20.8.2016

7 New Beauty Products

On se vaan kumma, miten aina käy niin, että kun ripsiväri loppuu, niin sitten loppuu samantien myös peitevoide, hoitsikka,  kajaali ja no oikeastaan kaikki mahdollinen. Niinpä oonkin tehnyt muutamia kosmetiikkaostoksia viimeaikoina, joista halusin tulla höpöttelemään vähän tarkemmin. 

nyx highlight & contour pro palette blogi

Nyx Highlight & Contour Pro -paletti 

Mä olin jo pidempään etsinyt jotain hyvää varjostus-/korostuspalettia. Anastasian oma olis kovasti houkuttanut, mutta se hinta - mä en ihan oo valmis upottamaan puolta satasta yhteen palettiin. Sitten mä kohtasin jossain netin syövereissä tän Nyxin paletin. Hintaa oli silläkin neljännesosa satkua vielä siinä vaiheessa, mutta kun tää pari viikkoo sitten löyty alle parillakympillä alesta, niin aikas nopeaa sen kummempia miettimättä tän klikkailin ostoskoriin ja tadaa! Nyt mulla on täydellinen paletti varjostuksiin ja korostuksiin. Etenkin varjostukseen tarkoitetuista sävyistä löyty pigmenttiä just sopivasti ja niillä saa aikaan kauniin lopputuloksen. Paletin korostussävyt ei niinkään vakuuttaneet mua - ne menettelee, mutta varmastikin on parempiakin yksilöitä olemassa. Mutta kuitenkin  toi on ihan oivallinen paletti!

davines melu hoitoaine blogi 
Davines Melu -hoitoaine

Kun omistaa ylikasvaneen reuhkan, jota ei millään raaski pätkästä pois, päätyy testailemaan erilaisia hoitoaineita sen kummempia taustatutkimuksia tekemättä, siinä toivossa, että ehkä vielä joskus kohdalle osuis yksilö, joka oikeasti hoitaa hommansa. Joskus sattuu käymään jopa niin, että voi todeta ostaneensa kultakaivoksen ja hiukset on ihan niin kuin silkkiä vielä senkin jälkeen, kun on nukkunut suortuvat levällään, koska ei vaan illalla enää jaksanut nousta sängystä vääntämään lettiä. Davinesin hoitsikka oli Cocopandan sivulla tarjouksessa ja suosituimpien joukossa ja koska mä tarttin uutta hoitoainetta, niin se lähti kokeiluun. Tää todellakin silottaa hiukset täydellisesti, eikä takuista oo tietookaan, vaikka ei jaksais kampaan aamulla edes koskea. Lueskelinpan myös jälkeenpäin, että tuote on luonnonmukaisesti tuotettu ja noi purkit on valmistettu kierrätysmateriaalista - ihan huippua siis! Ja onhan toi purkki kaikessa yksinkertaisuudessaan todella sulonen.
  label m protein spray blogi

Label.m Protein Spray

Proteiinisuihke hiuksille? Herättääkö kyseinen sana teissä mielenkiintoa? Mussa ainakin herätti ja päädyin googlailemaan tietoa kyseisestä tuotteesta useammaks minuutiks ja vakuutuin löytämieni tietojen perusteella tuotteen loistavuudesta. Tuote, joka hoitaa ja vahvistaa hiuksia ja sisältää vieläpä lämpö- sekä uv-suojan. Kuulostaa ihan liian hyvältä ollakseen totta, mutta ei. Pakko kai se vaan on myöntää, että tää todellakin toimii. Oon suihkinut päähän tätä pesun jälkeen ja tää tuote on korvannut mulla kokonaan hoitoainesuihkeen. Tuoksukin on mitä parhain.

nyx soft matte lip cream cairo blogi

Nyx Soft Matte Lip Cream sävyssä Cairo

Nyx on tainnut olla aika kova sana viimeaikoina kaikkien meikkifriikkien keskuudessa. Ja tässä postauksessa esiintyvät Nyx-jutut on mun ihkaensimmäisiä. Ennen niitä, mulla ei ollut mitään kokemusta kyseisestä merkistä. Mä oon ollut aina todella huono käyttämään mitään huulijuttuja. Viimeaikoina oon kuitenkin jotenkin kummasti innostunut kokeilemaan eri sävyjä mun huuliin ja edelleenkään mä en olooni tunne kovin itsevarmaks joku tummanpunanen huulipuna huulissa. Ei oo vaan mun juttu - ainakaan vielä. Mutta sitten nää tälläset nuden sävyt! Ah, rakastan! Niin ihania. Mulla ei ollut sen kummempia odotuksia tätä Nyxin tuotetta kohtaan, mutta yllätyin todellakin positiivisesti. Tuntuu ihan silkiltä huulissa, sävy on todella nätti ja muutaman käyttökerran jälkeen vaikuttaa ihan hyvältä kestäävyydeltäänkin.

nivea honey & milk shower cream blogi  
Nivea honey & milk -suihkuvoide

Oonko mä ainut ihminen, joka ei huomaa mitään eroa vartalon pesuaineiden välillä ja ostaa uuden purnukan tuoksun perusteella? Ihan sama luvataanko purkin kyljessä superkosteutettua lopputulosta, täydellisen pehmeitä sääriä tai kuuta taivaalta, niin lopputulos on aina sama. Viimesimpänä pesuaineostoksena mä kotiutin Nivean honey & milk -suihkuvoiteen ja noh, kyllähän toi tuoksuu kivalle, mutta muuten ihan samanlainen kuin kaikki muutkin vastaavat tuotteet. 

essence peitevoide blogi 
Essence Stay all day 16h -peitevoide

Hyvä ja halpa peitevoide - onko semmosta olemassakaan? No on ainakin tässä. Taitaa olla kolmas purkki tätä ainetta menossa mulla, sillä tän vaalein sävy sopii täydellisesti silmien alle. Ja plussaa muuten siitä, että tän purkki oli muuttunut tommoseks söpön pinkki-valkoseks!

nyx doll eye ripsiväri 
Nyx Doll Eye -ripsiväri

Ja sitten vielä yks Nyx-juttu eli tää ripsari. Mä oon jo vuosien ajan turvautunut Maybellinen ripsiväriin, sillä ne on aina lunastanut odotukset. Nyt kuitenkin uskaltauduin kokeilemaan jotain uutta ja kannattiko? No ei. Kyllä mä taidan seuraavaks ostaa sen tutun ja turvallisen Maybellinen Lash Sensational -ripsarin. Kyllähän tää nyt oli ihan hyvää ja hoitaa hommansa, mutta noh, miks yrittää löytää parempaa, kun on jo löytänyt sen oman lempiluottoripsarinsa.

Onko teillä muuten tapana ennen kosmetiikkaostoksien tekoa lukea netistä miljoonia arvosteluja kuten mulla? 

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Tuo proteiinisuihke kuulostaa aikas kivalta ja tuo Essencen peitevoide lähdee ehdottomasti testaukseen! :-) Mäkin aina luen arvosteluja eri tuotteista ennen niiden ostoa ja kaupassakin aina googlailen ennen kuin ostan jonkun kosmetiikkatuotteen haha! Ja mäkään en kyllä ikinä huomaa mitään eroa vartalopesuaineissa, otan aina vaan sen halvimman :-D

    https://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Essencen peitevoidetta kantsii todellakin kokeilla, sillä kolmen euron hinta ei todellakaan oo paha, vaikka tuote ei sit oliskaan omalle iholle ihan nappituote. :) Mullakin on tapana joskus jopa kaupassa ruveta googlailemaan! Hah! :D

      Poista
  2. Mä tykkään lukea arvosteluja ja etenkin kosmetiikkahankinnan jälkeen ettiä youtubevideoita, joissa kytetään tuotteita, joita itsekin omistaa, haha :D Ihana blogi sulla muuten! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Youtube-videot on kans semmosia, että niitä on pakko tuijottaa ennen jonkun tuotteen ostoa ja sitten vielä sen oston jälkeen, että saa parhaat vinkit tuotteen käyttöön! :D Kiitos! :)

      Poista
  3. Sulla on niiiin upeat hiukset, ei mikään ylikasvanut reuhka. Aivan ihanat, itse yritän epätoivoisesti omiani kasvattaa...

    VastaaPoista