20.7.2016

Decor Dreams

Mikä sana päättyy ässään, eikä lopu koskaan? Ei, en tarkota avaruutta vaan sisustusta. Sisustus - se ikuisuusprojekti, johon mulla on kieltämättä pieni viha-rakkaus-suhde. Sisustaminen on ihanaa, mutta kun ne ihastukset tiettyjä asioita kohtaan on niin hetkellisiä, että koko ajan saa olla sisustamassa uudestaan ja lopulta huomaa, että kaapit on täynnä tyynynpäällisiä, jotka ei enää viikon päästä näyttänytkään niin kivalle. Tai no ei ihan, mutta silti - ymmärtänette pointin. Onneks mä oon viimeaikoina tehnyt sijoituksia juttuihin, jotka on todella ajattomia, mutta samalla tylsiä. Oon hankkinut ihan tavallisia valkosia verhoja, päätynyt olemaan sisustamatta väreillä ja lopputuloksena on ihan kiva koti.

sisustussuunnitelmia 1
Mun sisustustyyliini kuuluu vahvasti graafiset kuviot, hopea, marmori ja romanttiset yksityiskohdat. Tällä hetkellä meillä onkin hyvin väritöntä ja isona kysymysmerkkinä mulle on noussut se, että haluanko jotain tehosteväriä. Jos asuisin yksin, niin väri olis varastikin joku punertava sävy. Etenkin kaikki vaaleenpunaset kukkakuviot olis todella ihania, mutta lykkääppä nyt sohvan nurkkaan pinkki tyyny ja kukallinen viltti käsinojalle, niin  vaikka miehiä ei se sisustus tunnukaan niin kiinnostavan, niin ehkä siinä vaiheessa tuliskin jo jotain sanomista. Sinistä sävyä mä mietin pitkään, mutta njääh...

sisustussuunnitelmia 2

Tällä hetkellä oon kallistumassa sille kannalle, että meidän kodissa tullaan näkemään kuparia, hopeaa, paljon (helppohoitoisia) vihreitä kasveja niin ja paljon valkoista. Vai mitäs mieltä ootte - olisko se sininen sittenkin kelpo korostusväri meille?

sisustussuunnitelmia 3 sisustussuunnitelmia 4 sisustussuunnitelmia 5 sisustussuunnitelmia 6 Voi kun oliskin superrikas ja vois ostaa vaikka joka viikonpäille eri väriset tyynyliinat ja torkkupeitot. Toistaseks mä yritänkin sisustuksen suhteen panostaa kestäviin valintoihin ja olla sortumatta niihin liian erikoisiin juttuihin, joihin mä kuitenkin kyllästyisin viikon päästä.

sisustussuunitelmia 7

Enskuussa olis toivottavasti tarkotus päästä käymään Ikeassa pitkästä aikaa ja ette arvaakaan millanen suunnittelu mulla on aina ennen tollasia kunnon shoppailureissuja. Mä teen listoja jo monta viikkoo etukäteen ja nyt tarttis vielä päättää, haluanko meidän käytävälle tietokone-/meikkaupöytää, mitä kaikkee tilpehööriä tartten keittiöön ja tarttenko todella uusia keittiön tuoleja. Sisustaminen - välillä niin vaikeeta, mutta samalla niin rentouttavaa ja loppujen lopuks avainsanana on kodikkuus. Ei kodin tartte näyttää sisustuslehden kannesta repästyltä ja sukkia saa lojua lattialla. Yleensä rennolla fiiliksellä sisustettu onkin paras! 

Mites te muut - millasella sisustustyylillä te ootte saaneet parhaan lopputuloksen ja ootteko samanlaisia ikuisuussisustajia kuin minä? Mä painelen kohta töihin ja alotan mun kymmenen päivän työputken, joten täydellistä keskiviikkoa teille kaikille! ♥

12 kommenttia:

  1. Sisustus on kyllä lopunta hommaa ja sellasta missä mieli muuttuu jatkuvasti. Meillä pääväreinä valkoinen sekä musta ja tehosteina sitten on muutamia vihreitä yksityiskohtia ja sitten marmorikuviota. Teillä näyttää todella ihanalta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Kuulostaapa kivalta toi, että tehosteena on marmoria ja vihreetä! :) Kiitos :)

      Poista
  2. Mä tykkään kanssa yksinkertaisesta, graafisesta tyylistä sisustaa. Asunnossa hallitsevat värit ovat musta, harmaa ja valkoinen, mutta oon myös miettinyt jotain tehosteväriä monta kertaa. Jotenkin tuntuu, etten millään osaa päättää :D. Nyt oon kuitenkin ihastunut kupariin ja yrittänyt sen kautta saada hieman väriä tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kupari on kyllä tehostevärinä ihana, mutta jotenkin musta tuntuu, että meille se ei pelkästänsä riitä. Mut tosiaankin on niin hankalaa päättää, minkä ottais siihen lisäks! Värejä kun on niin paljon! :D

      Poista
  3. Mulla on kyllä ihan samat fiilikset sisustamisesta, kun sulla! On se vaan niin ihanaa ja kivaa, mutta samalla rahaa vievä ja ikuisuusprojekti haha. Syksyllä muutan ekaan omaan kämppään ja ootan kyllä innolla, että saan sisustaa sen pieniä yksityiskohtia myöten ja pian pitäis varmaan tehä reissu Ikeaan. :-D

    Teiän koti näyttää tosi mukavalta! Tehostevärejähän löytyy vaikka mitä, mut ite oon rakastunut semmoseen raikkaaseen turkoosiin! Pinkki on ihana, mutta ehkei ihan miehen makuun sopiva haha. Vihreet kasvit ja muut kukatkin tuovat myös kivoja väripilkkuja.. :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omaan kämppään muuttaminen on kyllä niin ihanaa, kun pääsee sisustamaan just niin kuin ite tahtoo! :) Ja Ikeassa kannattaa todellakin käydä ennen muuttoa. Sieltä saa halvalla paljon sellasia pikkujuttuja halvalla.

      Kiitos! Ja onhan noita, mutta niin vaikee vaan päättää se paras mahdollinen! :D

      Poista
  4. Näistä tämmösistä postauksista kasvaa aina sisustuskuume ihan älyttömästi :D Vaan minkäs teet ku ei oo vielä omaa kämppää jonka kimppuun pääsis... Mut ootan kyllä innolla (ja pienellä kauhulla) sitä hetkee ku pitää ite alkaa pohtimaan noita värimaailmoja sun muita :D

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Aina kun muiden blogeissa on sisustusjuttuja, niin sisustusinto kyl kasvaa miljoonasti! :D

      Poista
  5. Just ollaan muuttoa valmistelemasa nii mulla o melko samankaltaset intressit ku sulla tässä sisustamisesa.. :D markus on kyllä nii paljo valkosta vastaan nii meillä o tummaa jykevää puuta ja kuparisia yksityiskohtia, matoista sit vähä väriä. just eilen kävin hakeen vallilan olikoha kukkaketo-kuosisen maton sävysä aqua, semmosta hempeen turkoosia :D tullee kyllä koko aja enempi sisustusintoa ko selailee sisustusaiheisia blogeja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit! Onneks meillä Eetu on antanut mun aikalailla sisustaa just niin kuin mä haluan, eikä oo tarvinnu paljo tapella sävyistä sun muista, kunhan ei vaan mitään liian tyttömäistä pinkkiä tuu. :D Mä oon halunnut meidän matot pitää melko värittöminä, sillä esimerkiks uusia tyynynpäällisiä eri sävyissä on paljon helpompi ostaa kuin mattoja eri väreissä. :)

      Poista
  6. Sisustus on kyllä yksi ikuisuusprojekti! Ja juurikin kun tuntuu että nyt on vihdoin valmista, keksii sitä jotain muuta. Mulla alkaa pian kokonaan uusi sisustusoperaatio, kun muutan omaan yksiöön. Mulla on jo tuhat ja yksi visiota mielessä, enkä malta odottaa että pääsen siivoilemaan kämppää ja tekemään siitä juuri mun näköistä, vaikka sitten niillä pinkeillä tehosteväreillä, koska kukaan ei ole sanomassa että ei käy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja usein mulla ainakin käy niin, että saa jonkun superhyvän idean ja sit kun toteuttaa sen, niin se ei näytäkään niin hyvälle ja uusiks menee. :D Heii, vähän kiva juttu. Muuttamisessa on se kyl niin parasta, että pääsee toteuttamaan uusia visioita uudessa kämpässä! :)

      Poista