25.9.2016

London Shopping Haul

Mitä kaikkea sieltä Lontoosta tarttuikaan mukaan mahtavien muistojen lisäksi? Lontoon Oxford Street oli aikamoinen shoppailijan taivas, joten sieltä ei ihan tyhjin käsin lähdettykään. Kadulta löytyi oikeastaan kaikki, mitä kuvitella saattoi, mutta myönnettäköön, että esimerkiks kuuskerroksinen Topshop oli kyllä mulle aivan liikaa. Shoppailu on kivaa, mutta liika on liikaa - etenkin nälkäsenä. Mutta hei, mennääs asiaan.

Lontoo ostokset 1 blogi forever 21 Forever 21:sta mukaan tarttui midi-pituinen raitahame, josta parempia kuvia löytyy viikon takaisesta postauksesta, sekä täydelliset urheilurintsikat, joiden väriin mä rakastuin täysin. Harmaa ja kirkkaanpinkki sopii niin hyvin toisiinsa!

lontoo ostokset 2 blogi uniqlo neule Uniqlo oli mulle täysin tuntematon kauppa ja olisin luultavasti vain kävellyt sen ohi, ellei Amanda olis vinkannut, että sieltä löytyy vähän laadukkaammista materiaaleista valmistettuja vaatteita, jotka ei muuten olleet ees hinnalla pilattu. Mun mukaan lähti täydellinen vähän rennompi v-kaula-aukolla varustettu puuvillainen neule, jolla tais hintaakin olla vaan noin 15 puntaa.

lontoo ostokset 3 lompakko river island Tiiättekö kauanko mä oon ettinyt uutta rahapussia? Voin sanoo, että ihan liian kauan. Olin aiemmin katsellut tätä samaista rahapussia Nellyn sivuilla, mutta se olis siellä maksanut reilusti yli kolmekymppiä. Tää täydellinen kultaisin yksityiskohdin varustettu lompakko löytyikin sit River Islandin liikkeestä 16 punnalla.
 .lontoo ostokset 4 blogi aussie ogx Mun leuka meinas tipahtaa, kun oltiin vaan pikapikaa Waitrosessa ostamassa iltapalaa ja Aussien hoitsikka nökötti alehyllyllä kahdella ja puolella punnalla. Siis mitä? Miettikään mitä noi maksaa täällä Suomessa. OGX:n shampoon ja hoitoaineen sai kymmenen punnan yhteishintaan Bootsista. Oon niin pitkään halunnut testailla noita, mutta se reilu kympin hinta jo yhdestä putelista ei oo kovasti houkutellut, joten totta kai noi piti sieltä napata mukaan.

Lontoo ostokset 5 blogi primark potter paita Potter-paita lähti Primarkista noin kuudella punnalla mukaan yöpaidaks. Mä jopa yllätyin katsoessani tän materiaalia  - kokonaan puuvillaa.

lontoo ostokset 6 new look laukku New Lookista mukaan lähti musta keskikokoinen laukku kultaisilla yksityiskohdissa tietenkin. Tähän mahtuu just sopivasti kamera, ylimääränen objektiivi, vesipullo ja lompakko eli kaikki ne isommat jutut, joita tykkään kantaa mukanani. Niin ja tästä löytyy pidempi hihnakin!

lontoo ostokset 7 blogi ripsarit boots Bootsista mukaan lähti myös mun Maybellinen luottoripsaria ja samasta ripsarista toi uudempi versio kokeiltavaks. Meikit oli muuten hieman halvempia tuolla kuin Suomessa ja liikkeessä oli myös tarjous, että kun ostaa kaks Maybellinen tuotetta, niin toisen saa puoleen hintaan!

lontoo ostokset 8 laukku primarkPrimarkista mukaan tarttui myös kolmella ja puolella punnalla pikkulaukku. Mulla on näköjään viimeaikoina ollut joku pakkomielle uudistaa mun laukkukokoelmaa kultaisilla yksityiskohdilla varustetuiks. Näyttää vaan niin paljon nätimmältä!

lontoo ostokset 9 brandy melville Brandy Melvillestä kuljin pihalle uusien lököshortsien kanssa. Noi on ehkä mukavimmat pöksyt ikinä. Niin täydelliset kotona hengailuun. Nää ei purista mistään - tuntuu itseasiassa siltä kuin ei olis housuja ollenkaan.

lontoo ostokset 10 victorias secretLontoon Victoria's Secret oli myös todellinen taivas. Kolme kerrosta niin täydellisiä tyttöhömppäjuttuja. Olis tehnyt mieli raahata sieltä pois vähän enemmänkin roinaa, mutta päätin hillitä itteni niiden hintojen takia.  Viidet pikkuhousut sai 25 punnalla ja nyt mä vaan ootan mielenkiinnolla, että kestääkö noi pitsikoristeet paremmin kuin esimerkiks cubuksen pikkuhousujen koristeet.

lontoo ostokset 11 potter sukat primark Potter-sukat mä ostin Primarkista kolmella punnalla. Mä käytän yleensä aina vaan mustia sukkia ja oli aikas hassua pari päivää sitten, kun kengistä pilkotti punaset sukat ja palanen rohkelikon logoa.

lontoo ostokset 12 kelmien kartta muki wbstudiot Mä olin jo ennen Lontoon reissua päättänyt, että mä istan mukaani uuden Potter-mukin. Warner Brossin studiolla oli ihan älyttömän ihana Potter-kauppa, josta mä nappasin tän kelmien kartta aiheisen mukin. Niin täydellinen!

lontoo ostokset 13 sports direct Kertokaa mulle, mikä niissä urheiluvaatteissa täällä Suomessa maksaa niin paljon? Sports Directistä löysin Niken urheilurintsikat sekä Adidaksen trikoot, joilla molemmilla oli hintaa noin 20 puntaa. Ei paha siis.

lontoo ostokset 14 potterstudiot
Niin ja sitten ehkä ne mun kaikista lemppareimmat ostokset! Pikkurasia Bertie Bottin joka maun rakeita Kings Crossin Potter-kaupasta. Isompi rasia samaisia rakeita, suklaasammakko, joka muuten sisälsi ihan oikeasti keräilykortin sekä Azkabanin vanki englanniks Potterstudion kaupasta. Taisinkin jo instagramin puolella mainita, että tuskin raaskin noita karkkeja syödä ikinä. Tai ehkä viimeistään sitten, kun parasta ennen päiväys lähenee.

Ensviikolla toivottavasti pääsen loppujen Lontoon kuvien kimppuun, sillä kerrottavaa mulla riittää vaikka kuinka. Mutta mä painelen nyt töihin. Nauttikaa sunnuntaista! ♥

8 kommenttia:

  1. Mulla on toi ihan sama kuppi! Ja hyvin pitkälle samoja juttuja ostin potterstudiolta ku säkin (tosin sä ostit myös potterkaupasta) - jopa kirja on sama :D Mut minkäs teet ku ne potterit vaan on niin parhaita :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heii, vähänkö kiva! :D Miten sattukaan! Ja totta puhut, ne on niin parhautta. :) Mä omistan ennestään ekan osan englanniks ja puntaroittin siellä, että ottaisko englannin kielisenä toisen vai ton kolmannen osan, mutta päädyin tohon kolmanteen, sillä toi kans on ihan mielettömän kaunis. :)

      Poista
  2. tosi kivoja ostoksia! tuo neule ja laukku on kyllä ihania, tykkään kovasti! :-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kyl on kieltämättä ihan huippuja! Ihan yksiä mun lempparijuttuja tällä hetkellä. :)

      Poista
  3. Asiasta kukkaruukkuun. Minkälainen/mistä teidän mikro on? Oma vetelee viimesiää ja ois kiva kuulla suosituksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on tällänen Panasonicin mikro:
      http://www.panasonic.com/ch/de/consumer/kueche-haushalt/mikrowellen/nn-gd452wwpg.html

      On vähän kalliimpaa mallia ja onhan toi tosi huippu. Lämmittää ruuat alta aikayksikön ja tonnehan mahtuu vaikka mitä, sillä tilaa on reilu 30 litraa. Löytyishän tosta kaikki maailman hienot grillitoiminnotkin, mutta niitä mä en oo käyttänyt tai edes tarvinnut. Onhan toi hieno, mutta ehkä vähän liian hieno mikroks ja pienemmälläkin/vähemmän hienoja toimintoja omaavalla pärjäis. :D

      Poista
  4. Ihania ostoksia! Haluaisin kyllä itsekkin päästä tosi kovasti Lontooseen, jospa mä vielä joskus :) Kiva blogi sulla, jään seurailemaan.

    justlifewithastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Kääks miten ihania löytöjä oot tehnyt! Arvaa vaan tuliko mullekin hinku lähteä Lontooseen shoppailemaan, hehheh...

    http://the-happiness-theory.blogspot.fi/

    VastaaPoista