24.7.2016

Casual Summer Outfit

Kesällä tekee mieli vaan ottaa rento ote kaikkeen ja pukeutuminen on yks niistä jutuista, joista en oo jaksanut sen kummemmin murehtia. Muutaman kerran mä yritin alennusmyynneistäkin metsästää kivoja kesävaatteita, mutta jokaisesta liikkeestä poistuin yhtä rikkaana kuin niihin astuessanikin. Töissäkin päälle tulee vetästyä työvaatteet, joten mitä sitä sen tarkemmin työmatkalle vaatteita miettimään. Iltaisinkin kotoa poistuessa mä oon päälle vetässyt jumppavaatteet, koska hei, eipähän tartte näyttää kovin hehkeeltä silloin, kun kaikki ajattelee, että oon menossa salille tai lenkille. Helppous, rentous ja mukavuus näin kesäsin ennen kaikkea siis! 

kimono asu kesä 1 blogi Yks niistä  kunnon asuista, joita oon päätynyt päälleni vetämään useampaankin kertaan viimeaikoina on ollut tämä yhdistelmä. Viimevuonna Hollisterista ostettu kimono, johon en kyllästy varmaan koskaan yhdistettynä valkoiseen ja superrentoon kangaskassiin on osottautunut ihan täydelliseks kesäcompoks.

kimono asukuva blogi 2 kimono: hollister | toppi: gina tricot | shortsit & kassi: h&m | kengät: nelly

Kangaskassin mä hankin alunperin vitosella h&m:stä kirjastokassiks, mutta onhan toi nyt superkätevä muutenkin. Toi on todella kevyt ja sinne mahtuu just ne tärkeet jutut, jota kesäsin voi kuvitella tarvitsevansa eli vesipullo, aurinkolasit ja hyvä kirja!

kesä kimono asu 5 kimono 3 Mun jokapäiväseks aamurutiiniks on muodostunut letin vääntäminen päähän. Etenkin kuumina kesäpäivinä on niin paljon mukavampaa, kun hiukset ei oo tiellä hiostamassa. Letit on muutenkin niin nättejä ja rentoja. Voi kun vaan oppis joskus tekemään vähän jotain erikoisempiakin kampauksia.

kimono asu blogi 4Mä suuntaan tänään taas illaks töihin - puolessa välissä kymmenen päivän putkea mennään. Mutta hei, todella ihanaa sunnuntaita teille kaikille!

3 kommenttia:

  1. Niin kiva asu! Tuo kimono tuo just kivaa erikoisuutta muuten ihan basic asuun ja sinivalkoinen näyttää aina hyvältä! Oon tänä kesänä kokeillut monia vaatteita just tuollaisella sinivalkoisella kuosilla ja ihan ärsyttää, mun aina on ollut joku vika istuvuudessa tai muussa, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Totta puhut! Onneks oon tän kimonon kans osunut ihan napakymppiin mukavuuden suhteen, sillä se ei kyl purista eikä kiristä mistään eli niin täydellinen vaate kuin vaan olla voi. :D Mut tsemppiä sulle etsintöihin. Eiköhän jostain vielä tuu vastaan joku sullekin täydellinen sinivalkonen vaatekappale. :)

      Poista
  2. Todella ihana asu! Tuo kimono on kyllä upeen näkönen ja sillä saa just todella hyvin muokattua yksinkertaisempaa asua erikoisemmaksi! <3

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista