7.8.2016

Kahdeksan suosikkia heinäkuulta

Heinäkuu. Joko se meni? Tekis mieli päivitellä taas, miten aika kuluukaan nopeempaa kuin salama iskee, mutta noh, ehkä mä skippaan sen osuuden tällä kertaa. Mä oon viettänyt tänään ihan mielettömän ihanaa vapaapäivää huvitellen, rentoutuen ja tehden just niitä juttuja, jotka tekee mut onnelliseks. Nyt olis kuitenkin luvassa muutamia suosikkeja heinäkuulta.

heinäkuun suosikit 2 monoii tahiti

Yves Rocher Monoi de Tahiti -suihkugeeli-shampoo

Siitä ei oo pitkä aika, kun äiti oli hamstrannu tätä suihkugeeliä mulle Yves Rocherilta pari putelia, kun sitä halvalla myytiin loppuun. Luultiin jo että tän valmistaminen on lopetettu kokonaan. Pienet ilon kiljahdukset ehkä pääs mun suusta, kun äiti yllätti mut viimeks Ikaalisissa käydessäni tällä purkilla. Luojan kiitos tän valmistusta ei ollut lopetettu, vaan tuote oli vaihtunut isompiin purkkeihin. Rakastan tuoksua niin paljon, että ei mitään rajaa. Ykskin päivä ihmettelin, mikä täydellinen tuoksu mun ympärillä leijuu ja oi kyllä, ne oli mun hiukset, jotka tuoksui ihan mielettömiltä pesun jäljiltä.

heinäkuun suosikit 4 taatelit

Tuoreet taatelit 

Siinä missä kaikki muut himoittee karkkia, niin mä haaveilen tuoreista taateleista. Vielä kun halkaisee ne ja upottaa sisälle cashew-pähkinän, niin se maku on jotain niin hurmaavaa. Ennen mä oon tyytynyt kuivattuihin taateleihin, mutta sen jälkeen kun ekan kerran maistoin näitä tuoreita, niin niihin kuivattuihin ei oo enää ollut paluuta. Näitä kannattaa testata, jos tuoreet taatelit ei oo teille ennestään tuttuja!

heinäkuun suosikit 1 särkänniemi

Särkänniemen reissu 

Heinäkuun puolessa välissä mä käväsin mun pikkuveljien kanssa Särkänniemessä ja sitä en voinut näistä suosikeista millään jättää pois. Päivä mulle tärkeiden ihmisten kanssa nauraen, laitteesta toiseen juosten ja tyhmiä sisarusjuttuja kertoen - voisko parempaa toivookaan! Muutenkin huvipuistoreissut on yks kesän must-jutuista. Tänäänkin taidettiin Eetun kans eksyä Powerparkkiin, mutta siitä tulossa juttua lisää myöhemmin.

heinäkuun suosikit 5 mikrokuituliinat

Mikrokuituliinat 

Siis hetkonen, kyllä! Luitte ihan oikein. Mikrokuituliinat! Nää on niitä asioita, joista en koskaan olis uskonu blogissa höpöttäväni... Mun elämäni on helpottunut mun ekojen mikrokuituliinojen oston myötä niin paljon. Tiettekö sen tunteen, kun yritätte pyyhkiä pölyjä joltain valkoselta pinnalta ja ne pölypallerot vaan pyörii siinä tasolla edestakasin? Eipähän oo ollut enää sitä ongelmaa, sillä mikrokuituliinat suorastaan imasee kaikki pölyt itteensä. 

Untitled 
Vesala

Olin pienenä kauhee PMMP -fani ja voisinpa melkein vannoa, että pikkuveljen osaan edelleenkin sanasta sanaan ulkoa. Viimeaikojen kuunnelluin artisti on ollut Paula Vesala, joka soolonakin vetää ihan mielettömän hyvin. Rakastan noita biisien sanoja ja jokaista säveltä. Niin kauniita.
   heinäkuun suosikit 6 kupari

Kupari sisustuksessa

Heinäkuussa päädyin siihen lopputulokseen, että kupari on yks niistä jutuista, jota meidän kämpässä tulee olemaan. Se onkin ollut ihan ykköslemppari viimeaikona. Tänäänkin bongailin jyskin lehdestä todella ihanat kupariset kynttilän jalat ja ehkä pikkasen houkuttais mennä hakemaan ne. Kupari tuo kivaa särmää sisustukseen!
   heinäkuun suosikit 3 purkkipuuro

Purkkipuuro

Tuorepuuroja tein todella paljon viimetalvena ja jotenkin ne kevään myötä unohtui multa kokonaan. Löysinpäs pari viikkoo takaperin halpa-hallista naurettavalla 1,50 e kappalehinnalla näitä purnukoita ja ajatus tuorepurkkipuuroista nousi heti mun päähän. On niin ihanaa, kun aamusin on aina aamupala valmiina ja noista saa pieneillä muutoksilla miljoonia eri makuvaihtoehtoja. 
  heinäkuun suosikit 7 fleece pöksyt

Fleece-housut

En tiedä muistaako kukaan, mutta ennen joulua mä haaveilin saavani joululahjaks fleece-yöhousut. No sainkos? En tietenkään. Nyt kuitenkin löysin kirppikseltä parilla eurolla nää pöksyt. Paras löytö pitkään aikaan! Oon iltasin jopa tuulettanut kämpän todella viileeks ihan vaan siks, että saisin pitää näitä housuja. 

Mitäs tykkäsitte näistä suosikeista? Löytykö jotain juttuja, jotka on teidänkin suosikkilistalla tai pääseekö joku kenties testaukseen?

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus ja tosi kivoja suosikkeja! Noi yökkärihousut on söpöt :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ne on kyllä niin suloset ja pehmoset! ♥ :) Jopa syksyset kylmät illat kuulostaa kivalle, kun on tollaset supersöpöt lämpöset housut oottamassa! :)

      Poista
  2. Mä ostin kanssa noita mikrokuituliinoja clasulta, ne on tosi hyviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Ei enää yhtäkään siivouspäivää ilman niitä! Helpottaa siivousta meinaa huomattavasti. :D

      Poista
  3. Siis taatelit on ihan parasta herkkua IKINÄ! Harmi et ne vaan tahmaa kädet mut muuten, nami!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mutta kun pilkkoo taateleita valmiiks puolikkaiks ja tunkee siihen keskelle cashew-pähkinän pystyyn, niin niitä napostellessa voi ottaa kiinni siitä pähkinästä, niin eipäs tahmaannu kädet. ;)

      Poista