9.7.2016

IN / OUT part. 8

Viimesimmästä IN/OUT -postauksesta taitaa olla vierähtänyt jo yli pari kuukautta, joten eiköhän olis aika taas päivitetylle versiolle. Näitä on muutenkin kiva ajoittain tehdä, sillä nää helpottaa esimerkiks shoppailua, kun näiden avulla pystyy kartottamaan, mistä erityisesti tykkää tällä hetkellä ja mistä ei.
  INtekstiIN 1 Off shoulder  
Off-shoulder -paidat

Ensimmäisenä mun in-listalla on off-shoulder -paidat, sillä ensinnäkin paljaat olkapäät kesäsin näyttää hyvälle kuitenkaan paljastamatta liikaa pintaa. Mun vaatekaappiin ei vielä yhtäkään kyseistä paitaa oo vielä eksynyt, mut ehkäpä mä alennusmyynneistä onnistuisin oman täydellisen yksilöni nappaamaan.
   IN 2 Crop + korkee vyötärö

Crop top yhdistettynä korkeaan vyötäröön

Montakohan kertaa mä oon kyseistä yhdistelmää hehkuttanut? Varmaan liian monta, mutta silti, kuinka hyvältä voikaan näyttää, kun yhdistää crop topin korkeavyötäröiseen alaosaan niin, että pieni kaistale ihoa paljastuu. 

IN 3 Maximekot

Maximekot

Tän kesän suuri rakkaus mulla on ollut mekot, sillä ne on niin helppoja vetästä päälle ilman sen kummempia yhdistelmiä miettimättä. Vielä suurempana ihastuksen kohteena taitaa olla maksimekot. Kuinka mekon helmaa pidentämällä voikaan vaatteesta saada miljoona kertaa kauniimman? Tykkään! Niin ja liehuvista pitkistä helmoista mulla tulee heti mieleen kesäillat ja sellanen tietty kesän oma tunnelma.
  IN 4 Pleated, laskokset

Laskokset

Laskoksia on viimeaikoina näkynyt tavallista enemmän ja pakko myöntää, että myös ne miellyttää mun silmiä todella paljon tällä hetkellä. Jostain muuten tavallisesta tulee heti niin paljon mielenkiintosempi ja nätimpi laskoksien avulla. Etenkin laskokset jossain hempeissä puuterin sävyissä on niin nättejä!

outTEKSRTIOUT 1 farkkuhame 
Farkkuhameet 

Farkkuhameista mulla tulee mieleen lapsuus, sillä taisin omistaa niitä ihan liian monta. Nää on viimeaikoina ilmestyneet taas katukuvaan ja sanottakoon, että mä tuskin tuun farkkuhametta enää päälleni vetämään tai edes ostamaan. Ei vaan miellytä mun silmää, eikä tunnu sopivan mun tyyliin - ei sitte yhtään.

OUT 2 konjakin ruskea 
Konjakin ruskea

Siitä ei taida olla pariakaan vuotta, kun konjakin ruskee oli ihan mun ykköslemppari. Tällä hetkellä tilanne on se, että mä mun konjakin ruskeen nahkatakin ja laukun oon myynyt pois ja tuskin uusia tuun ostamaan tilalle, sillä se ei yksinkertasesti enää miellytä mua. 
   OUT 3 löysät housut

Löysät housut

Löysät housut on yks niistä tän hetken muodikkaista jutuista, joita tuskin tuun päälleni vetämään kertaakaan. Oishan noita ihan mielenkiintosta käydä edes kokeilemassa sovituskopissa ja naureskelemassa sille, miltä ne mun päällä näyttäis, mutta ei kiitos. Nää näyttää ihan kivalta joidenkin päällä, mutta jotenkin mä en vaan tykkää.

OUT 4 miniprinttihameet 
Minitrikoohameet

Yks juttu, jota mä ennen myös käytin paljon, mutta enää en vetäis mistään hinnasta päälleni, on minitrikoohameet. Taisin niitä joskus omistaa vinot pinot, kun niitä myytiinkin jollain viiden euron kappalehinnalla. Nykyään ei tulis mieleenkään enää vetää noi lyhyitä ja supertiukkoja hameita päälle. 

Ootteko samaa mieltä näistä jutuista mun kanssa vai onko esimerkiks joku mun IN-jutuista teidän OUT-listalla tai toisinpäin?

Mutta hei, todella ihanaa viikonloppua teille kaikille! Muistakaa rentoutua ja nauttia pienistäkin jutuista! Mä vietän koko viikonlopun töissä, mutta onneks maanantaina koittaa muutaman päivän vapaat.

kuvat täältä

6 kommenttia:

  1. Oikeastaan kaikki jutut on minunkin listalla samanlailla kuin sinunki! :D Varsinki noi laskokset ja off shoulder-paidat on nyt niin kivoja ja out-listalta minitrikoohameet on kyllä niin out! :D

    https://vievies.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ja off-shoulderit on kyllä niiin ihania ja minitrikoohamet hyi... :D

      Poista
  2. Maximekot ja -hameet on niin ihania just nyt! Parasta.

    ♥: Jasmin N
    Little Things With Jassy
    Bloglovin'

    VastaaPoista
  3. Meillä kyllä vaatemaku kohtaa aika täysin! Noi kaikki sun listaamat in-jutut on niiin ihanan näkösiä :) Mäkään en oo täysin lämmenny tolle farkkuhamemuodille, monille kyllä sopii tosi hyvin mut ehkä itellekin jääny jonkinlaiset farkkuhametraumat lapsuudesta/teini-iästä :D

    VastaaPoista
  4. Oon oikeestaan jokaisesta IN-kohdasta samaa mieltä. Crop topit ja korkeet vyötäröt näyttää munkin mielestä upeelta! <3

    VastaaPoista