15.7.2016

Life lately

Mulla oli alkuviikosta neljän päivän vapaat ja matkustin ekaa kertaa ikinä maanantaina Onnibussilla kotikotio. Maanantaina mä kävin mummun ja vaarin mansikkamaalla poimimas mansikoita talveks ja sit vielä päädyttiin vaarin kanssa mustikkametsäänki, koska pitäähän nyt jo talven varalle täydentää pakkaset, ettei sitten helmikuussa tartte kirota, kun kaikki herkut on loppu.

fff1  
Tiistaina tehtiinkin mun pikkuveljien kanssa pieni extempore-reissu Särkänniemeen, jossa en oo pariin vuoteen käynytkään. Pienenä järkytyksenä ehkä tuli, että Metkulaa ei enää oo. Höh. Uutena sinne oli tullut X, jota oli pakko tietenkin testata ja meidän tuurilla se päivän ainut kamala sadekuuro tuli just silloin kun oltiin päästy laitteeseen istumaan. Mut kesä kuivaa sen, minkä kasteleekin. Illalla kotiuduttiin tuolta vasta yömyöhään, koska totta kai meidän piti vielä matkan varrella pysähtyä ostamaan jalkapalloa, koska pikkuveljet... Pakko saada uus pallo aina, vaikka kotona on valehtelematta varmaan jo viistoista vanhaa. Mut koko tiistai oli ihan älyttömän hauska ja tollaset extemporereissut sisarusten kans on ihan mahtavia!

fff2 fff3
Enkä muuten kertaakaan oo kotikotona koko kesänä käynyt niin, että grilli ei olis ollut kuumana. Tällä kertaa kokkailtiin muurinpohjalettuja ja oi vitsit, kuinka hyviä ne olikaan pitkästä aikaa. Muurinpohjaletut on ehdottomasti yks niistä jutuista, joita pitää saada ainakin kerran kesässä! Jääköön kaikki pihvit sun muut grillaamatta mun puolesta kunhan vaan saa lettuja!

fff6 fff5 fff4 Nyt mä oon taas Seinäjoella ja oon viettänyt rentouttavaa aamua kuvaillen, nauttien aamupalasta sekä musiikista ja siivoillut. Seuraavaks aattelin suunnata töihin ja mun koko viikonloppu vierähtääkin töiden parissa. En viikon alussa mulla on taas pari vapaata ja sit mulla starttaakin sellanen mukava kymmenen päivän työputki, joten saas nähdä miten energia ja aika riittää kaikkeen. Mutta useinhan se on niin, että mitä enemmän kalenterissa on merkintöjä, sitä enemmän saa aikaseks, kun taas jos sivujen näyttäessä pelkkää tyhjää, tulee harvoin kiirehdittyä minkään kanssa.

fff8 fff9
Mutta mä lopetan nyt höpinäni ja suuntaan töihin. Todella ihanaa viikonloppua kaikille! Nauttikaa - olitte sitten töissä tai vapaalla! ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti