3.7.2016

Burgundy & leather

Kesäisin sitä aina yrittää tuoda mahdollisimman paljon väriä asuihin, mutta taitaapi olla niin, että kyllä se viininpunanen yhdistettynä mustaan nahkaan on mun juttu - oli se sitten kuinka syksyistä tahansa. Juhannuksena kun oli just sopivan lämmin sää ja ajeltiin rannalle, päätin vetää päälle mun rakkaan nahkahameen ja sen kaveriks viininpunasen crop topin. Ja mikä onkaan lopputulos, kun yhdistää lempiväriään ja yhtä lempparimateriaaleistaan? Tietenkin yks kesän lemppariasuista!

nahkahame asu 1 blogi asukuva nahkahame nahkahame asukuva blogi toppi: topshop | hame: bik bok | laukku: zalando | kello: daniel wellington*

nahkahame asukuva 1

Mulla on tänään viikon ainut vapaapäivä ja aattelinkin palkita itteeni ahkeruudesta testaamalla yhtä ruokaohjetta uudesta reseptikirjasta, katsomalla Orange is the new blackia, lukemalla juuri kirjastosta lainattuja kirjoja, rentoutumalla pilateksen parissa ja syömällä minttusuklaaprotkulettuja ja vesimelonia! Täydellinen sunnuntai-ilta siis tiedossa. Mitä muuta ihminen vapaapäivänään tarttiskaan kuin täydellistä rentoutumista ittensä kanssa?

nahkahame asu blogi 2 
Mitäs mieltä ootte tästä mun viikon takaisesta asusta? Niin ja ihanan rentouttavaa sunnuntaita sinnekin päin!

4 kommenttia:

  1. ihana asu <3 Mä kans haluaisin kesällä koittaa pukeutua värikkäsiin vaatteisiin, mutta jotenkin aina vaan eksyy tummaa ylle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ♥ Minkäs sille voi, kun tummemmatkin värit sattuu olemaan niin ihania! :D

      Poista
  2. Siis aivan ihana asu! Tossa yhdistyy myös mun lemppareita ja oon metsästänyt tuollaista hametta jo jonkin aikaa. Käy sulle hyvin<3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista