18.6.2016

Summer shopping haul

Viimeksi mä oon ostoksia tainnut esitellä kolme kuukautta sitten ja se taitaakin johtua siitä, että viimeaikoina oon käynyt todella vähän vaatekaupoilla ja silloin kun mä oon sinne eksynyt, mun mukaan harvemmin on mitään ihmeempiä eksynyt. Oon myös löytänyt ittestäni jonkun superpihistelijän vaatteiden suhteen, sillä mietin todella tarkkaan mun ostoja ja koluan läpitte nykyään kaikki materiaalitkin vaatteista läpi, koska mitä sitä turhaan ostamaan mitään polyesteristä tehtyä t-paitaa, kun se kuitenkin lentää puolenvuoden päästä nukkaantuneena roskiin. Paljon viisaampaa etsiä se puuvillainen yksilö, joka on samaa hintaluokkaa, mutta kestää paljon pidempään. Mutta nyt ylimääräset höpinät sikseen ja aiheeseen.

ostoksia blogi kietasumallinen toppi Nellyn valkoinen kietasumallinen crop top oli alennettu noin 6 euroon ja tää näyttää todella ihanalta ruskettunutta ihoa vasteen korkeevyötäröisen alaosan kanssa! Tän lisäks mun nellyn tilaus sisälsi alemmista kuvista löytyvät ballerinat ja topshopin topin ja näiden kolmen tuotteen tilaushetkellä mä bongasin 20 arvopistettä mun nellyn sivulta ja kas kummaa, sainkin tilauksesta alennusta 20 euroa ja maksettavaks kahdesta topista ja ballerinoista jäi ittelle ihan pari euroa. Ei paha diili vai mitä.

IMG_4346 Jossain suositeltiin hyväks kesälukemiseks Jojo Moyesin kirjoja ja mähän kirmasin pää kolmantena jalkana kirjaston verkkosivuille varailemaan kyseisen kirjailijan opuksia. Siinä vaiheessa kun siellä olikin noin miljoona varausta ennen mua ja totesin, että kirjaston kautta en tätä ainakaan tänäkesänä tuu tätä luettavaks saamaan, niin päätin unohtaa koko kirjan. Kas kummaa, mä kuitenkin cittarin pokkarialehyllyltä löysin Moyesin "Ole niin kiltti, älä rakasta häntä" -kirjan vajaa neljällä eurolla, eikä ostamista tarvinnut miettiä sekunnin sadasosaa kauempaa.
   J.K. Rowlingin "Paikka vapaana" on mun lukulistalla ollut jo pidempään ihan vaan koska Rowling. Mielenkiinnosta haluan lukaista kyseisen opuksen, sillä eihän Potterien luojan muu kirjallisuus nyt ihan täyttä kuraa voi olla. Tän mä löysin kirjastosta parilla eurolla. Onko kukaan teistä lukenut kumpaakaan näistä kirjoista?

IMG_4351 Gina Tricot:n Bomber-takki onkin tainnut asukuvissa vilahdella useampaankin otteeseen, mutta halusin ottaa tän vielä mukaan tähän postaukseen, sillä toi takki on silkkaa rakkautta. Niin rento, kevyt ja mukava päällä! Mä itseasiassa pienenä omistin hyvin samantyyppisen Halpa-Hallista ostetun takin ja se oli mun ykköslemppari niin kauan kunnes se oli niin nuhjaantunut, että äiti heitti sen menemään. Ei siis ihmekään, että tää on mun päälle päätynyt lähes joka kerta, kun oon kotoo poistunut.

hampton neule copy Reilu viikko takaperin mulla sattu olemaan vapaapäivä ja päätin pyhittää sen aletankojen kiertelylle. Ainut mitä mä mukaani nappasin oli tää Hampton Republicin neule Kappahlista. Ensinnäkin mä oon tällästä valkosta perus neuletakkia etsinyt todella kauan, toiseks tää on kokonaan puuvillaa ja kolmanneks suomen kesäillat ja näköjään useimmat -päivätkin on viileitä, joten mä en keksinyt yhtäkään syytä, miks mä en olis tätä ostanut. Niin ja tässä tosiaan roikku 25 euron alelappu, mikä ei todellakaan oo paha hinta neuletakille, joka vaikuttaa ainakin toistaseks sellaselta, joka tulee kestämään mulla käytössä vuosia.

viininpunanen crop top Nellyn tilaukseen sisältyi tää Topshopin  viininpunanen crop top ja voitte vaan kuvitella miten törkeen hyvältä tää näyttää raidallisen maksihameen kanssa tai mustaan nahkahameeseen yhditettynä. Napapaidat ei oo mun juttu niin kauan kuin sen napa oikeesti vilkkuu liikaa, mutta kun yhdistää nää just johonkin korkeevyötäröiseen alaosaan niin täydellinen asukokonaisuusn on todellakin taattu!

mekko Myös tää h&m:ltä ostettu raidallinen mekko on aiemmin näkynyt asukuvissa. Ette muuten arvaakaan, miten monta kertaa mä oon tän ostamisen jälkeen pohtinut, miks mä en omista enempää mekkoja. Ne kuitenkin on niin helppoja ja samalla tyylikkäitä. Tästäkin vaatekappaleesta on pakko todeta, että tää on pelkkää rakkautta ja on mun päälle yleensä päätynyt vähän liiankin monta kertaa aina lämpötilan salliessa.

ballerinat nelly Nellyltä tilasin myös mustat tavalliset ballerinat. Mä en oikeestaan tykkää tilailla kenkiä netistä, mutta mä omistan nää samat kengät ennestään jo vaaleina, joten ei paljon tarvinnut jäädä arvuuttelemaan kokojen kanssa. En oo vähään aikaan omistanutkaan mustia ballerinoja ja kyllä muuten kesäpukeutuminen helpottu miljoonasti näiden myötä!

Vielä tarttis muutamia kivoja paitoja yrittää metsästää, sillä jotenkin kummasti mulla on aina pulaa yläosista. Osaisko kukaan kertoa mistä löytää oikeesti kivoja laadukkaita paitoja? Niitä kun ei tahdo ainakaan Seinäjoen vaatekaupoista löytyä.

Millasilla jutuilla te ootte teidän kesävaatevalikoimaa täydennelly ja mitäs tykkäsitte näistä mun ostoksista? Niin ja ihanaa viikonloppua kaikille!

12 kommenttia:

  1. Ompas kivoja ostoksia ja tuollaisen raitamekon voisin kyllä kotiuttaa, niinkuin oikeastaan kaikki muutkin!:D

    http://vilmaliona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ihana kuulla, että tykkäät näistä kaikista. :)

      Poista
  2. Ooi ihania juttuja! Etenkin tuo valkoinen toppi ja raidallinen mekko näyttää tosi kivoille :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne on kyl ehdottomia lemppareita tällä hetkellä! :)

      Poista
  3. Ihania ostoksia, varsinkin tuo punainen toppi! Ja ps, sun blogi päätyi mun lemppareihin ''linkkaa blogisi'' -postauksesta! :--)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/2016/06/linkkaa-blogisi-suosikit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kyllä väriltään ihan mielettömän kiva! Ja heii, mielettömästi kiitoksia - kiva kuulla! :)

      Poista
  4. Tosi upeita ostoksia! Pitäisi itsekin ostaa uudet mustat balleriinat, koska nykyiset ovat kokeneet kovia tanssilattialla. :D

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kannattaa nellyltä tsekkailla noita baltsuja, koska hintaakaan niillä ei ollut kymppiä enempää. :)

      Poista
  5. Kivoja ostoksia! Mekko ja bomberi on näistä ehdottomat suosikit ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Bomberi on kyl ollut mulla todella kovassa käytössä ja oon muuten yhditellyt sitä juurikin tuohon mekkoon! :)

      Poista