4.10.2016

Harry Potter Studio Tour ♥

Kun on kasvanut jonkun kirjasarjan mukana, niistä hahmoista on tullut sun ylimpiä ystäviä ja ne paikat tuntuu ihan kodilta. Niistä kirjoista on tehty elokuva tai itseasiassa muutamakin. Tarkkaan sanottuna kahdeksan. Ne leffat on vienyt sut niiden kirjojen maailmaan, jotka on ollut sulle mielettömän tärkeitä aina. Valkokankaalla pyörineet asiat on muodostuneet sun omaks pieneks taikamaailmaks ja kun pääsee oikeasti, siis ihan ihan oikeasti sinne leffojen kulisseihin, sitä fiilistä ei voi oikein ees sanoin kuvailla. 

wbstudios1 harrypotter studio 2 Aluks studiolla näytettiin lyhyt videopätkä, jonka päätyttyä valkokangas nousi ylös ja sen takaa paljastui suuren salin ovi. Jonkinmoinen superhyperonnellisuusaalto tais siinä vaiheessa pyyhkäistä mun läpi ja koko tilanne tuntui niin epätodelliselta. Vielä epätodellisemmalta tuntui siinä vaiheessa kun pääsi astelemaan itse suureen saliin. Siis juurikin siihen paikkaan, jossa ne näyttelijät ovat todellakin kävelleet ja joka todellakin on keskeinen osa sitä omaa taikamaailmaa.

harry potter studio blogi 3 harry potter dumbledoren toimisto 4Dumbledoren toimisto, niin paljon kauniita yksityiskohtia, Weaslyjen koti, Dobby, heräävä Voldemort, rohkelikon oleskeluhuone, Hagridin mökki, iseeviot -peili, lihava leidi, viistokuja, Hiinokka, poimittaislinja... Ne ja niin paljon muuta. Ne oli kaikki siellä, enkä mä vieläkään voi uskoo, että mä oikeesti oon nähnyt ne kaikki.

rohkelikon oleskeluhuone 5 wbstudio6 wbstudios7 harry potter studios 9 warner bros harry potter blogi 10 tylypahkan pikajuna 11Yks mun suurimmista haaveista oli päästä käymään Harry Potter Warner Bros studiolla ja täytynee myöntää, että mä edelleenkin haaveilen siitä. Jos mun rahapussissa ei olis pohjaa, lähtisin oikein mielelläni tonne vaikka heti uudelleen. Tekis vaan mieli ostaa lippu tylypahkan pikajunaan, hautautua rohkelikon oleskeluhuoneen suurimmalle sohvalle ja kaivaa  huispaus kautta aikojen esiin tai kävellä Vuotavaan noidankattilaan yöks nukkumaan ja jatkaa sieltä matkaa viistokujalle, josta vois käydä ostamas ihan oman pöllön, luudan ja kasan toinen toistaan erikoisempia makeisia.

wb studio 12 wbstudio 13 ollivanders warner bros studios blog 13 harry potter studios14 potter studios blog 15 wbstudio 16 wbstudio 17 london diary 14 wb studio 19 wb studio 20 wb studio 21 london diary 13 wb studio 22Fiilistä tuolla ei oikein kuvin tai sanoin pysty kuvailemaan - niin uskomatonta se oli. Vielä joskus mä palaan tonne uudelleen. Ennen sitä mä taidan jatkaa Harry Potterien uudelleenlukua noin miljoonatta kertaa ja ehkäpä rakentaa oman Tylypahkan pienoismallin. Päivä tuolla oli todellakin yks mun elämän mieleenpainuvimmista ja onnellisimmista.

wb studio 23

17 kommenttia:

  1. Oi että miten ihana tunnelma kuvista ja tekstistä välittyi, paikka näyttää olevan oikea potterfanin unelma ♥ Mahdoitko ostaa mitään siitä puodista joka ilmeisesti on potterstudion kierroksen lopussa? :)

    anskukoo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paikka oli kyllä niin täydellinen! ♥ Mä itse asiassa esittelin pari postausta takaperin mun Lontoon ostoksia, jossa esiinty myös mun ostokset tuolta. Mutta ostin tuolta suklaasammakon, jonka mukana tuli keräilykortti, joka maun rakeita, englannin kielisen Azkabanin vangin ja kelmien kartta -mukin. :)

      Poista
  2. <3

    Potterstudio on aika törkeen mahtava paikka, lähtisin itekin vaikka heti uudestaan! Ja ää se haikeus sieltä lähtiessä vetää melkein vertoja vikan kirjan lukemiselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mulla tuli niin haikee fiilis siinä kohtaa, kun tultiin ton Tylypahkan pienoismallin luo, kun tieti että kierros oli lopussa ja mielessä pyöri vaan, että voi kun tää ei koskaan päättyis. Ja tosiaan, haikeus oli kyllä myös viimesen kirjan vikan sadan sivun kohdalla ihan suunnaton ja verrattavissa tohon. Voi kun voi tehdä jonkun muistiloitsun ja joskus vielä lukee Potterit ihan niin kuin ensimmäistä kertaa. ♥

      Poista
  3. Tonne olis kans niin huippu päästä! En edes pysty kuvittelemaan, kuinka hieno elämys tuo oli! Täytyy muistaa varata aikaa kyseiselle mestalle, jos joskus tulee lähdettyä Lontooseen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paikka oli kyllä jotain niin täydellistä! Ja todellakin, jos joskun Lontooseen suuntaat, niin varaat liput tonne. Tota paikkaa ei voi millään ohittaa! ♥

      Poista
  4. Voi vitsit, viime Lontoon reissulla tajusin tuon paikan olemassaolon vasta lähtöpäivänä ja kyllä harmitti! Kerran elämässä-kokemus varmasti ja löytyy omalta bucket listiltäni. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi paikka on kyllä niin täydellinen. Ja voi eiii, eikä! Mut ens kerralla sitten. :)

      Poista
  5. Mä en oo koskaan ollu mikään Potterfani, mut tätä postausta oli tosi mielenkiintosta lukea ja pystyin jotenkin tuntemaan sen miten tärkee ja unohtumaton kokemus toi sulle oli! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kokemus oli kyllä jotain niin uskomatonta! :) Kiva kuulla, että tää postaus oli myös EI-Potterfanille mieluinen. :)

      Poista
  6. Ihana postaus! Mä oon aina halunnu käydä tuolla :) Ihana blogi sulla myös, liityin lukijaksi ♥
    http://glowerful.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos! Toi paikka on kyllä mieletön ♥

      Poista
  7. Aivan ihana postaus, kiitos! Jostain kumman syystä itse myöskin suurena Potter-fanina en oo koskaan päässyt tuolla vielä käymään, vaikka Lontoossakin olen matkustellut. Täytyy siis varmaan varata matka ja suunnata tonne ASAP!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos! :) ♥ Ei muuta kuin varaamaan matkaa ja nokka kohto Potter-studiota. Käynti tuolla on todellakin jotain niin ainutlaatuista ja unohtumatonta. :)

      Poista
  8. OI VITSIT! Suuuurin unelma mulla ois päästä tuonne Harry Potter studioon! Oon suuri Lontoo fani ja käynytkin siellä pari kertaa, mutta en ole vielä kertaakaan ottanut suuntaa tuonne Harry Potterin ihmeelliseen maailmaan. Oon niin kade! Ihania kuvia <3

    VastaaPoista
  9. Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että kuinka paljon liput tonne makso ja pitikö ne varata/ostaa etukäteen? :D Ollaan kavereiden kanssa menossa joskus ens vuonna Lontooseen ja suurina Harry Potter faneina olis nii ihanaa päästä käymään tuolla! ♥ Arvaa vaan harmittiko edellisen Lontoon matkan jälkeen se, että sain tietää näistä Harry Potter studioista vasta sitten, kun olin päässy takas tänne Suomeen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli joku reilu 40 euroo oli kappale. En nyt ihan tarkkaa hintaa muista. Mutta varattiin ne sieltä Harry Potter studion omilta sivuilta etukäteen ja se varausvahvistus piti sit tulostaa ja siinä oli joku koodi, jonka sai paikan päällä syöttää semmoseen automaattiin, mistä sitten sai ne viralliset liput. Ainakin muistaakseni se meni noin. :D Ja voi eii, mutta ei muuta kuin uutta reissua tekemään ehdottomasti ja tällä kertaa varaat liput tonne Potter studiolle ajoissa, niin varmasti pääset! :)

      Poista