääräsissä retkuissa, kun ei jaksa miettiä, mitkä vaatteet työmatkalle pistää. Kokeilin ties mitä hameita sun muita, mutta jotenkin kummasti päädyin todella yksinkertaseen asuun, johon lisäsin pientä kivaa ekstraa rintsikoilla. Kyllä - luit oikein!
   Asua päädyttii kuvailemaan törnävänsaareen ja voi kuinka ihana sitä paikkaa onkaan kiertää näin kesällä, kun siellä on niin kaunista. Suurin osa kuvista oli loppujen lopuks tavalla tai toisella epäonnistuineita, mutta njääh, olipahan ainakin niin hauskaa, että se ei jäänyt harmittamaan yhtään.

IMG_3999 vaalea nahkatakki asu blogi Tykkään ihan älyttömästi mun h&m:ltä ostetuista rintsikoista, joissa olkaimet on tehty tollain erikoisesti. Asuun tulee heti kivaa pientä yksityiskohtaa noiden avulla.

asukuva kukkia blogi IMG_4169 lukkosilta blogi asukuva blogi
Toivottavasti teillä kaikilla oli ihana viikonloppu! Mä taidankin seuraavaks lähteä ruokakaupoille, ettei tartte huomenna syödä valoa jääkaapista. Niin ja hei, huomiseen asti on vielä aikaa linkkailla blogeja TÄNNE!

Täydellistä tiistai-iltaa, keskiviikkoaamua tai milloin nyt vaan satutkaan tän lukemaan just sulle!

4 kommenttia: