20.10.2016

Burgundy Home Decor

Mikä onkaan se asia, joka näin syksyisin saa mun sydämen rakastumaan yhä uudelleen ja uudelleen ja saa valon hehkumaan mun silmissä? No tietenkin viininpunainen väri! Ainut väri, mitä mä oikeestaan pukeutumisessa käytän on viininpunanen ja h&m:n sivuja selaillessani mun päähän pälkähti, että hei, miks mä en tois kyseistä väriä myös sisustukseen.

syysisustusta 1 blogi Eetun mulle tuoma ruusupuska alkoi tekemään kuolemaa, enkä mä millään ois raaskinut luopua niistä kaunokaisista, vaikka aika rumiluksiahan ne rupes nyt jo kieltämättä olemaan. Mä päätinkin vähän jatkojalostaa niitä ja taioin ruusun terälehdistä koristeen. Kaivelin lumisprayn esiin, suihkuttelin sitä tarjottimelle sekä vähän ruusun terälehdille, otin esiin pari viinilasia kaapin perältä ja tadaa! Mä ainakin tykkään tästä ihan mielettömästi.

syksyn sisustus viininpunainen blogi 2 Tyynynpäällisiä ei voi koskaan olla liikaa, joten mä laitoin h&m:ltä tilaukseen viininpunasia yksilöitä. Miks mä en aiemmin keksinyt  lisätä viininpunasta meille kotio? Näyttää niin kivalle.

syysisustus blogi 2 neilikka satsuma Mä oon  ihan hulluna joulun tuoksuihin ja kaupassa törmäsin maustehyllyllä neilikoihin ja hedelmäosastolta nappasin muutaman satsuman ja siitä se idea sitten lähti. Neilikat paineltuina satsumiin - voisko parempaa tuoksuyhdistelmää edes olla?  Väittäisinpä että ei.

syyyssisustus blogi 4 H&m:ltä tilaukseen lähti myös karvainen tyynynpäällinen. Toi on ihan älyttömän pehmee ja tuo just sellasta ihanaa talvista ja lämpöistä fiilistä sisustukseen.

syksy sisustus blogi ruusu 5 syksy sisustus viininpunainen tyyny blogi 6 syyssisustus blogi valot 7 Mä oon myös päätynyt nyt jo ripustamaan kaikki meidän jouluvalot. Eetun serkkukin meillä käydessään tokas, että täällähän on jo ihan joulu. Mun puolesta vois olla joulu vaikka koko vuoden. Hah. Mutta niin kauan, kun on vaan pimeetä, niin jouluvalot saa ainakin meillä roikkua ympäriinsä, sillä ne tuo niin lämmintä ja kutsuvaa tunnelmaa.

syyssisustus karvatyyny blogi 8 syysisustus blogi 9 En vois tällä hetkellä olla tyytyväisempi meidän sisutukseen. Iltasin on töiden jälkeen ollut niin ihana tulla kotiin, kun kaikki jouluvalot vaan tuikkii ympärillä, tuoksuu niin hyvälle, värimaailma miellyttää sata prosenttisesti silmää ja kun vielä sytyttää kynttilät palamaan niin ah, voisko täydellisempää ollakaan. Koti on vaan maailman paras paikka, joten pitäähän siellä näyttääkin just täydelliseltä. ♥

11 kommenttia:

  1. Ompa ihania juttuja, varsinkin noi kaikki tyynynpäälliset! Tosi syksyistä ♥

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Jännä kuinka jo parilla tyynynpäällisellä saa tooosi ison ja kivan muutoksen aikaan. :)

      Poista
  2. Tosi ihania sisustusjuttuja!♥
    Millä sä muokkaat sun kuvia? on niin kivan näkösiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Mä muokkaan mun kuvat Adobe Photoshop Elements 7:lla. :)

      Poista
  3. Viininpunainen sisustuksessa on tosi kaunis, ihanalle näyttää teillä! ♥ Mä oon myös kuolannut noita karvatyynynpäällisiä ja pitää varmaan sellaiset nyt talveksi/jouluksi hankkia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Kiitos! ♥ Mä ostin vasta yhden, mutta oon pyöritellyt mielessäni ajatusta, että pitäsköhän käydä ostamassa vielä toinenkin. Niin kivan näkösiä ne on! :D

      Poista
  4. Vau miten kaunista ja jouluista! Ja miten kekseliäs ootkaan haha!

    VastaaPoista
  5. Sun postaukset on niin ihanan hyväntuulisia aina :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielettömän kiva kuulla! Kiitos! :)

      Poista
  6. Oon sattumalta tilannut ihan samat tyynynpäälliset hm:ltä! Nuo karvaiset tyynynpäälliset ja tuo mikä sinulta löytyy viininpunaisena itse otin valkoisena :D Mutta kodikkaan näköinen koti ja välittyy syksyinen tunnelma :-)

    VastaaPoista