29.10.2016

My Top 7 Favourite Things this Fall

Päätinpä listata pitkästä aikaa mun lempparijuttuja viimeajoilta. Oon päätynyt testaamaan niin monia uusia juttuja ja löytänyt muutamia vanhoja lemppareitakin uudelleen, joita halusin tulla jakamaan teillekin.

syksyn lemppareita 1 Mä etsin alkusyksystä mun nassulle sopivaa kasvonaamiota ja jotenkin kummassti L'Oréalilta just silloin sattu sopivasti ilmestymään kauppoihin Pure Clay -naamiot. Kotio asti mä oon päätynyt kiikuttamaan sen vihreä ja tän mustan yksilön. Vihreä oli vähän nääh, mutta tää Pure Clay Glow Mask on jotain niin täydellistä. Tää suorastaan tuntuu imevän kaikki epäpuhtaudet naamasta ja kiskovan jokaisen mustapään nenästä. Purkki lupaa riittävänsä kymmeneen käyttökertaan, mutta mun mielestä tää kyllä tuntuu olevan niin riittoisaa, että riittää varmasti useampaankin naamiohetkeen. 

syksyn lemppareita 2 Nyx:in Lingerie tuotteen herätti mun kiinnostuksen heti niiden ilmestyttyä ja mä eräänä kauniina kertana Keskiselle eksyessäni nappasin itselleni oman Lingerie -punan sävyssä 07 Satin ribbon. Niin pehmeää huulilla ja todella kestävää, joten tästä ei voi muuta kuin tykätä.

syksyn lemppareita 3 Mä olin melkein kokonaan unohtanut tän kyseisen tuotteen olemassaolon. Nivean Soft -kosteusvoide on yks niistä tuotteita, jota ilman ei vaan selviä talven yli. Mä olin alunperin kasvovoiteeks ostanut ittelleeni Lumenen yhden putelin, mutta njääh, se ei oikein tehnyt vaikutusta muhun. Mutta tää tuote puolestaan, käy niin käsille, kasvoille kuin vartalollekin, kosteuttaa täydellisesti ja kuivuu nopeasti eli juuri sitä, mitä mä kosteuttavalta tuotteelta näin syksyllä haenkin!

syksyn lemppareita 4 maroccan oil oxg Ogx:n argain oil of marocco shampoon ja hoitsikan mä raahasin Suomeen Lontoosta ja kyllä kannatti. Sen lisäks että sain nää puolet halvemmalla, oon myös todennut, että oikeastikin markettituotteet voi olla loistavia. Tuoksu on just sopivan mieto ja nää jättää hiukset miellyttävän pehmeiks, eikä takkujenkaan kanssa oo ollut ongelmia näiden käytön yhteydessä. Seinäjoen kloorivesi useimmiten tekee mun hiuksista todella pörröiset, mutta nää on auttaneet siihenkin ongelmaan.

syksyn lemppareita 5 me before you Mä harvemmin katson leffoja ja sillon kun mä jotain katson, niin valitten aika tarkkaan. Eetun kanssa ostettiin tää meidän leffailtaa varten ja oi vitsit, miten ihana leffa tää olikaan. Me before you todellakin pitää otteessaan, saa nauramaan ja itkemään. Ainut mikä mua jäi kaivertamaan oli elokuvan loppu, mutta ehkä sekin on osasyy siihen, miksi elokuva oli niin hyvä!

syksyn lemppareita 6 teet Teet on niitä, mitä mä syksyisin rupean hörppimään tavallista enemmän. Mä ostin Ikeasta muutama viikko takaperin teesihdin ja se suorastaan avarsi mun koko teemaailman. Nyt voin ostaa ties mitä hienoja irtoteitäkin ja etenkin Forsmanin Lakritsi ja Paratiisi ovat olleet kovassa käytössä. Rakastan kaikkea lakritsia ihan yli kaiken ja mikä oiskaan parempi tapa nauttia sitä kuin tee! Vihreät teet ei oikeastaan sinänsä oo koskaan olleet mun suosikkeja, mutta Paratiisi ananaksen, ruusun, passionin, kiivin ja ananaksen maulla on jotenkin ihanan raikasta ja todellakin yks mun lemppareista nykyään!

syksyn lemppareita 7 body shop teepuuöljyThe Body Shop:in teepuuöljyä mulla on kai joskus kauan sitten nuoruudessa ollut, mutta jotenkin se oli päässyt kokonaan unholaan. Body shopissa kuitenkin törmäsin tähän vanhaan tuttavuuteen jälleen ja päätin napata purkin ittelleni ja täytyy myöntää, että kyllä kannatti. Mun naama on ollut tavallista huonommassa kunnossa viimeaikoina, mutta tätä kun levitti ongelmakohdille, niin jo yhden käyttökerra jälkeen huomas, kuinka iho näytti selvästi rauhoittuneen ja ehkä jopa hieman tasoittuneen. Tätä täytyy muistaa ostaa jatkossakin, kun tää pääsee joskus hamassa tulevaisuudessa loppumaan.

Millasia juttuja teidän lempparilistoilta löytyy näin syksyllä? Entä oliko nää jutut teille ennestään tuttuja vai täysin uusia?

12 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia! Täytyy testata tuota Lorealin naamiota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Sitä kannattaa ehdottomasti testailla. Se on huippuhyvää. :)

      Poista
  2. Kivoja suosikkeja! Noi teet vaikuttaa kyllä niin herkullisilta, vois kattoo, jon mun lähikaupasta löytyis noita... Muuten oon kyllä ikuinen kahvin ystävä, mutta näin syksyisin teetäkin alkaa tekemään mieli useammin, varsinkin iltaisin :-) Teepuuöljy on kyllä mahtava tuote! Mä oon yleensä käyttänyt sitä finnien päälle iltaisin ja seuraavana aamuna ne on poissa! :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Noi teet on kyl niin ihania. Kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos satut löytämään. :) Ja todellakin, teepuuöljy on tuntunut olevan oikee ihon pelastaja!

      Poista
  3. Itse luin tuo me berfore you kirjan eli kerro minulle jotain hyvää 😊 Ja se oli todella hyvä enkä ole uskaltanu vielä katsoa elokuvaa kun joskus ne pilaa lukukokemuksen, mutta taidan nyt käydä sen vuokraamassa 👍🏻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luin Jojo Moyesilta yhden kirjan, eikä kirjailijan tyyli jotenkin osannut innostaa mua niin, että olisin lukenut myös Me before you:n, mutta leffana ainakin tykkäsin niin paljon tosta, että ehkä voisin vielä miettiä toiseen kertaan, jos kävis ton kirjan nappaamassa luettavaks sit kuitenkin. :)

      Poista
  4. toi Lorrain naamio vaikuttaa tosi lupaavalta! täytyy lisätä ostoslistalle :)

    VastaaPoista
  5. heh, melkein kaikki näistä jutuista on myös mun tän syksyn lemppareita! :) ostin kans tuon lorealin savinaamion, ja tykkään kyllä kovasti. myös ogx:n shampoo ja hoitsikka hieman eri versiossa on mullakin käytössä, teetä tulee lipitettyä paljon ja me before you on yks lempparileffoista ♥ ja ylläri ylläri, lempparipuna on nyxin lingerie ;) ihana postaus ja todella kauniit kuvat!

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääää eikä! Vähän kiva! :D Kiitos paljon! :)

      Poista
  6. Lorealin naamio ihan 5/5! Kiitos sun suosituksen sain vietyä tuotteen kassalle asti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiva kuulla! :) Se on kyllä huippua! :)

      Poista