23.8.2016

Simple Black & White Outfit

Yksinkertaista mustaa, raitaa, valkoista ja nahkaa, ilman sen kummempia koristeita. Yksinkertainen on kaunista vai mitä. Maxi-hame lämmittää just sopivasti viileämpinäkin kesäiltoina ja kun sen yhdistää crop-toppiin ja mustaan lempparinahkatakkiin, syntyy aika täydellinen loppukesän asu, joka kuitenkin tuo jo pienet syksy-vibat värittömyydellään. Tai no, onhan mulla toi pinkki ponnari piristämässä...

mustavalkoista 1takki: sisters point | toppi & kengät: h&m | hame: vila 

mustavalkoista 2 mustavalkoista 3 Tää asu pääty mun päälle viikonloppuna hetken mielijohteesta ja myönnettäköön, että tää tais kaikessa yksinkertasuudessaan nousta mun lemppariasujen kärkeen. Parhaat asut vaan sattuu syntymään silloin kun ei edes yritä vetästä päälleen mitään oikeesti kivaa.

mustvalkoista 4 mustvalkoista 5 mustvalkosta 6 mustvalkosta 7 Tää viikko menee vielä töiden parissa ja ensmaanantaina koittaa taas paluu koulun penkille. Oon oikeesti jopa aika innoissani kouluun palaamisesta, sillä pääsee taas näkemään kavereita ja oikeestaan koulu on muutenkin ihan kiva paikka, ellei lasketa mukaan meidän kouluruokaa. Hah! Kolmas ja viimeinen kokonainen vuosi starttaa ja ehkä vähän jännittää se työn määrä, mitä meillä tulee olemaan, mutta kaikesta oon tähänkin mennessä selvinnyt, joten enköhän mä tänkin lukuvuoden hoida kunnialla.
 mustavalkosta 8
Joko te kaikki muut ootte palaillut lomilta koulun tai töiden pariin? Niin ja mitäs mieltä te ootte tästä asusta - iskeekö yksinkertaisuus?

6 kommenttia: