17.8.2016

Summer 2K16 in a Nutshell

kesäkollaasi2
Kesä 2016 - oli se sitten ohi tai ei, mä oon nauttinut sen jokaisesta hetkestä. Kaikista naurunkiljahduksista, varpaita kutittavasta aamukasteesta, kukkamerten täyttämistä tiensivuista, mansikan makeudesta kielen päällä, aamuauringon valaisemasta huoneesta, lämpimistä illoista, grillistä nenään hiipivistä tuoksuista, ukkosen jyrähdyksistä ja jopa kaatosateen tuomasta rentouttavasta ropinasta.

kesäkolaasi3 Mä oon ajellut  ilman päämäärää, nauranut yksikseni radiojuontajien tyhmille jutuille, juossut tuhatta ja sataa huvipuistolaitteesta toiseen, leikkinyt pikkuveljien pakottamana lapsuudesta tuttuja pihaleikkejä ja nauttinut siitä, ollut töissä, nauranut itteni melkein kuoliaaksi,  tehnyt paljon aamutreenejä, käynyt ennaltasuunnittelemattomilla lenkeillä ja iloinnut siitä, miten hyvältä tuntuu tallata kilometrejä toisensa jälkeen, nähnyt ystäviä, maannut auringossa kuluttaen satoja sivuja kirjoja pystymättä lopettamaan, kiivennyt tuntemattomiin ja kiellettyihin paikkoihin, oppinut nauttimaan niistä arjen pienimmistäkin jutuista, herännyt kukonlaulun aikaan ja uppoutunut aamun täydellisyyteen, ollut stressaamatta liikoja ja juossut kauniiden auringonlaskujen perässä.

kesäkollaasi4 Ennenkaikkea mä oon tainnut viimeisen vuoden kuluessa oppia nauttimaan jokaisesta vuodenajasta sellaisena kuin se on. Ei haittaa, vaikka kesällä sataa tai on tuhat astetta lämpöä, niin että hikeä valuu virtanaan. Ei haittaa, vaikka talvella varpaat jäätyy, eikä sormissa oo tuntoa - ainahan voi pukea paksut villasukat ja toiset tumput. Ei haittaa, vaikka syyssade kastelee ja on pimeää - silloin voi onnellisena maata viltin alla ja katsoa leffoja tai nauttia siitä, miltä pisarat tuntuu iholla. Koko kesä kokonaisuudessaan oli täydellinen. Mä nautin siitä täysillä ja nyt mä taidan olla valmis vastaanottamaan syksyn tuomat ilot, vaikka ei vielä muutamasta lämpimästä päivästä haittaakaan olis.

kesäkollaasi1 Toivottavasti teillä kaikilla on ollut ihana kesä! ♥

6 kommenttia:

  1. Tosi elävästi kirjoitettu postaus, itellekin tuli hyvä fiilis <3 Sulla on kyllä aina niin kauniita kuvia täällä blogissa, niitä on tosi ilo katsella! Oon samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa että sun kesä oli varmasti upea, kiva että osasit nauttia joka ikisestä hetkestä! Pakko sanoa että tää sun blogi on kyllä tosi kiva, postauksia on aina tosi kiva lukea ja niitä oottaa aina innolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miljoonasti kiitoksia! :) ♥ Tälläset kommentit on kyllä niitä, jotka saa hymyn huulille ja antaa lisäinspiraatiota tähän hommaan. :) Ihan mieletöntä kuulla, että joku oikeestikin on tota mieltä mun blogista. Kiitos vielä kerran! :)

      Poista
  2. tästä välitty kyllä sun iloisuus ja onnellisuus! tykkään paljon sun tyylistä kirjoittaa, ihanan rikasta tekstiä tuotat :) ja vielä tollaset kuvat päälle <3 oot kyllä taitava mimmi :)

    https://livefearlessly-ellen.blogspot.fi/2016/08/uusi-banneri-ja-mita-mulle-kuuluu.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitoksia mielettömästi! ♥ :) Niin ihana kommentti! ♥

      Poista