13.8.2016

My new makeup corner

Sisustuksen suhteen mulla on paljon suunnitelmia, mutta vain harvat ideat pääsee toteutukseen. Nyt kuitenkin mun päässä oli pyörinyt niin pitkään idea pöydästä käytävällä, joten siinä vaiheessa, kun mä sain päähäni tehdä äitin kanssa Ikeaan reissun, mä myös päätin visioni toteuttaa.
   marmoripöytä meikkipöytä blogimeikkipöytä ikea diy blogi
Mun meikkipöytäprojektista oon aiemmin höpötellyt hieman täällä, ja kun vielä näin yli puolen vuoden jälkeen sama kokonaisuus miellytti edelleenkin silmää, niin lähdin aikas turvallisin mielin sitä ostamaankin. Isompien hankitojen kohdalla aina kuitenkin hieman mietityttää se, että mitäs jos siihen hankittuun juttuun kyllästyykin.

Diy ikea marble makeup table
Pöydän ostin erillinä osina, eikä kokonaisuudelle loppujen lopuks tullut hintaa kuin noin 80e. Alex-laatikosto oli vieläpä tällä viikolla Ikea Family -kortilla tarjouksessa. Pöytälevyyn hain vielä Prismasta dc-fixiä ja lopputuloksesta tuli ihan mielettömän kiva!

jysk klarup tuoli blogi
Niin ja mitä oiskaan oikee työ-/meikkipöytä ilman lamppua ja tuolia. Ikeasta mä en bongannut yhtäkään kivaa tuolia, joten sopivaa istuinta lähdin eilen illalla ettimään vielä Jyskistä. Päädyin lopulta klarup -tuoliin, jota olin kattellut jo aiemminkin. Ja onhan toi nyt niin nätti. Eetulle taisin jopa mainita, että voitas keittiön pöydän ääreen hankkia samanlaiset! Lampuksi valikoitus sama Årstid -pöytävalaisin, joka löytyy myös meidän sängyn vierestä.

ikea tietokonepöytä alex laatikostomeikkien säilytys pöytä blogi
Kyllä nyt kelpaa aamusin laittautua tän pöydän ääressä ja toimiipa tää täydellisenä blogin kirjoitus -pisteenäkin. Yks parhaista hankinnoista pitkiin aikoihin siis!
 klarup tuoli jysk marmori blogi sisustus

Mitäs mieltä te ootte tästä? Ja oisko siellä moni teistä kiinnostunut näkemään tarkemmin, miten mä oon laatikot päätynyt järjestämään?

22 kommenttia:

  1. On kyllä tosi kivan näkönen kokonaisuus! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvältä näyttää! :)

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Valoisan ja kauniin näköistä, tuossa on varmasti hyvä meikata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja on kyl todella hyvä paikka laittautua! :)

      Poista
  4. http://saijis.indiedays.com/2016/05/13/my-makeup-corner/

    Aika paljon tuolta kopioitu ideoita? Etenkin tässä..

    En sano tätä ilkeyttäni, yleensä kun blogisi on ollut persoonallinen :-) mutta yleisestikin menee hieman maku seurailla ''erilaisia'' blogeja, kun on niin paljon samaa tai matkittuja postauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyllä näe yhdennäköisyyttä tuohon itse. Moni hakee nykypäivänä juttuja samoista kaupoista, joten samantyyppisiä juttuja tulee välttämättäkin vastaa. Ja mä en en ymmärrä mitä väärää siinä olis, vaikka hakiskin ideoita muiden postauksista. Bloggaajathan yleensä haluaa inspiroida muita. :) Kiitos kuitenkin kommentista. :)

      Poista
  5. Näyttää kyllä kivalta, ja ihanan valoisalta. Varmasti aika luksus aamulla laittautua ton eessä ^_^

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kun oon aiemmin aina laittautunut seisaalteen, niin onhan toi nyt todellista luksusta siihen verrattuna. :)

      Poista
  6. Älyttömän kiva nurkkaus! :) + kyllä kiinnostaisi!

    https://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja pitääpä jossain vaiheessa esitellä mun järjestystä paremmin, kun saan laatikoiden järjestelyoperaation lopullisesti päätökseen. :)

      Poista
  7. Ihan mielettömän upea kokonaisuus!

    VastaaPoista
  8. Vau, näyttää todella ihanalta ja raikkaalta! :)

    VastaaPoista
  9. Ihanan näköinen meikkipiste! Munkin kämpästä löytyy pieni, valoisa meikkipiste ja kyllähän siinä nyt aika ihana on meikata! :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tommonen meikkipiste on kyl joka naisen must have. Helpottaa niin paljon elämää! :)

      Poista
  10. ooh miten hienon ratkaisun oot löytänyt! ja näppärä keksintö toi marmoripinta :) jotain tämän tapasta mäkin oon haaveillut, sitten kun muutan vähän tilavampaan kämppään, ehkä vielä joskus... :)

    http://livefearlessly-ellen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Marmoria oon aiemminkin huonekalujen pintaan lykännyt ja mulle oli aikas itsestäänselvää, että mun meikkipöydästä tulee sitä myös löytymään ja kyllähän tosta noin tuli superkivan näkönen. :) Ja toivottavasti säkin pääset joskus oman meikkinurkkauksen toteuttamaan. Meilläkään ei mikään maailman suurin kämppä oo, mutta tossa käytävällä oli just täydellinen koko onneks tolle pöydälle. :)

      Poista
  11. Hei, mistä tää pieni peili on?

    VastaaPoista